Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CJ8300's eerste kweek met 2x Super SIlver Haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: CJ8300's eerste kweek met 2x Super SIlver Haze

    probleeemeeeeen !!
    heb 1 dame verpot in een 11l pot, nu een half uurtje later ligt ze gewoon neer, alles blaren op de grond en zit geen leven in, heb haar klein beetje water gegeven... wat nu ? komt ze er nog door ?



    edit: ze is weertot de levenden wat water en rhizotonic helpen dus
    Last edited by TastyHaze; 2 November 2009, 20:10.

    Comment


      #32
      Re: CJ8300's eerste kweek met 2x Super SIlver Haze

      inderdaad wat wortelstimulator /stress geven doet wonderen en mocht dit niet helpen effe uurtje met haar praten dit helpt dus WEL met een zacht muziekje op de achtergrond............greets Kweker
      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

      Comment


        #33
        Re: CJ8300's eerste kweek met 2x Super SIlver Haze

        hellowz, mijn jognedame is er ondertussen weer boven gekomen hoor maar ik zie toch dat ze nog heel wat achterligt vergeleken met de haar vriendin die nog net verpot is.... maar vanaf het begin al was die ene wat trager...
        Ben nu ook bij breide dames begonnen met terra vega, in kleine hoeveelheid om te beginnen.

        Ik zie ook dat het kleinste plantje aan de 4e node begint... moet ik al eens denken aan toppen ?

        Greetz
        Attached Files

        Comment


          #34
          Re: CJ8300's eerste kweek met 2x Super SIlver Haze

          betrefd de achterblijfster: zie eens in mijn verslag daar zie je vanaf begin 2 strawberry's staan waarvan er 1 weken lang niet over de 5 cm uitkwam en ineens gaat ze.....
          sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

          Comment


            #35
            Re: CJ8300's eerste kweek met 2x Super SIlver Haze

            heey,

            toch klein probleempje vrees ik, heb de linkse plant nu in de grote pot terra vega gegeven : 30ml/11l en de rechtse plant ook maar dan 12ml/3l
            ook beide nog op rhizotonic

            maar het probleem is nu dat de onderste blaadjes van de linkse kleine achterkomer wat lichtgroen worden, de lobblaadjes zie er ook wat geel uit

            De rechtse grote dame heb ik nu ook getopt, eens benieuwd wat dat gaat geven en eens ze daarvan hersteld is gaat ze een grotere pot in

            iemand een idee wat ik tegen die lichtgroene blaren kan doen en nog tips misschien ?

            greetz
            Attached Files

            Comment


              #36
              Re: CJ8300's eerste kweek met 2x Super SIlver Haze

              denk niets aan de hand hoor.....eventjes gewoon water geven........hebben voeding van de grond ook en staan nog maar net he..... dus ze nemen ook die voeding op...rustig aan doen met voeding dus...greets Kweker
              sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

              Comment


                #38
                Re: CJ8300's eerste kweek met 2x Super SIlver Haze

                Tastyhaze:
                - betrefd je water geven: ongeveer 700 ml PER DAG is wel drastisch vind ik persoonlijk.....ik zou OM DE DAG wat geven, je geeft ook iedere dag voeding mee.....kijk wel uit.... je kunt ze makkelijk ook eens 3 dagen niets geven......... maar 700 ml is wel veel hoor. Krijgen ze van mij niet eens op het einde....

                je temeratuur is dik in orde en je LV ook.
                Ik zou ze in de bloei zetten maar dat is jouw eigen keuze he.
                Betrefd een PH/EC meter: kom op...je hebt er 2 staan..... ga daarvoor speciaal die meters aanschaffen? ik heb een ruime ervaring al jaren.......... NOOIT met meters gewerkt.... mijn tent die stond 8 weken en toen pas had ik een enkel een PH meter gekocht....verder niets...maar voor die 2 planten .....je moet het natuurlijk zelf weten...en om dan te zeggen dat het verschil van obrengsten zo drastisch is: NEE niet echt......

                topbooster: jah...kan hoeft niet....eigen keuze he.
                Betrefd de foto's: leuke foto's alleen heb ik een AFKEER van foto's met een meetlat/meter/duimstok enz...ervoor.
                Niets verkeerd bedoeld hoor....heb er enkel een hekel aan tenzij deze ACHTER DE PLANT STAAT..lol (om discusie's na enkele weken te voorkomen).
                Lol..verder ziet alles er netjes eruit.

