Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste keer binnen sjdr80 5x Amnesia Haze 400watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1ste keer binnen sjdr80 5x Amnesia Haze 400watt

Ph was 3 dagen geleden goed tussen 6 en 6,5 zal morgen nog eens stalen nemen,

bladeren verdrogen nu aan punten( 4a 5 per plant nu) die ene mooie groene heeft nu een KNALLEND gele kleur vanaf de binnenkant(was da nu weer)

Morgen nog eens stalen nemen grond,dan ph meten.
    En als dat allemaal goed is zal ik dan noge eens spoelen,geen tijd voor fotos sorry
    Bedankt groetjes,
    Geniet van iedere dag!!

Comment

Bedoel je dat ze bruin worden aan de puntjes? Of gewoon de bladeren die natuurlijk leeggezogen worden wat voeding betreft?

Comment

De puntjes van de bladeren worden droog(dus bruin) maar het blijft tot nu toe bij de puntjes,morgen fotos!!!!

ALs ik nog eens spoel duurt het weer een week voor ze zijn opgedroogd!
        Maar als ze daar beter mee worden?Zou toch liefst de 100 halen he(haha)
        ((s nachts lv best hoog 90% of iets meer kan dat het probleem zijjn)??
        Bedankt iedereen,morgen fotos
        Last edited by jehsd; 6 November 2009, 00:02.
        Geniet van iedere dag!!

Comment

LV moet sowieso al naar omlaag, anders ga je echt budrot krijgen wil je deftige toppen beginne hebben. Trust me, dat wil je niet . Iets meer afzuig kan helpen, zodat je 'drogere' lucht aanzuigt.

Foto's van je blaadjes zouden veel helpen... Verbrande bladpunten is meestal niet veel goeds .

Greetzzz

Jona

Comment

Hier de fotos sorry niet bij daglicht,zitten paar slechte fotos bij maar heb alles er maar opgezet,morgen betere fotos!!!!!!!!!!

Bedankt voor reacties,
            Attached Files
            Geniet van iedere dag!!

Comment

nog een!!!
              War kan het nu zijn, baal als een stekker
              Attached Files
              Last edited by jehsd; 6 November 2009, 20:21.
              Geniet van iedere dag!!

Comment

ziet er gelijk als bij mij vorige ronde uit , the CLAW
                maar ben er neit zeker van je kan er meer over vinden via google

Mvg Izzz

Comment

Ik weet het niet zeker maar kan je es proberen met wat extra bitterzout (epsom zout) aan je water toe te voegen..
                  Geef ze bij de volgende waterbeurt 1 soeplepel op 5liter water
                  Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Fifi, ik weet waar je aan denkt maar ik zou het niet zo omschrijven, althans mijn mening. Ik herinner me nog goed dat er vlekjes tussen de nerven kwamen. Ik had ook een thread daaromtrent dus mocht iemand dat even willen lezen:

Je wordt er doorgelinkt naar mijn ervaring met het probleem:

Greetzzz

Jona

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smoking Fifi View Post
                      Ik weet het niet zeker maar kan je es proberen met wat extra bitterzout (epsom zout) aan je water toe te voegen..
                      Geef ze bij de volgende waterbeurt 1 soeplepel op 5liter water

denk je aan magnesium probleem?
                      het is inderdaad begonnen met kleine vlekjes en nu dit?
                      verwachtte wel tekorten want nog bijna geen water met voeding gegeven ,kan ik dit oplossen door gewoon licht voedingswater te geven.

kan dit bitterzout bij mijn voedingswater(HESI) en waar haal ik bitterzout???

bedankt,
                      Geniet van iedere dag!!

Comment

jo jehsd hoe zit het met de afstand lampen en ec waarden van je voeding?Je topeinde van de blaadjes krullen om ,meestal van verbranding overtollig voedsel kan evengoed heeft dezelfde verschijnselen of te weinig,ivm die magnesium ga ik mij niet uitspreken ,gewoon naar de shop gaan en kijken wat je kan doen en vragen ,zo leer je bij ,ik heb ook mijn katten te geselen kweken is leren, ook zie ik je plantjes serieus gestrest zijn!kan je zien aan de paarse stelen!
                        Last edited by latindos; 7 November 2009, 20:54.
                        Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jehsd View Post
                          denk je aan magnesium probleem?
                          het is inderdaad begonnen met kleine vlekjes en nu dit?
                          verwachtte wel tekorten want nog bijna geen water met voeding gegeven ,kan ik dit oplossen door gewoon licht voedingswater te geven.

kan dit bitterzout bij mijn voedingswater(HESI) en waar haal ik bitterzout???

bedankt,
                          Lees mijn linkjes, daar staat alles in waar je het kan krijgen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door latindos View Post
                            jo jehsd hoe zit het met de afstand lampen en ec waarden van je voeding?Je topeinde van de blaadjes krullen om ,meestal van verbranding overtollig voedsel kan evengoed heeft dezelfde verschijnselen of te weinig,ivm die magnesium ga ik mij niet uitspreken ,gewoon naar de shop gaan en kijken wat je kan doen en vragen ,zo leer je bij ,ik heb ook mijn katten te geselen kweken is leren, ook zie ik je plantjes serieus gestrest zijn!kan je zien aan de paarse stelen!

ik weet het ze zjn behoorlijk gestresst maar geef al 2 weken geen voeding meer,heb bij 2 een beetje geprobeerd(1 malig, 5 dgn geleden) maar weinig tot geen verschil ph oke ec meter heb ik niet maar neem aan dat hij bij die gespoelde potten oke moet zijn????
                            Ben inderdaad aan het leren de volgende zal al beter gaan hoop ik, kan al niet wachten!!!!!!!

MAGNESIUN GA IK EENS VOORZICHTIG PROBEREN HOOR WANT TOT NU TOE HELPT NIETS ? s nachts gaat afzuiging(ivm temp behouden) uit kan ik die beter aanlaten, en hoe kan ik temp grond meten???

Lees mijn hele topic maar eens heb al vanalles gedaan!! EN HOE VAAK EN HOEVEL GEVEN JULLIE WATER?????

Ty voor reacties wederom
                            Last edited by jehsd; 7 November 2009, 23:26.
                            Geniet van iedere dag!!

Comment

hoevaak dat moet je voelen aan je potten , na verloop van tijd weet je wel hoe zwaar de potten wegen als je ze gewaterd hebt , en geven als het weer droog is , niet overwateren ook he

Izzzz

Comment

jow jehsd, als je gaat beginnen met magnesium zeker niet te veel!!!met hele kleine mate beginnen,de ene dag wel de andere dag niet en kijken hoe ze het doen.als je ze te veel geeft maak je het gewoonweg erger dan het nu is.
                                grts witn

Comment

Bezig...
                                X