Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste keer binnen sjdr80 5x Amnesia Haze 400watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1ste keer binnen sjdr80 5x Amnesia Haze 400watt

Zowel ik als kweker hebben zeer goede ervaringen met Hesi, zeker de moeite waard!
    Kweker kweekt er al jaren op ik heb er 1 kweek mee gedraaid met mooie resultaten.

Greetz

Comment

hey hoe zet je hier na foto's op dan kunt ge mee volgen jehsd
      grtj benhaze

Comment

ik moet nog veel leren hoe ge hier de juisre manier vragen en foto's moet op krijgen zen miljaardejuuuu

Comment

klik op ''QUOTE'' dan ''meer opties'' dan ''manage attachements'' dan ''bladeren''(en kiezen welke fotos) dan ''upload'' dan ''venster sluiten'' en dan "save reply''

normaal staan ze er dan op
          groetjes
          Geniet van iedere dag!!

Comment

hallo,
            hier is het plantje 6 dagen na het spoelen(nog geen water gegeven nog goed vochtig) eerste 2 fotos
            de andere al wat beginnende topjes na 19 dagen 12-12 .
            Zet morgen de lamp op 40 cm.

Ga de kleintjes iets hoger zetten (mbv klinker ofzo) zodat ze allemaal evenver van lamp staan.

Hier nog wat fotos(doe mijn best voor zuivere fotos leer al veel over camera ook)

Groetjes,
            Attached Files
            Last edited by jehsd; 30 October 2009, 22:17.
            Geniet van iedere dag!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jehsd View Post
              hallo,
              hier is het plantje 6 dagen na het spoelen(nog geen water gegeven nog goed vochtig) eerste 2 fotos
              de andere al wat beginnende topjes na 19 dagen 12-12 .
              Zet morgen de lamp op 40 cm.

Ga de kleintjes iets hoger zetten (mbv klinker ofzo) zodat ze allemaal evenver van lamp staan.

Hier nog wat fotos(doe mijn best voor zuivere fotos leer al veel over camera ook)

Groetjes,
              ze zijn er aan het doorkomen keep it green suxes verder
              Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

Comment

Hallo,

Heb nog probleempje, 2 planten gaan perfect wel paar mindere blaadjes maar mooi diepgroen en al topjes met kristal op bladeren(na 3 weken 12/12).

De andere 3 zijn veel lichtergroen met sommige bladeren bijna geel krijgen al 1 week alleen water ph 5,8.
                Ook hangen de puntjes naar beneden,2 van die 3 heb ik al gespoeld mt 12 liter water(ook afgezuurd).
                De topjes van deze 3 bevatten ook nog geen kristallen.?

Wat zou het probleem zijn? nog teveel voeding in grond of juist te weinig???
                Omdat ze alle5 allemaal hetzelfde water krijgen.(Geen voeding)
                Ze staan ook normaal nat of droog denk ik temp 26/19 lv 65/75
                Heb die 2 mooie al heel licht voedingswater gegeven (vandaag) en 1 van die 2 lichtgroene ook ben benieuwd morgen!!!!!!!!!!!!

Zal ook wat fotos opzetten,

Groetjes,
                Geniet van iedere dag!!

Comment

Misschien gewoon teveel water? Mag ik er nog eens op wijzen dat water echt heeeeeeeeeeeeeeel belangrijk is, in de zin van ze NIET teveel water te geven dan wel...
                  Als dat puur water is dan komen ze misschien voeding tekort? Foto's aub

Greetzzz

Jona

Comment

Ik denk dat het belangrijk is om je pH niet ver van 6 te laten afwijken, dat zal al een heel karwei zijn als ik het hier zo allemaal lees.
                    Ten tweede zou ik je sterk aanraden voor de zekerheid een weekje te sproeien met dat spul, ik ben er geen voorstander van maar het moet dan maar. Je moet niet alleen de beestjes maar ook de eitjes/larven dood krijgen. Je moet die cyclus kunnen doorbreken, anders overleven er enkele en komt het allemaal terug...

Let wel dat je best niet te lang die Masai-shit gebruikt. Op tijd stoppen voor je gaat oogsten (toch meer dan 2weken aub).

Greetzzz

Jona

Comment

heb ph gemeten( grond in gedemin. water 24u laten trekken) van 3 potten rond 6,5 anderen rond 6,2 hoe krijg ik ph omlaag gewoon water geven van 5,5ph ipv 5,8 dan.

Kan 1 gespoelde pot nog geen water geven want die is nog redelijk nat!!!!!!!!!!!
                      (ze staan mooi "droog" allen die ene droogt nog al moeilijk op TIPS)
                      En gebruik geen Masai maar Pyrithrinum(ofzo) ga morgen nog eens spuiten

Ty voor reactie
                      Groetjes, en bezorg morgen fotos
                      (Krullen bij voedings tekort de vingers dan ook om?(ziet het ook beetje op vorige fotos
                      Last edited by jehsd; 1 November 2009, 23:54.
                      Geniet van iedere dag!!

Comment

een staal van je grond ,gedeminiraliseerd water goed shudden 24 uur laten staan en daar de ec en ph van meten ,dan weet je ongeveer exact wat de waarde's ph ec van je medium is ,dan ga je indien te hoge ph idd zoals je zelf zij verlagen maar ..........zonder foto's is het idd onmogelijk de juiste vaststellingen te doen groene groet latin
                        Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

Comment

Ga morgen voor middag voor fotos zorgen en hoop dan op reacties zodat ik r snel iets aan kan doen.
                          En heb geen Ec maar wel ph meter,en kan toch niet meer stalen nemen of kan ik dit gewoon van bovenste droge potgrond doen(nee toch?)
                          Is Ec nodig op grond????????????

Bedankt,
                          Geniet van iedere dag!!

Comment

Is Ec nodig op grond????????????
                            JA

en kan toch niet meer stalen nemen of kan ik dit gewoon van bovenste droge potgrond doen(nee toch?)
                            Kijk naar de post erboven... Hij legt het net uit.

AUB LEES ALLES GOED EN INTERPRETEER HET EEN BEETJE ALVORENS WEER HETZELFDE TE VRAGEN!
                            Dank u

Greetzzz

Jona

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
                              JA

Kijk naar de post erboven... Hij legt het net uit.

AUB LEES ALLES GOED EN INTERPRETEER HET EEN BEETJE ALVORENS WEER HETZELFDE TE VRAGEN!
                              Dank u

Greetzzz

Jona
                              jaja????????? groetjes
                              Geniet van iedere dag!!

Comment

hallo hier de fotos hopelijk zie je het verschil goed die lichtgroen(eerste4 fotos) ziet er ongeveer hetzelfde uit als die andere 2, de laatse(2laatste fotos) is het mooiste(volgens mij) hoe zou dit komen?

Probeer zo ng wat duidelijkere fotos
                                Hopelijk zijn deze beter
                                de laatse foto is het mooiste groene plantje ,de voorlaatste foto de fletsgroene de ene heeft al kristalletjes en de andere niet?????????????????
                                WAT IS HET PROBLEEM==???????
                                ph grond niet denk ik scheelt maar 0,19 ph max,
                                en heb nog zo een mooie groene met ph van 6,5???
                                Attached Files
                                Last edited by jehsd; 2 November 2009, 13:38.
                                Geniet van iedere dag!!

Comment

Bezig...
                                X