Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste keer binnen sjdr80 5x Amnesia Haze 400watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1ste keer binnen sjdr80 5x Amnesia Haze 400watt

Het enige wat je nu kan doen is alle mannelijke bloempjes af snijden en dan gewoon laten gaan. Het is wel ontzettend zonde, want er gaat nu heel veel energie naar het produceren van nieuwe zaden en minder naar het vormen van overheerlijke buds. Dus gewoon die klote balletjes wegsnijden en gewoon af laten bloeien.

Een rokertje hou je er zowiezo nog wel vanaf De zaden kan je weer verpatsen of weggeven

Sorry dat ik de brenger moest zijn van dit klotebericht

Greetz

Comment

Als dat stuifmeel goed rondgegaan is ga je nieveel wiet meer overhouden vrees ek. Je moet dus erges een herma hebben staan.
      Zaadjes van hermas geven ook zo goed als zeker hermas dus daar ben je ook niks mee. Das effe balen. Die koude nachttemperatuur zal hier wel een rol gespeeld hebben.

Comment

In het geval dat er al ferme zaadontwikkeling op gang is -zoals je op je foto kan zien- dan zou ik zeggen 'weg ermee'. Been there, done that, al heb ik ze niet weggedaan. Ik had echter zelf nog geen zaadvorming, dat moet je absoluut zelf opmerken en voorkomen indien mogelijk. Mannetje/vrouwtje herkennen mag geen issue niet meer zijn vind ik...

Comment

Duuuh,

Zie het verschil wel tussen man en vrouw hoor, had 5 stekken van dezelfde vrouwelijke moederplant.
          Hoe kan dit,knip zo te toppen met zaad er al uit,
          en ben al alles aant klaarzetten en verbeteren voor volgende keer.

Heb verwarmingskabel gehaald, mensen met ervaring daar mee??

Groetjes en Bedankt,
          Geniet van iedere dag!!

Comment

Comment

Heb zaad toppen verwijdert ga straks de rest nog eens bekijken,maar heb de indruk dat die geen zaad hebben!!!
              Bedankt voor je reacties,

En ben al volop bezig met de volgende ( tips welkom)
              Groeten,
              Geniet van iedere dag!!

Comment

Hallo,

Ben hier al 3 dagen gewoon water aan het geven ga dit nog 3 dagen doen en dan nog 4 dagen geen water en dan nieuwjaar vieren in het donker 3 dagen!
                Hoop dat ik de 100 haal maar vrees ervoor.
                Als het maar lekker is maar dat denk ik wel.
                Post straks nog wel wat fotos!!

Groetjes,
                Last edited by jehsd; 28 December 2009, 16:08.
                Geniet van iedere dag!!

Comment

Luister effe want jij herhaalt jezelf echt veel en de helft van de keren fout:
                  1a2 weken voor je gaat oogsten stop je met voeding geven, dus enkel water.
                  1 week voor je gaat oogsten stop je met water geven (dus gewoon droog laten-
                  3-4dagen voor je gaat oogsten doe je de lichten altijd uit (voor 3-4 dagen in het donker laten staan dus).
                  Das zowat het enige wat je nog kan doen

Edit ook je vorige post als er niet meer dan een dag tussen zit, zo blijft het duidelijk voor iedereen.

Greetzzz

Jona

Comment

Klieven maakt dat nog een verschil, en zo ja hoe doe je dit precies en wanneer net voordat de stekker er 3 dagen uitgaat of????

Ty volgende is oogst!!!
                    Geniet van iedere dag!!

Comment

laat het smaken
                      Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

Comment

Zaadjes van hermas geven ook zo goed als zeker hermas dus daar ben je ook niks mee. Das effe balen. Die koude nachttemperatuur zal hier wel een rol gespeeld hebben.
                        Onzin, enkel als ze herma door genetica is geworden geeft ze dit door een stress herma maakt onder invloed van planthormonen mannelijke bloemen en zit dus niet in de genetica!! stuifmeel van een stressherma is dus gewoon vrouwelijk stuifmeel daar komt geen y aan te pas.

Grtz

Comment

Hoop dit op te lossen met aluiminiumbak van 77x77 met zand ongeveer 1,5 cm en daarin kabel van 6 meter.
                          Zodat bodemtemp. snachts toch al beter is!
                          Heb 10x WW voor volgende besteld!!
                          Ook vierkante potten van 12 liter!

Groeten,
                          Geniet van iedere dag!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
                            Onzin, enkel als ze herma door genetica is geworden geeft ze dit door een stress herma maakt onder invloed van planthormonen mannelijke bloemen en zit dus niet in de genetica!! stuifmeel van een stressherma is dus gewoon vrouwelijk stuifmeel daar komt geen y aan te pas.

Grtz
                            Das toch wat Jona mij gezegd heeft toen hij met zijn hermas zat.

Comment

Moet ne keer soma's stukske lezen, daar heb ik het van. Lijkt me ook vrij juist te zijn. Laat mij er ook effe bijzeggen dat er een verschil is tussen Feminised en Female. Hier het stuk:
                              Creating feminized cannabis seeds is an art. Just like art, there are a few different methods of application. I have written about some of my different methods of making seeds in previous HIGH TIMES articles. I have used gibberellic acid, pH stress, light stress, and fertilizer stress to force my female plants to make seeds. All of these methods are harsh on the plants, and some, like the gibberellic acid, are not organic. In my search for cleaner, more earth-friendly ways of working with the cannabis plant, I have found a new way to make feminized seeds.

Feminized seeds occur as a result of stress, rather than genetics. All cannabis plants can and will make male flowers under stress. Certain strains like a higher pH

Comment

hallo bedankt voor interesante tekst,

Denk niet dat ik nog zaad heb,de verwijderde topjes zijn ondertussen vrj droog en nod niet echt zaad gevonden!!(weer een leermoment)
                                Was maar 4 gram
                                De rest staat nog vrolijk dorst te leiden nog 2 dagen en dan nog 3 met licht uit!

Die tekst houdt ik zeker in achterhoofd!

Bedankt

Groetjes,
                                Geniet van iedere dag!!

Comment

Bezig...
                                X