Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste keer binnen sjdr80 5x Amnesia Haze 400watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Comment

Re: 1ste keer binnen sjdr80 5x Amnesia Haze 400watt

hallo,
      Zal vanavond nog eens stalen nemen van grond en 24u laten trekken in gedemineraliseerd water(en morgen het gefilterde water meten).
      Als ph tussen 6 en 6,5 is ga ik beetje bitterzout toevoegen aan voedingswater.(is magnesiumoxide uit tuinkalk(korrels) ook oke).
      Zou de korrels wel oplossen im water, of alleen magnesiumsulfaat gebruiken.

Groetjes,
      Geniet van iedere dag!!

Comment

Een pot van 500g magnesiumsulfaat kost misschien 15eu, daarmee heb je genoeg voor 10 kweken . Kalk gaat je pH trouwens weer in de war sturen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
          Een pot van 500g magnesiumsulfaat kost misschien 15eu, daarmee heb je genoeg voor 10 kweken . Kalk gaat je pH trouwens weer in de war sturen...

Stalen genomen, morgen geef ik jullie de waarden door, ga morgen om magnesiumsulfaat en hoeveel gebruik ik zo per liter???? <

Kan regenwater de oorzaak zijn??
          Mijn potten staan in tent op kelder vloer maar tussen tentvloer en die waterdichtebodem ligt isolatie van 15cm,zou het aan temp. potten kunnen liggen snachts?
          Hopelijk werkt die magnesiumsulf,met voeding heb ik zeker niet overdreven!

Hoe krijg ik lv naar beneden s nachts trouwens
          En de bovenste top krijgt al bruine haartjes(van die 3 plantjes)

Bedankt,
          Last edited by jehsd; 9 November 2009, 01:17.
          Geniet van iedere dag!!

Comment

Lv richting 40% doen naar einde bloei toe (of nog minder).
            Dat zijn echt heel algemene dingen die ALTIJD moeten in orde komen... Dus misschien eerst daarnaar streven.
            En ook een pH waarde (6-6.5) waarover je niet zeker bent... Dat zijn toch zaken waar je informatie over moet hebben en waar ook heel veel informatie hier op het forum te vinden valt ...

Die dingen in het vetgedrukt uitvoeren en dan komt het zeker goed. Verder spreek je teveel volgens dat je maar handelt

Zeggen en dan DOEN

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
              Lv richting 40% doen naar einde bloei toe (of nog minder).
              Dat zijn echt heel algemene dingen die ALTIJD moeten in orde komen... Dus misschien eerst daarnaar streven.
              En ook een pH waarde (6-6.5) waarover je niet zeker bent... Dat zijn toch zaken waar je informatie over moet hebben en waar ook heel veel informatie hier op het forum te vinden valt ...

Die dingen in het vetgedrukt uitvoeren en dan komt het zeker goed. Verder spreek je teveel volgens dat je maar handelt

Zeggen en dan DOEN
              Last edited by jehsd; 10 November 2009, 00:37.
              Geniet van iedere dag!!

Comment

Neem een soeplepel

laat die natte staan maar geef es enkel water als de grond droog voelt..

Check es in misty`s abc daar staat een mooit topic over water geven
                Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smoking Fifi View Post
                  Neem een soeplepel

laat die natte staan maar geef es enkel water als de grond droog voelt..

Check es in misty`s abc daar staat een mooit topic over water geven
                  Grond was kurkdroog 3 dagen geen water gehad en die natte al 2 weken niks na spoelbeurt
                  Geniet van iedere dag!!

Comment

die 3 ..... planten krijgen al bruine haartjes na 4,5 weken is dit normaal of wijst dit op een gebrek(magnesium) heb vandaag water gegeven aan 2 met beetje magnesiumsulfaat.

Help met bruine haartjes aub
                    Geniet van iedere dag!!

Comment

Doodnormaal die bruine haartjes
                      Als 60-70% bruin is dan mag je ze eigenlijk omleggen. Kijk nog even rond op het forum wanneer je het beste kan oogsten, aan info geen gebrek.

Greetzzz

Jona

Comment

tip voor de volgende keer
                        koop een blumatsysteem is niet duur en wat de plant vraagt dat krijgt hij dan je geeft nooit teveel en ook niet teweinig

Attached Files

Comment

Hallo ga eens proberen met dat 3 euries is niet veel he,maar denk niet dat water het probleem was.
                          De plantjes worden niet meer slechter maar ook niet echt beter,de slechtse bladeren verschrompelen en vallen dan af(haal die wel weg hoor).
                          Heb nu 1 keer water gegeven met heel weinig magnesium en er was geen reactie.
                          Morgen geef ik heel licht voedingswater met iets meer magnesium sulfaat (als ze droog genoeg staan he)

1 plant heeft al zeker 50 a 60% bruine haren en de anderen hebben het ook de een wat meer dan de ander de mooiste 2 hebben er ook maar minder.
                          Ik weet dat die haartjes normaal is , maar is na 4,5 weken niet te vroeg ??????????? als ik moet oogsten op 70a 80% bruine haartjes is dat binnen de week !

Zijn er nog mensen met tips voor mijn volgende kweek te beginnen dingen die ik beter kan doen of anders???
                          (hoop natuurlijk eerst bij deze op hulp want hij is nog niet klaar) morgen fotos

En weet dat dit planten zijn van dezelfde moederplant(heb het met eigen ogen gezien)
                          RAAR RAAR RAAR
                          Last edited by jehsd; 13 November 2009, 19:07.
                          Geniet van iedere dag!!

Comment

je moet ook niet oogsten aan de hand van de haartjes!de bruine haren kunnen komen door meerdere oorzaken,oa als je bv pk 13/14 toevoegt.je moet oogsten aan de hand van de trichomen(ff de search knop gebruiken)
                            voor de rest zou ik me niet zo druk maken over t bruin worden van je haartjes ,en hopen dat je tekort/overschot verbetert
                            wat is de ph van je medium ?of heb je daar geen waardes van?
                            grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door markster View Post
                              je moet ook niet oogsten aan de hand van de haartjes!de bruine haren kunnen komen door meerdere oorzaken,oa als je bv pk 13/14 toevoegt.je moet oogsten aan de hand van de trichomen(ff de search knop gebruiken)
                              voor de rest zou ik me niet zo druk maken over t bruin worden van je haartjes ,en hopen dat je tekort/overschot verbetert
                              wat is de ph van je medium ?of heb je daar geen waardes van?
                              grtz
                              de waardes van mijn potten zijn rond de 6 trichomen zal eens kijken

bedankt voor reactie
                              Geniet van iedere dag!!

Comment

dan zit wat ph betreft prima.mischien heb je een te hoge ec waarde waardoor je planten niet de juiste hoeveelheid voeding binnenkrijgen.
                                wat dus evt de tekorten,en verbranding van de bladeren kan betekenen.
                                heb je toevallig ook ec waardes?van je medium dan.
                                ik zeg niet dat t zo is ,maar probeer gewoon n beetje mee te denken!
                                grtz

Comment

Bezig...
                                X