Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CJ8300's eerste kweek met 2x Super SIlver Haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: CJ8300's eerste kweek met 2x Super SIlver Haze

heb ze nu sinds eergisteren niets meer geven, de onderste blaadjes hangen wel een klein beetje door... en de lobblaadjes zijn nu geel en volledig vervormd, maar de plant gaat wel mooi de hoogte in vanaf overmorgen start ik met de bloeivoeding.

thnx !
    Last edited by TastyHaze; 18 November 2009, 00:13.

Comment

jah...kijk se.....NIET TE VEEL GEVEN desnoods starten met de halve dosering hoor............. hou je in de gaten hoor...ene je bent gewaarschuwd...............
      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

Attached Files
        Last edited by TastyHaze; 19 November 2009, 19:53.

Comment

de oudste blaadjes zullen toch wel gaan verkleuren zodra ze amper licht krijgen door het dikke bladerdek heen.

Wat je kan doen, is de potten een keer goed spoelen om evt het teveel aan voeding eruit te halen.
          sigpic
          Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

Comment

ga nu nog even wahten tot ze wat droger staan weeer zodat ik ze neit teveel water ook geef he

Comment

inderdaad zou zelf ook wachten tot het droger is....

Comment

dames staan nu anderhalve week op 12/12 en geef ze een kleine hoeveelheid cannazym,rhizotonic en flores mee;
                Net nog eens gekeken en ze zij nog flink aan het groeien en breder worden, de grootste nu 62cm hoog en de kleinte +-40cm
                Wel zie ik bij beide plantjes dat de onderste blaadjes geel worden en hard, je kan ze bijna crunchen tussen je vingers. De andere blaadjes zien er allemaal goed uit, mooi groen en er begint blijkbaar een fijna glinsterende laag over te komen, kleine kristalletjes blijkbaar.
                Ik gooi morgen nog wat fotos online

Comment

kijk se...zo horen we het graag.............lol..........ze gaan nog hoger hoor je bent nog niet klaar.....
                  in ieder geval binnen 17 weken heb je ze binnen.lol

Comment

Comment

hey, hier ben ik weer.

Gisteren was er even paniek, heb dan alle voeding gegeven en ze staan er weer mooi bij.
                      Toch zie ik op meerde plaatsen gele plekken op de blaren, maar dit is vooral op de onderste blaren... hoe komt dat ?

de bovenste blaren zien er allemaal mooi uit maar daar zijn er een paar stengels paars...

Ik ga ze vandaag eens niets geven, geen water en geen voeding en morgen dan weer wel en ga ik ook beginnen met cannaboost.

Ik weet niet hoe de paarse stengels komen, ik dacht eerst overvoeding of teveel water maar nu denk ik toch iets anders want gisteren kwam ze er weer mooi bovenop dankzij de voedingen en water.

Nu denk ik dat het misschien dat de aangevoerde lucht te koud wordt (buitenlucht) ? Ofwel blaast de ventilator te hard, deze blaast nu op de onderkant en daar zijn vooral die gele plekken... wat het ook kan zijn is misschien de LV, die is met lamp uit 60% en lamp aan 45% momenteel.

kan iemand me misschien helpen om het probleem te vinden?

Mvg
                      Attached Files

Comment

hey,

zoals je grond er nu uit ziet zou ik ze wel gewoon water geven hoor !

je zou even zelf moeten controleren hoeveel water er nog in zit (is de pot heel licht of voelt hij zwaar.. of koop een tensio meter bij intratuin voor 10 euri) maar als de grond droog is moet je wel gewoon water geven net zoals voeding.

mijn ervaring is dat de plant gewoon steeds meer voeding wilt, heel simpel want hij word ook groter, als hij dit niet genoeg binnen krijgt via wat jij hem geeft gaat hij het uit de bladeren trekken en voor zover ik weet beginnend onderin om bovenin alles toppie te laten draaien zeg maar.

over het algemeen gebeurt het altijd dat er wat bladeren af sterven, maar niet zo snel als je plantjes nog klein zijn.

over je 3e foto, herken dit niet van alles wat ik gezien heb op probleem foto's zeg maar, zit er niet een beestje van je blaadjes te snoepen? lijkt wel of er een stukje opgegeten is.

ventilator kan ook niet echt te hard blazen, heb hokken gezien waar ze zowat een storm veroorzaken en die planten zijn er gewoon keihard van geworden. lv moet je je ook niet druk om maken, is helemaal super. overdag zou ik wel kunnen beginnen met omlaag gaan (afzuiger iets hoger zetten) maar veel lager dan 55% / 50% hoef je echt nog niet te gaan. 45% voor in de nacht is ook mooi. wat zou kunnen als je koude lucht verkeerd op je planten valt is dat hij er slap "verkouden" bij gaat staan. maar wat jij met je blaadjes hebt moet je echt zoeken in de voeding/water/beestjes gedeelte voor zover ik weet.

mischien kan je wat duidelijkere foto's van gewone bladeren laten zien, voeding teveel zie je aan verbrande puntjes op je blaadjes en dat heb je niet (dus wat meer kan in mijn ogen niet kwaad.. zit in week 10 hier ondertussen, en kreeg veel van dat soort bladeren, nu zit mijn ec op 2.4 en ze zijn gestopt met bladeren slopen dus mijn bevinding is dat als je genoeg voeding geeft ze het niet meer uit hun blaadjes trekken.. niet teveel voeding want dat zet je niet zo snel recht meer he

ik ga ff jointje smoken en transformers kijken.. ciao

Comment

Gelijk aan met pandemon....alleen betrefd zo te zien aan de potgrond ben ik het niet mee eens...is tnslotte de oppervlakte van de pot he..... bovenkant is altijd wel wat droger....dus gewoon je vinger er eens goed insteken..........dan voel je wel of het vochtig genoeg is.....daarna misschien wat water geven....
                          die onderste bladeren zou ik me toch geen zorgen over maken....zijn tenslotte de onderste bladeren die ook GEEN licht krijgen denk ik....
                          voor de rest ziet alles er goed uit en je hebt nergens last van.
                          Die paarse stengels duiden op teveel water/voeding en of stress wat je zelf aangeeft door b.v. net iets te koud.
                          verder ziet het er zeker goed uit........greets Kweker

Comment

nog even over die paarse stengels, zoals kweker al zegt... is een vorm van stress. waar ik wel achter ben gekomen is dat stress zich op veel manieren kan uiten, nee wacht.. dit zeg ik verkeerd, er zijn veel verschillende stress factoren die zich op deze manier uiten, paarse stengels.

kan ook zijn dat ze op de tocht staan bv, maar die fan die je hebt hangen zou ik als ik jou was lekker op rotatie zetten en dan gewoon aanzetten, dat zou ik doen tenminste. plant kan dat wel hebben en dus niet steeds op 1 plek laten ventileren.

Comment

ziet er goed...wees voorzichtig met de hoeveelheid aan water geven aub.......... doe je het om de dag???????? of elke dag??

Comment

Bezig...
                              X