Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1ste keer binnen sjdr80 5x Amnesia Haze 400watt
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: 1ste keer binnen sjdr80 5x Amnesia Haze 400wat
hier de fotos na 5 dagen 12/12
Er zitten kleine vliegjes(fruitvlieg en nog iets kleiner of zijn dit jongen van die fruitvlieg?) in tent maar een paar alles is nu beestendicht met nylonkous,moet ik preventief spuiten(er hangt al zo een vliegenplakker in tent)
En met wat spuit je zo iets liefst iets biologisch(en alleen alst echt nodig is)
Mvg en alvast bedankt
DENK SPINT WAT DOE IK NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(nog niet veel maar begint ,nog geen spinnen netten)Last edited by jehsd; 16 October 2009, 20:07.Geniet van iedere dag!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jehsd View Posten gaan hier nog andere etters van dood?
massai werkt actief tegen larven en volwassenenstadia van spintmijt,zowel via contactwerking als door opname via de mondelen.
t word gebruikt op fruit ed,er staat op de verpakking dat t ten laatste gebruikt mag worden 7dagen voor de oogst.dus als je anderhalve week voor de oogst stopt zul je safe zitten.de spinnenwebben kun je evt afzuigen met n kruimeldief,of n stofzuiger op laag vermogen.
massai is dus alleen voor spint
grtz
Comment
-
Ga zo spuiten met die pyrithrinum is uit een margriet uit afrika en volledig biologisch,ben benieuwd naar het resultaat morgen en maandag,
nog niet veel spint dus hopelijk zijn ze weg dan,als dit niet lukt gaak voor het sraffere spul.Geniet van iedere dag!!
Comment
-
Ga zo spuiten met die pyrithrinum is uit een margriet uit afrika en volledig biologisch,ben benieuwd naar het resultaat morgen en maandag,
nog niet veel spint dus hopelijk zijn ze weg dan,als dit niet lukt gaak voor het sraffere spul.(Hoeveel vingers heeft Amnesia Haze nou??)
Morgen weer fotos proberen!Last edited by jehsd; 18 October 2009, 23:54.Geniet van iedere dag!!
Comment
-
Hallo,
Hier nog en korte toevoeging:
Heb gespoten zie geen spint meer of andere beestjes!(HOPELIJK BLIJVEN ZE WEG over 2 dagen nog eens).
Maar 1 plantje blijft beetje achter(gele puntjes en delen blag gelig en sommige blaadjes weten niet naar waar ze moeten groeien), denk dat het misschien aan ph ligt!
Dat ene plantje heeft trouwens 3 vingers aan blad en de rest 5 vingers ?
Heb dus een Ph meter besteld in de hoop dat als ik ph van voedingswater ga meten alles perfect zal gaan.(kan ik ph +of-gebruiken van ander merk dan Hesi)en soda oke als PH+ ?
Wat is goede Ph voedingswater(geef Hesi voedingspakket)6,3?????
Ty for Help (fotos volgen)Last edited by jehsd; 18 October 2009, 23:45.Geniet van iedere dag!!
Comment
Comment