Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste kweek! ;) AK47

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mijn eerste kweek! ;) AK47

    Korting op 420shop
    Door een advertentie ben ik op wietzaadjes.nl gekomen.
    Hier vond ik een complete uitleg over hoe te kweken.. dit wekte mijn intresse en na het zien van een filmpje was ik overtuigd! Ik ga mijn eigen wiet kweken!

    Inmiddels de halve zolder verbouwd een een kweek ruimte ingericht! (zal binnenkort foto's plaatsen!)
    Door het zoeken naar informatie over het kweken en alles wat er bij komt kijken, ben ik hier terecht gekopmen en hier staat zooooveel info.. hier hoef ik niet meer weg

    Ik heb eerst gekozen voor een AK47 zaadje. Binnenkort zullen we nog wat zaadjes gaan bestellen
    Dit omdat het een zelfbloeier is, een plant die klein blijft en snel te oogtsten is! Perfect voor de eerste keer dus

    Het zaadjes ontkiemen duurde wat langer dan verwacht maar hoogst waarschijnlijk door dat het niet vochtig genoeg was en de temp nachts toe afzakte naar de 16 graden.

    Na 3,5 dag kwam er ineens leven in! Super!

    Ik heb haar in een klein potje gezet met wat aarde. dit potje weer in een emmertje met wat druppeltje water. Folie er over en onder 2 spaarlampen gezet.


    Het duurde niet lang voordat ze boven kwam met haar helmpje Geweldig gezicht!

    Wat ziet zeer mooi uit




    Inmiddels een weekje verder en ze doet het echt super!
    Ze staat ook net een dag onder de 400W HPS, ze vind het heerlijk geloof ik



    Wordt vervolgd:
    Last edited by DjKilla; 19 October 2009, 19:41.

    #2
    Re: Mijn eerste kweek! AK47

    succes met je ak

    Comment


      #3
      Re: Mijn eerste kweek! AK47

      Ziet er uit als een leuk kweekje!
      Lijkt het goed te gaan onder alleen spaarlampen? Ik heb zelf namelijk wat TL's voor de groei en tevens spaarlampen voor bloei.
      Info nodig...? Zie: Misty's ABC

      Comment


        #4
        Re: Mijn eerste kweek! AK47

        Thx

        Ze heeft ruim 1 week onder 2x een 18w spaarlamp gestaan.
        Op de laatste foto's staat ze net een dag onder de 400W HPS lamp

        Uiteraad is dit niet het enige wat ik kweek voor de eerste keer..
        Het was de bedoeling uti zaadje te kweken maar toenik de lamp etc ophaalde bij de growshop, vond ikiemand die 4x mooie sneeuw witje stekjes had! Kon dat niet laten staan natuurlijk...
        Deze zijn morgen precies 4 weken oud! 2 weken gegroeit en bijna 2 weken in de bloei!

        Hierbij de foto's evenals mijn eigen kweekruimte








        Vorige week heb ik nog 4 White Widow zaadjes besteld bij Wietzaadjes.nl Vrijdag heb ik die binnen gekregen en direct laten ontkiemen!
        Zondag ochtend had de eerste al een behoorlijke stengel! De andere zag je al langzaam komen



        Zondag midag heb ik eerst 3 in een potje gezet! De 4e bleef wat achter maar eind van de dag was ook dat stengeltje er uitgekomen



        Vandaag zijn ze ook alle 4 al boven gekomen SUPER!



        Wordt vervolgd

        Comment


          #5
          Re: Mijn eerste kweek! AK47

          Waarom hangt je filter buiten je kast ?

          Comment


            #6
            Re: Mijn eerste kweek! AK47

            ja dat is even een test

            Nu heb ik 1 nodig en anders 2....tot nu toe filtert het perfect!
            Ik heb ook geen 'dure' afzuiging... er zitten 4 behoorlijke pc koelers in! Hoge luchtverplaatsing (223m/s oid) Onder per kast ook weer 2 koelers. Dit alles gewoon regelbaar met een fan controller die 8 stuks kan regelen

            De temp is goed rond de 27 graden te houden en het scheelde mee een hoop geld! De koelers zijn per stuk 8,90 of zo

            Mocht het al niet lukken en toch gaan ruiken dan gaan we als nog over op plan B

            Comment


              #7
              Re: Mijn eerste kweek! AK47

              Ziet er wel netjes uit , veel succes ermee.


              Grtz.

              Comment


                #8
                Re: Mijn eerste kweek! AK47

                mooi kweekje doe zo verder

                Comment

                Bezig...
                X