                Bij je volgende update: zet er bij in de toekomst in de hoeveelste week van de BLOEI ze zitten en laat de groei periode achterwege...greets Kweker
                sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                Comment


                  #39
                  Re: CJ8300's eerste kweek met 2x Super SIlver Haze

                  ok hartelijk dank voor je uitgebreide uitleg !
                  ik was verkeerd, het is 400ml zat ik ze geef ip vn 700, verkeerde knopje geduwd haha
                  Ok ik zet ze dan binnen enkele dagen in bloei, want vind de linkse persoonlijk toch nog heel klein.

                  I'll keep you informed !!


                  Ik vraag me enkel af of mijn ventilator wel op de juiste hoogte hangt, bovenste van de dames gaat nu goed heen en weer maar bij de nieuwe blaadjes zie ik wat kleine misvormingen soms, een gaatje uit of omgeplooide blaadjes... ventilator lager zetten, zodat deze meer op de pot zelf blaast en de onderste takken ?
                  greeeetzz

                  Comment


                    #40
                    Re: CJ8300's eerste kweek met 2x Super SIlver Haze

                    ventilator zakken zodat deze op de stammen blaast niet te hard ook.
                    Betrefd die kleine: geen zorgen over maken.....ik had een strawberry (zie m'n verslag) deze bleef slecht gedurende 5 weken klein en niet groter dan 7 cm........ en ineens SCHOOT deze omhoog de laatste 3 weken waardoor ik er toch genoeg vanaf haalde.

                    400 ml....mag gerust wat minder...geen idee of je dit elke dag doet? zo ja........ doe eens OM DE DAG en af en toe eens gewoon water zonder voeding.......laat ze maar flink zweten af en toe en laat ze eens denken dat ze niets meer krijgen.......... wat ook gerust eens kan om b.v 3 dagen niets te geven..........lol..........
                    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                    Comment


                      #41
                      Re: CJ8300's eerste kweek met 2x Super SIlver Haze

                      ok, heb de de ventilator op de grond gezet nu blaast hij mooi op de stammen.
                      die 400ml is inderdaad maar om de dag.
                      Ze staan er nu vanaf 19 oktober, vanaf morgen zet ik ze op 12/12
                      Ik ga ook nog terra floress, Cannazym en Cannaboost aankopen en meegeven om de oogst nog wat op te drijven
                      Pk 13/14 ga ik niet geven want voor die ene week dat ze het maar nodig hebben ga ik dat niet kopen.
                      I'll keep you posted !

                      greetzzz

                      Comment


                        #42
                        Re: CJ8300's eerste kweek met 2x Super SIlver Haze

                        mooi.....maar 400 ml is toch echt te veel..... maja........moet het zelf weten is tenslotte maar advies he....ik zou 200 doen........ zeker de eerste 2 weken van de bloei...week 3 300 en in week 4 350 a 400 tot het einde gewoon............
                        sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                        Comment


                          #43
                          Re: CJ8300's eerste kweek met 2x Super SIlver Haze

                          ok ik zal ze wat minder geven, bedankt voor het advies, het zal opgevolgd worden

                          greetz

                          Comment


                            #44
                            Re: CJ8300's eerste kweek met 2x Super SIlver Haze

                            als je te veel water geeft hoeven de wortels geen moeite meer te doen om aan voeding te komen en worden ze lui
                            en daar door word je plant zwakker

                            geef ze eens een paar dagen niks meer je zult zien dat ze zelfs beter groeien

                            ik geef mijn stekken als ze er net staan gewoon 500 ml afgezuurt water met de halve dosering voeding en wacht soms wel 5 tot 7 dagen voor ik ze weer iets geef

                            daarna geef ik ze de eerste week daarna 200 ml om de dag

                            naar mate ze groeien geef ik ze geleidelijk meer

                            ik gebruik nu trouwens een blumatsysteem die geeft je plant zoveel als hij nodig heeft

                            Comment


                              #45
                              Re: CJ8300's eerste kweek met 2x Super SIlver Haze

                              Je kunt ze dus zoals ik eerder zei eens niets geven enkele dagen , gaan ze een beetje hangen zien er dan niet uit........... en dan een watertje doet wonderen.......lol hahahhaa
                              sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                              Comment

                              Bezig...
                              X