Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CJ8300's eerste kweek met 2x Super SIlver Haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: CJ8300's eerste kweek met 2x Super SIlver Haze

Naar je trichomes kijken of als je haartjes voor 70 a 80% bruin zijn! grtjs
    Attached Files

Comment

hmmm eens benieuwd hoe ik de mijne op foto ga krijgen zonder microscoop :p

Comment

ik kocht vroeger regelmatig SSH (gekweekt van stekken), stond steeds maximaal 10 weken en was altijd voortreffelijke kwaliteit. maar de beste check is idd de haartjescheck.

bladen wegknippen doe ik zelf niet, zeker niet bij gevoelige planten zoals haze (alhoewel ssh best wel wat kan verdragen), dat heeft de plant gewoon niet graag en gaan ze terug van stilstaan (je wilt ze nu niet stressen).

Wel mooi resultaat voor een eerste kweekje, dat zal zeker een lekker rokertje opleveren!

Zo'n klein pocketmicroscoopje kost zeker niet overdreven veel en zeker een nuttige investering voor de fijnproever!

Comment

ik merk wel dat bij de linkse dame er veeeeel meer geur afkomt en er meer kristallen op de hoogste blaadjes hangen en de toppen zijn ook dikker, heeft iemand daar een reden voor? ze krijden beide dezelfde voeding/hoeveelheid

ik ga morgen zo een pocketmicroskoopje halen, heb eentj gevonden voor 20€

Comment

Ze ontvankt misschien meer licht door de standplek. Daarnaast is er natuurlijk ook genetisch verschil per plant als het niet om stekken gaat.

Kan vele oorzaken hebben. Misschien staat een plant beter in de luchtstroom en kan meer co2 opnemen dan de ander enz. is zo geen kant en klaar antwoord op.

Grtz

Comment

Ik daag je uit laat 1 plant 2 weken langer staan dan de andere planten.
              en zie wat er gebeurt wel natuurlijk de trichomen in de gaten houden als die helemaal amber zijn natuurlijk wel oogsten.
              Waarom ik je hier voor uit daag is dat ik merk dat veel mensen veel te vroeg oogsten.
              Terwijl als je oogst als je je plant echt de tijd hebt gegeven dat je dan een veel mooiere oogst hebt en wietje.

groetjes Bella

P.s nieuwe foto"s
              God was never on your side..

Comment

ik vrees dat je te laat bent, heb ze gisteren beide geoogst, de plant die wat achterkwam heeft zich heel goed herpakt ondertussen

Comment

ik gooi morgen wel een fototje online

Comment

Hey,
                    hier nog wat fotos, ze zijn hebben nu al 3 weken gedroogt, heb er al wat van gerookt en komt en keihard aan jammergenoeg nog geen echt lekkere haze-smaak, maar hopelijkkomt dat nog als ze langer drogen. de toppen zijn heel plakkerig dus thc in overvloed aanwezig
                    enige dat ik nog moet doen zijn die honderden kleine blaadjes van tussen de toppen halen..
                    Attached Files

Comment

Ziet er goed uit. Rustig drogen en dan in luchtdichte potten curen en het donker. Zal de smaak en geur ten goede komen. Veel knipplezier met die blaadjes.

Grtz

Comment

zijn zakken ook goed ? ze hebben nu 4 weken gedroogd. ga alle toppen er morgen van halen

Comment

Ziet er mooi uit. Een andere tip voor de volgende kweek ivm smaak is de voorlaatste week nog water geven (zonder voeding) en de laatste week geen meer.

Grtjs
                          The more I see, the less I know, the more I like to let it go

Comment

zonde dat je je hokkie zolang voor drogen gebruikt ipv gelijk weer doorstarten

Comment

heb nu alles geknipt en gekuist en ga nog wachten om met himalaya gold te starten als ik die ergens kan vinden voor een ruil. Die bloeien iets minder land, kan de haze dan buitenzetten in de zomer. dus hoop toch binnen 1 a 2 weken weer te starten. heb nu van 1 plant al 65gr

Comment

hee kan het ik hab 5 zaden gekocht van greenhouse super silver haze ik ga buiten kweken ik hb 30 l potten gekocht en grow pot grond en hydrokorrels voor extra lucht ik ga ze mei in de tuin doen er staat dat ze buiten tot de 1500 gr p plant gaan maar ik hb boven onder de lamp kleine plantjes beginnen al toppen te krijgen

Comment

Bezig...
                                X