Deze post is niet meer beschikbaar.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
eerte kweek met 85st investering met vier maten
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: eerte kweek met 85st investering met vier mate
hhhhhmmm
60 bakken 4 lampen
ga je met zaad beginnen of stekken????
je ph moet tussen de 5.2 en 6.2 zijn
je ec begin je met 1.2 en voer je elke week een 10e op dus volgen de week 1.3 en dan 1.4 en dan 1.5 met een max van 2.2
ps als je op aarde gaat kweken en je gebruikt growmix of een andere bemeste grond
dan heb je de eerst 6 weken geen voeding nodig dan zit alles al in de bodem
ps wat voor voeding gebruik je ????
wat voor meters heb je ???
wat voor soort ga je kweken sativa of indica ???
wat voor lampen gebruik je ik neem aan 4 keer 600 watt ???
ik heb nog een mooie afzuiger een rvk liggen een 2450 m3
als je die kan gebruiken stuur me dan ff een pm
mvg DH
-
Je hoef niet te zegen hoeveel hoor je postje zegt genoeg en je foto's ook
En daar gaan echt wel meer dan 5 hobby planten is staan.
Leuk dat je wil kweken maar sorry mijn hulp krijg je niet aangezien ik niet geloof dat het hobby kweek is .
Wens je verder veel suc6 met kwekenGod was never on your side..
Comment
-
nou ik weet waar het voor is me ruimte is 261x 180 en heb potten van 20x20 dus meer als 117 passen er niet in maar heb maar 75 potten dus maar ja hoop dat andre me wel kennen helpen heb phillips lampen 400watt hps heb heb dino voeding hier uit de growshop werk gewoon op potgrond en heb een ce van 0.33 hoe ken ik die hoger
krijgen en ph op 6.3 kan dat veel kwaat of valt dat mee heb stekken gekocht van haze
groeten bobo87
Comment
-
Hallo bobo87,
Ik zal deze thread wissen,
De reden hiervoor is dat er al een soortgelijke thread bestaat van jou welke nog bij de crew in overleg is,
Dit omdat we sterk twijfelen aan het hobbykweekverhaal...
Ik verzoek je dan ook vriendelijk geen nieuwe Threads aan te maken tot je een melding van een van de moderators hebt gekregen.
Grts
Daniella
Comment
-
luister mensen ik ben de enige die een ruimte beschikbaar heeft we willen gewoon kweeken voor eigen gebruik maar we willen egtgoed worden kan ook geen fotos neer zetten en liegen over hoeveel planten maar wil eerlijk zijn en ga er daarom ook niet omheen draaien ik weet niet wat de opbrengst is van een pland maar zo als ze in de grow shop me verteld hebben haal je min 30 gr perpland van af nou vandaar dat we er zo veel hebben konden er nog meer in het hok zetten hebben plaats voor 117 planten maar dat vinden we niet nodig dus neem van mij maar aan dat het echt is en gelooven jullie me niet ja dan is dat jammer en kut wand we hebben samen voor dikke 4500euro geinvesteerd dus help aub meen het echt ben gewoon hobby kweeker en wil echt graag antwoorden ik ben de enige die er een beetje verstand van heeftvan ons en heb me hier al een tijd geleden aan gemeld en heb hier info opedaan nu hebben we het zo ver en flikeren julie alles er of vind ik eigelijk wel kut ben zelf 22 en wil mega wietje maken en met jullie delen over het inter zodat we er allemaal beter op worden hoor het wel weer zou het echt kut vinden als jullie alls verwijderen
mvg bobo87
Comment
Comment