Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CJ8300's eerste kweek met 2x Super SIlver Haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: CJ8300's eerste kweek met 2x Super SIlver Haze

elke dag, want heb ze nu eens 1 dag geen water gegeven en de dag erna hing ze helemaal slap... een beetje water en ze is direct int orde
    greeetzz

Comment

Hey TastyHaze

Komt door de kleine 11 liter potten en de flinke planten die je erin hebt staan. Er is simpelweg te weinig grond om voldoende water vast te kunnen houden voor 2 dagen. Wanneer je met 19 literpotten kweek heb je dit niet (zoals kweker doet). Simpelweg elke dag water blijven geven, Gaf aanvankelijk ook om de dag 300 milliliter (begin 2e week bloei), maar je ziet nu al dat ze dan al na 24 uur wat gaan hangen.

Vanaf wanneer heb jij eigenlijk je cannaboost opgebouwd? met hoeveel ml per liter? Vanaf welke week?

Deze keer ben ik het niet eens met je Kweker Nooit te laat om nog iets bij te leren.

Ga zo door ze zien er sweet uit!

Greetz

Comment

Last edited by TastyHaze; 26 December 2009, 18:59.

Comment

lol....soms krijgen ze hier 4 dagen niets...hangen ze ook op half zeven..... dan de gewone hoeveelheid en ze staan er weer schitterend bij hoor...maar ja zo heeft ieder zijn eigen manier he...... lol
          sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

Hier ben ik weer, de dames staan nu een goeie 5 weken in de bloei, vandaag geef ik ze de laatste keer PK 13/14 mee.
            Ondertussen beginnen ze er heel mooi uit te zien en lekker zwaar te ruiken de linkse dame met de dichtste toppen ruikt al veeel straffer en harder dan de rechtse waar de toppen nog niet zo dicht op elkaar zitten.

bij de linkse zie ik ook al veel meer witte kristalletje op de toppen en de blaren ernaast...

de ene is 86 cm en de andere 104 momenteel....
            hier nog wat fototjes
            Moet ik er nu nog iets speciaal aan doen? mss wat blaren wegknippen die boven de ondergelegen toppen hangen ? of iets anders ?
            greetings !
            Attached Files

Comment

Heyy Tastyhaze,

Ze zien er prachtig uit!!

Je schatjes hebben een vrij open structuur dus het wegknippen van bladeren zal niet nodig zijn. Zelf al zou er weinig licht bij de toppen komen dan is het ook nog maar de vraag of dit verstandig is. Vaak wordt er gekozen voor een middenweg, vaak een klein gedeelte wordt weggeknipt of bladeren omgevouwen, weggetrokken. Elk stukje weggeknips blad zijn weer minder zonnecollectoren voor het laten plaatsvinden van fotosynthese voor topvorming.

Greetz

Comment

ok bedankt, ik heb al sinds een week of 2 de takken wat meer opzij getrokken met touwtjes zodat ze toch wat meer licht kunnen krijgen en zodat de bovenste toppen wat meer naar beneden getrokken worden want mijn lamp hangt bijna op het maximum en de afstand tussen de lamp en bovenste top is nu 35cm...
                dit is SSH, nog een goeie 5tal weken bloei vrees ik? vraag me af hoeveel toppen er nog zouden bijkomen en of deze nog veeel groter worden? waarschijnlijk wel he hehe

Comment

hmmm luchtvochtigheid schommelt weer tussen de 35% met lamp aan en 51% met lamp uit... is dit erg ?
                  Last edited by TastyHaze; 2 January 2010, 19:16.

Comment

best hoog idd. 350% zou ik toch proberen te minderen hoor als ik jou was hahahahahhaha/.........................
                    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

350%??? Staan ze onder water? hahahahahh

Wat een giller

Greetz

Comment

je nachttemperatuur is wat te laag inderdaad, zou eigenlijk niet onder de 18 graden mogen komen. bij mij komt het zelfs niet onder de 20..

Toch vind ik dat je een mooi resultaat hebt hoor, zo lang gaan ze echt niet meer moeten staan (denk max 1-2 weken) en ik zou geen voeding meer meegeven moest ik jou zijn (maar een expert ben ik ook weer niet, dus ik laat het aan jou over )

Comment

Eyyy Tastyhaze,

Heeft een tijdje geduurd, maar dan komt ie ook wel aanzetten met een dikkebud-update

Die Silver haze kan ze zeker nog een week of 3/4 laten staan, zullen alleen maar dikker en dikker worden. Gewoon afwachten dus (trichomen in de gaten houden over 2 weken)

Greetz

Comment

Ik vind dat je een prachtig tuintje hebt staan!!!!
                            Doe zo verder...

Comment

bedankt voor jullie positieve reacties wel ja ik dacht ook nog een weekje of 2 maar nu geef ik nog 7 dagen PK 13/14 mee en ik zal daarna kijken of ze al klaar zijn; hoe weet ik het wanneer het HET moment juist is ?

ja ik weet dat het snachts wat te koud is maar ik ga er nu niets meer aan veranderen, ze hebben het zo al overleefd en om nu nog een kacheltje ofzo erbij te kopen zie ik niet zitten nu hehe

ben eens benieuwd hoeveel ik ervan zou halen, heb er echt geen idee van op dit ogenblik.

ik breng jullie de volgende update als de pk13/14 erin gepompt is
                              moet ik trouwens nog iets veranderen voorlopig? blaren wegknippen of iets anders?
                              greeetzz

Comment

Bezig...
                              X