Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste keer binnen sjdr80 5x Amnesia Haze 400watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1ste keer binnen sjdr80 5x Amnesia Haze 400watt

Oorspronkelijk geplaatst door devils haze View Post
    uitdroging kan komen door een te hoge ec waarde waardoor jou
    plant geen vocht meer kan opnemen sterker nog het vocht wordt aan de plant
    onttrokken ipv dat je plant de vocht opneemt en dan via de bladeren weer
    uitademt wordt het vocht via de wortels aan de plant onttrokken hierdoor
    komen jou bladeren droog te staan en gaa ze uiteindelijk uitdrogen vergelen
    en dan afvallen dat is uitdroging

jah als je zou sproeien zou ik dat wel doen als je lamp net uitgaat en niet teveel
    gewoon enkel proberen op de bladeren en niet op de toppen en dat gewoon een
    aantal keren herhalen

weet je wat je kan doen als je echt geen raad meer weet het is geen aanrader maar misschien wel een optie en ik hoop dat iemand het beargumenteerd waarom wel of niet want als je het echt niet meer weet dan weet ik nog een klusje wat je plant veel
    stress zal bezorgen maar wie weet wel weer er boven op komt

je haalt nieuwe growmix
    haalt je plant uit de pot en gaat die in een bad kuip zetten
    weekt de hele kluit grond van de wortels af moet je heel voorzichtig doen
    en de tijd voor nemen voor minimale wortel beschadiging.
    en als je dat hebt gedaan doe je je plantje weer in de verse potgrond
    geef je haar 1x water met wortelstimulator maar enkel 1x
    vanaf dan geef je enkel water zonder andere toevoegingen tot dat
    je verandering ziet. Je pakt dan bij wijze van spreke weer een verse normale
    voedingsbodem waarmee je weer neutraal zit.
    deze optie zou ik hebben gedaan maar ik weet niet in hoe verre jij liefdevol met je plant z'n worteltjes kan omgaan en je zit al zo ver in de bloei en dan de stress van het ompotten zijn toch een paar punten waar je over na moet denken.
    Sorry maar dat volledig afweken zie ik echt niet zitten 3 weken geleden nog wel maar nu echt niet,,toch bedankt voor de tip

Groetjes,
    Geniet van iedere dag!!

Comment

Laat die planten nou gewoon beetje met rust, zorg dat ze af en toe wat te drinken hebben, geen paniekvoetbal, het heeft nu eenmaal tijd nodig om allemaal zijn werk te doen, probeer je lv zo rond de 50/60% te houden, en voor de rest gun de plant de tijd, gaat best wel goedkomen nog. je bent nog net op de helft..............

Comment

@jeshd die jongen maakt 2 grote reacties naar je toe en wil je helpen ghehehe
        wat ben je stom je vraagt om hulp maar wil het niet uitvoeren das wel stom als je geholpen wilt worden
        als ik iemand zou helpen en die luisterde niet denk ik niet dat ik hem nog eens zo helpen ghehehe maarm oet je ook zelf weten ik zou het ook doorspoelen ik heb zelf ook een aantal keer de zelfde klachten gehad als jou en bij mij heeft dat wat devil zegt geholpen dus zie maar wat je doet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door puurjointje View Post
          @jeshd die jongen maakt 2 grote reacties naar je toe en wil je helpen ghehehe
          wat ben je stom je vraagt om hulp maar wil het niet uitvoeren das wel stom als je geholpen wilt worden
          als ik iemand zou helpen en die luisterde niet denk ik niet dat ik hem nog eens zo helpen ghehehe maarm oet je ook zelf weten ik zou het ook doorspoelen ik heb zelf ook een aantal keer de zelfde klachten gehad als jou en bij mij heeft dat wat devil zegt geholpen dus zie maar wat je doet
          Ik respecteer Devil heus wel voor reacties hoor!!

bedankt puurjointje voor je reactie,maar heb al doorgespoeld?! lees alles goed!! DEvil heeft me aangeraden goed na te denken voor ik dit deed en hij had het over de wortels losspoelen van oude grond en ze in volledig nieuwe grond zetten wat ik niet zie zitten(weer stress voor mijn dames!) en al 6 weken in bloei LEZEN!! STOM??
          Zeg niet zo snel dat iemand stom is, grove taal daar houden ze hier niet zo van PUURJOINTJE
          Last edited by jehsd; 20 November 2009, 22:27.
          Geniet van iedere dag!!

Comment

hier nog wat fotos van mijn lelijke schatjes. De eerst 3 fotos zijn van mijn mooie plantje!
            Ik geef nu voedings water (3ml ipv aanbevolen 5ml in voedingsschema ) en 2 keer voedingswater en dan 1 keer gewoon afgezuurd water.

Weet niet waarom alles zo lichtgroen of geel is die ene van de mooiere groene wordt ook al lichter! *toppen gaan als je naar bladeren kijkt nog redelijk goed*

Heb klipventilator besteld om lv snachts wat naar beneden te krijgen(waar hang ik die het beste).

Hoop op nog wat reacties,want heb er zwaar hoofd in als ik zo nog 5 weken moet(al bruine haren maar trichomen nog gewoon doorzichtig denk ik)

Bedankt voor alle hulp
            Groetjes,

Wat een slechte fotos (op een paar na) ga er proberen te maken met daglicht zsm.Maken ze nu nog nieuwe bladeren??????????

ps: excuses voor het niet draaien van mijn fotos kan ik dit nog aanpassen??
            Attached Files
            Last edited by jehsd; 26 November 2009, 23:14.
            Geniet van iedere dag!!

