Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aurora Indica

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Aurora Indica

nope heb er geen hangen xd maar qua luchtcirculatie is er wel voldoende aanwezig door afzuiging enkel al voel je in de kast een lekker briesje stromen ^^

Comment

ben je zeker dat die overal komt killer? De bedoeling van een ventilator voor luchtcirculatie is vers gemaakte O2 van het bladoppervlak afvoeren en CO2 ernaartoe brengen nodig voor fotosynthese. Er bestaat een mogelijkheid, en zeker bij scrog, dat er tussen je bladerdek microklimaatjes ontstaan. Daar lopen bvb temperatuur en luchtvochtigheid heel hoog op...
      Zou dit misschien een oorzaak kunnen zijn van je bladvergeling?

Grtz $iR
      sigpic

Comment

Keurig gevuld netje

Comment

Dat ziet er echt al goed uit killer mooi hoor
          NLX outdoor kweek 2011
          Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
          De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

Comment

sir thnx voor uitleg wegens calcium en fan is ie helemaal bovenop aan het komen ^^

Comment

Attached Files

Comment

hmmm silverbox is niet mijn ding heb daar veel nare dingen van gehoord maar goed ziet er wel goed uit

Comment

hey killer,

Heb je dan gewoon wat calcium toegevoegd??? Ik begrijp het niet? korrels opgelost in je water ofzo? Hoeveel los je dan op bvb en drijgt er dan geen gevaar dat je de pH omhoog duwt?

Grtz $iR
                  sigpic

Comment

Yeep ziet er goed uit hoor.

Moest het niet voorlopig zijn zou ik persoonlijk de vsa niet in de tent steken... water en elektriciteit zijn geen beste maatjes

Ga je nog een koolstoffilter plaatsen?

Comment

vsa word nog buiten tent gemonteerd zodra ik langere kabel heb nu staat deze op houten blokjes om van de grond af te staan koolstoffilter gebruik ik niet heb namelijk een revitalsor die meer dan goed zijn werk doet nu heb ik ook geen geurtjes van de plant en zoveel beter is dat de revitalisor ongedierte weghoud en schimmels , geur en bevochtigd de lucht ook nog eens dus al wat je droomt ^^

@ sir smoke alot ik heb een flesje op de kop getikt bij een plantenkweker die het voor mij verdunde naargelang de behoefte van een plant en dit heeft mijn smoker goed gedaan :d ken wel product niet noch de hoeveelheid voor verdunning maar heb nog wel wat over ^^

Comment

BEHOLD aurora indica in haar volle glorie
                        Attached Files

Comment

Was niet op de hoogte van je kweek, leuk je op het forum te zien alleszinds!
                          Welke zaadbank komt die van? Echt keiharde indica daarzo! Heel fijn. Probeer alles gedetailleerd bij te houden zodat iedereen goed kan zien hoe snel ze kan afbloeien want dat is toch wel prior bij indica's .

Greetzzz

Jona

Comment

staat nu in zijn 5e week bloei en zaterdag die nu komt gaat hij zijn 6e week in :d dus aftelling is begonnen ze krijgen ondertussen ook al bloeivoeding mee van hesi en PK13/14 + de vitaminen die er nog bijzaten

zaadbank is Nirvana trouwens

Comment

Maak dat je op tijd stopt met voeding geven, een week spoelen en een kleine week volledig droog zetten met eventueel de lichten uit voor de laatste 3 dagen om alles nog een extra te geven

Comment

inderdaad maar moet toch zo'n 9 weken tot 11 weken bloeien volgens sommige seedbanks andere zoals nirvana zelf zegt 50 a 65 bloeidagen dus nog tijd zat :d maar bekijk het toch dagelijks dus let er wel mee op ^^
                                Last edited by killercore; 23 December 2009, 18:50.

Comment

Bezig...
                                X