Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Medicinaal project (Ducth Passion)orange bud x5
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Medicinaal project (Ducth Passion)orange bud x
Mooi projektje, ga ik volgen.
I.v.m. trips:
Zolang je ze niet hebt of ziet zou ik niks gebruiken, want resistentie hebben ze zo.
(als ze dit al niet hebben, want dit zijn erge fokkers.)
Het draadje van $ir heeft alle benodigde en tot nu toe beschikbare info betreffende deze plaag en de nodige stappen daarvoor.
Dus ik hoop op een tripsvrije kweek voor je.
Oh ja, ontsmet met welk produkt zou ik nog graag ff weten.
vale.
Comment
-
Re: Medicinaal project (Ducth Passion)orange bud x
Oorspronkelijk geplaatst door vale View PostOh ja, ontsmet met welk produkt zou ik nog graag ff weten.
vale.
thx btw voor de reacties enne let them come growers !!ik werkte vroeger in een bak nu in potten ,zeil is er ook uit en planken van bak ook ,ook heb ik nog de naden van mijn kast extra dichttingstape gebruikt!Last edited by latindos; 21 October 2009, 01:15.Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways
Comment
-
Re: Medicinaal project (Ducth Passion)orange bud x5
Ziet er netjes uit man! Je maatregelen betreffende de tripsen zijn zeker niet overdreven. Ik heb ze zelf ook gehad en weet wat een ellende het geeft. Je kan niet genoeg voorzorgsmaatregelen nemen wat dat betreft.
Daarnaast ben je goed doordacht aan de slag gegaan, hier zal je later (oogst) zeker profeit van gaan hebben.
Mijn volgende kweek wil ik ook een moederplant gaan selecteren, scheelt weer tijd en geld en levert een mooie homogene oogst op.
Ik ga je volgen
Greetz
Comment
Comment