Comment

Heb klipventilator besteld om lv snachts wat naar beneden te krijgen(waar hang ik die het beste).

dat snap ik niet wel dat je een clip ventilator heb besteld (die zijn goed ik heb van brons wist alleen niet dat die krengen niet deden zwenken)
              ik gebruik er 2 een zeg maar onder het rokje en een boven de toppen

maar dat jij die gebruikt voor je lv te laten zakken is volgens mij een broodje aap
              voor je lv te laten zakken moet je meer afzuigen dan zakt je lv wel niet door te ventileren want ventilatie is puur lucht verplaatsing en geen verkoeling zoals veel mensen het opvatten en ook niet voor lv te laten zakken je zal harden moeten afzuigen dat is naar mijn weten en ervaring het beste

je moet je ventilator ook zo plaatsen dat je topjes en of takjes wat dansen niet wild heen en weer zwaaien dan staat je ventilator goed gericht

Comment

Bedoelde vooral tegen het vocht op mijn toppen snachts(die ventilator),
                Kwa afzuiging ik heb een regelbare van max 420m3 staat nu op een 25 a 30 % dus heb nog voldoende over.
                Maar gaat het dan niet veel afkoelen in mij tentje snachts(het is er nu minimaal 18 graden snachts)
                Temperatuur van kelder een 18 a 19 graden,
                en wat denken jullie van topjes en vooral bladeren houdt ik het nog 5 weken vol????

Bedankt voor reacties,

Groeten
                Last edited by jehsd; 26 November 2009, 15:34.
                Geniet van iedere dag!!

Comment

Heb ook al zitten denken dat het aan mijn voeding ligt*zal wel niet maar???
                  Dit is Hesi heb ik gekregen bij mijn bestelling zo een proefpakketje met alles erin wat je nodig hebt voor 1 a 2 kweken,maar hou lang lag die voeding al in de schappen en kan deze slecht worden????
                  Denk niet dat het dat is want dan zouden ze vast zo een verschijnselen niet hebben??/
                  Groetjes
                  Geniet van iedere dag!!

Comment

naar mijn weten kan een gesloten verpakking jaren bewaard worden maar als je het open hebt gemaakt zal het beduidend minder zijn hoelang durf ik me niet over uit te wijden maar denk niet dat het flesje wat jij gebruikt al langer dan een jaar of 6 in de schappen heeft gelegen en dan nog eens een jaar of 2 bij jou heeft gestaan na eerste gebruik dus daar kan het in mijn ogen niet aan liggen.

hier zouden andere mensen ook een reactie op moeten geven ik weet niet of ik het aan het juiste eind heb maar weet wel dat ik in de goede richting denk

Comment

hoe zie ik of mijn trichomen rijp zijn wanneer zijn ze doorzichtig wanneer melkwit en wanneer amberkleurig?
                      Heeft iemand voorbeelden,en is dit te zien met vergrootglas?
                      Geniet van iedere dag!!

Comment

alles wat je moet weten over trichos http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...mes-t2045.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door olivier View Post
                          alles wat je moet weten over trichos http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...mes-t2045.html

Hoeveel x vergroot een vergrootglas, bij growshop een microscoopje te koop dat 30x vergroot,maar heb vergrootglas!
                          En kun je zo een microscoopje gebruiken in je hok(zonder dat je het onder de microscoop moet leggen bedoel ik)

Heeft iemand een plaatje van zo een ding??
                          Geniet van iedere dag!!

Comment

Je komt er wel , en je krijgt hier beduidend meer geinteresseerden over de vloer dan mijn kweekje.

Keep it up!

Comment

hallo,klip ventilator is er heb hem in hoek van tent gehangen,boven mijn toppen en onder mijn lamp,de lv is bijna 10% gezakt snachts.
                              Nu nog Ec meter en setje is compleet !!

Groetjes,
                              Geniet van iedere dag!!

Comment

hallo,

Mijn ventilator hangt al lekker 2 daagjes te blowen(dames vinden het heerlijk)!!
                                Weet niet of het door ventilator is maar toppen beginnen behoorlijk te zwellen!!
                                Geef nog steeds 3ml voeding (HESI) (ipv 5ml) per liter water als voedingswater,
                                En na 2 waterbeurten met voeding ,eentje met gewoon water van ook ph 6.

Met vergrootglas al gekeken naar trichomen denk nog doorzichtig?(zijn er links met beelden door vergrootglas ipv door microscoop?????)
                                Al redelijk veel bruine haartjes maar er komen elke dag nog nieuwe witte haartjes bij.
                                Amnesia moet 12 weken maar ga eerst eens voor de 10 gaan (nu 7 wk en 2dgn 12/12 licht) en zie dan wel verder,hoop 12 te halen. Bladeren worden niet slechter
                                Moet ik al twijfelen of het Amnesia is (buiten was de moederplant ongeveer 10 okt oogstklaar).
                                Over 2 dagen fotos!!!

Hoop op reacties,
                                Groetjes
                                Geniet van iedere dag!!

Comment

Bezig...
                                X