Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste keer binnen sjdr80 5x Amnesia Haze 400watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1ste keer binnen sjdr80 5x Amnesia Haze 400watt

Oorspronkelijk geplaatst door markster View Post
    dan zit wat ph betreft prima.mischien heb je een te hoge ec waarde waardoor je planten niet de juiste hoeveelheid voeding binnenkrijgen.
    wat dus evt de tekorten,en verbranding van de bladeren kan betekenen.
    heb je toevallig ook ec waardes?van je medium dan.
    ik zeg niet dat t zo is ,maar probeer gewoon n beetje mee te denken!
    grtz
    Bedankt voor het meedenken heb geen Ec waarden maar heb potten van 10 liter dus denk dat deze ook wel goed zitten,heb al 2 en halve week bijna niks van voeding gegeven omdat ik dat dat ze overvoedt waren, zouden het dan tekorten zijn???
    En probeer nu lv als lampen uit zijn( +-80%) met ventilatortje in tent en een kacheltje in de kelder?
    En trichomen zijn die kristallen op blad toch?

Ty voor reactie morgen fotos,,
    Last edited by jehsd; 13 November 2009, 22:51.
    Geniet van iedere dag!!

Comment

een overvoeding heeft tot effect dat er uiteindelijk tekorten ontstaan... geremde opname, aangezien je nu reeds ruime tijd geen voeding geeft en je PH goed is lijkt het me zinvol weer te gaan voeden, ik persoonlijk ben erg matig met het geven van voeding en houdt als vuistregel (op cocos) de helft van de voorgeschreven hoeveelheden in het schema aan en stuur dit langzaam bij omhoog indien er tekenen van tekorten ontstaan, de reden daarachter is dat een tekort veel eenvoudiger te compenseren is dan een overschot, houdt er ook rekening mee dat een plant enige tijd (dagen) nodig heeft om de stoffen op te nemen dus raak niet in paniek als je na 1 dag nog niets ziet. overigens is 80%lv in deze periode veel te hoog, de plant zal moeite hebben met transpireren/koelen waardoor er ook problemen kunnen ontstaan.

zodra je je pics hebt zal ik een blik werpen

suc6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Debiel View Post
        een overvoeding heeft tot effect dat er uiteindelijk tekorten ontstaan... geremde opname, aangezien je nu reeds ruime tijd geen voeding geeft en je PH goed is lijkt het me zinvol weer te gaan voeden, ik persoonlijk ben erg matig met het geven van voeding en houdt als vuistregel (op cocos) de helft van de voorgeschreven hoeveelheden in het schema aan en stuur dit langzaam bij omhoog indien er tekenen van tekorten ontstaan, de reden daarachter is dat een tekort veel eenvoudiger te compenseren is dan een overschot, houdt er ook rekening mee dat een plant enige tijd (dagen) nodig heeft om de stoffen op te nemen dus raak niet in paniek als je na 1 dag nog niets ziet. overigens is 80%lv in deze periode veel te hoog, de plant zal moeite hebben met transpireren/koelen waardoor er ook problemen kunnen ontstaan.

zodra je je pics hebt zal ik een blik werpen

De lv is overdag 0nder de 50% alleen snachts een probleem krijg hem niet onder de 72% lv temperatuur snachts is oke + 19 graden

Bedankt en pics volgen straks,
        suc6
        groetjes,
        Geniet van iedere dag!!

Comment

Hallo,
          hier de fotos , dit is allemaal van dezelfde plant !Degene met meeste bruin aan topjes(voor de rest net een drieling) en heb ook nog 2 mooiere.
          Alleen dat ene blad (laatste foto) is van 1 mooie groene plant maar die verschrompeld ook blaadjes onderaan, en halverwege zijn ze zo als op foto aan de bovenste laag alleen de tipjes van vingers geel_?
          Attached Files
          Geniet van iedere dag!!

