Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Prachtig kweekje! Da's een soortje dat ik ook wel eens in huis ga halen...na de Northern lights...en de Snow Whites...en de buitenkweek volgende zomer...met andere woorden najaar 2010.
Vraagje : heeft dit soortje ook een citrusachtig aroma zoals NL?
deze soort heeft een bitterzoete smaak ( citrusachtig )en geeft voornamelijk de geur weer van zwarte hasj mijn plantjes zijn ondertussen ook geknipt zodra ze droog zijn zet ik uiteraard nog enkele slotfoto's met een pic van hoeveel mijn opbrengst was bij 1 plantje ^^
toch nog batterijen gevonden en dus ook een zeer leuke update
hier wat foto's van het droogproces op dit moment
later wordt deze nog in krantenpapier gerold
Ziet er lekker uit killer. Heb je mooi afgerond deze keer, ben content. Nog iets over de varenrouwmug gehoord?
persoonlijk droog ik mn plantjes op hun kop met zoveel mogelijk de stam op zn geheel te laten. Dacht dat het bevorderlijk was voor de smaak...
neen sir deze kweek geen last gehad met geen enkel insect denk ook wel dat het door die revitalisor komt die ik nu gekocht had voor deze kweek :d
deze deed bevochtiging,ontgeuring,weghouden van insecten ,schimmels ,... en nog enkele vooordelen
EINDGEWICHT DROOG niet slecht voor een 2e kweek vind ik zelf ^^
87 droge grammetjes en dat voor een 2e kweek en van slechts 1 plant
kon niet zijn zonder de goede hulp van jullie uiteraard
tot slot wil ik iedereen die me heeft bijgestaan van harte bedanken jullie hebben prima geholpen en goede richtlijnen meegegeven ( verwachte ook niet anders)
dus bij deze dank aan iedereen die me hielp
hier zijn de eindfoto's laat je comments maar achter voor ze dit sluiten ^^
Comment