Comment

het lijkt op magnesium tekort, maar kan ook het gevolg zijn van overvoeding, begin rustig met voeden, en laat de grond niet te nat worden, je wortels hebben ook tijd nodig weer op krachten te komen (evt iets rootstimulator toevoegen 50% van voorgeschreven hoeveelheid) en draai in het vervolg je pics even netjes

magnesium tekort komt op potgrond eigenlijk weinig voor, licht bijvoeden is niet direct schadelijk indien met mate.
            houdt in eerste instantie je grond licht vochtig voor je weer gaat geven, dus niet dagelijks maar bepaal de behoefte per plant aan de hand van je grond/gewicht pot

succes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Debiel View Post
              het lijkt op magnesium tekort, maar kan ook het gevolg zijn van overvoeding, begin rustig met voeden, en laat de grond niet te nat worden, je wortels hebben ook tijd nodig weer op krachten te komen (evt iets rootstimulator toevoegen 50% van voorgeschreven hoeveelheid) en draai in het vervolg je pics even netjes

magnesium tekort komt op potgrond eigenlijk weinig voor, licht bijvoeden is niet direct schadelijk indien met mate.
              houdt in eerste instantie je grond licht vochtig voor je weer gaat geven, dus niet dagelijks maar bepaal de behoefte per plant aan de hand van je grond/gewicht pot

succes
              Bedankt hou me in de gaten !
              Ik ga mijn best doen en die bruine haren is dan geen probleem ( zal fotos in het vervolg draaien)!
              Heb deze morgen licht voedigswater gegeven met wat magnesium sulfaat 1 liter op 4 planten de een wat meer als ander natuurlijk!!!
              En die bladeren moet ik die laten hangen tot ze afvallen of niet???????

Groeten,
              Geniet van iedere dag!!

Comment

Lijkt wel op de "klauw"

Izz

Comment

ik persoonlijk verwijder de afsterfende bladeren omdat ik denk dat als je dat niet doet de plant probeerd deze bladeren te redden en zo je top even links laat liggen (aan het einde van de kweek )
                  maar zo als ik zeg doe ik dat

en idd kan het iets te kort zijn van magnesium maar daar had je al iets aan gedaan zag ik

hoelang staan ze nu al in de bloei ?

Comment

het blad kun je beter even laten zitten om zodra verbetering optreedt te verwijderen, indien je het direct verwijdert kun je ook eventuele verbetering niet opmerken, het is dus een belangrijke indicator of je de juiste diagnose hebt gesteld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ledpower View Post
                      ik persoonlijk verwijder de afsterfende bladeren omdat ik denk dat als je dat niet doet de plant probeerd deze bladeren te redden en zo je top even links laat liggen (aan het einde van de kweek )
                      maar zo als ik zeg doe ik dat

en idd kan het iets te kort zijn van magnesium maar daar had je al iets aan gedaan zag ik

hoelang staan ze nu al in de bloei ?
                      Ze staan nu bijna 5 weken in de bloei (morgen 5wkn),magnesium 24u geleden gegeven dus nog ff afwachten, laat bladeren zitten denk ik,als ze tekorten heeft haalt ze dit denk ik eerst uit de al aangetaste bladeren_????

Bedankt iedereen groeten,
                      Geniet van iedere dag!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Izthewiz13 View Post
                        Lijkt wel op de "klauw"

Izz
                        Wat is dat de "klauw"???
                        Geniet van iedere dag!!

Comment

jehsd vb van klauw!!
                          Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

Comment

Hallo,

Een kleine update:
                            De plantjes hebben al 2 maal lichtvoedingswater en magnesium sulfaat gekregen morgen avond als ze dorst hebben krijgen ze nog eens.
                            Zie al duidelijke verbetering in de topvorming en trichomen,de bladeren nog niet veel beter maar wel al een deel van die droge afgevallen en verwijderd.
                            Het water dat ik geef is 6,25 , en ijk mijn meter iedere keer voor ik hem gebruik nu!!!!

Binnenkort nog eens fotos,

En hoe lang moet Amnesia ongeveer?? 9 of 12 of iets anders??
                            Geniet van iedere dag!!

Comment

hahaha Latindos hoe kom jij aan die foto dat is een foto van mij in een verslag op een andere forum ergens

Izzz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door latindos View Post
                                jehsd vb van klauw!!
                                Maar is dat dan een ziekte of beestjes schimmel overvoedt ondervoedt????
                                Geniet van iedere dag!!

Comment

Bezig...
                                X