Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hey misty ziet er goed uit daar, hoe is het met de stekken?
Ik zie dat je redelijk wat blad laten hangen hebt, als je ziet dat ze zich slapper beginnen gedragen is het best dat je nog wat meer blad verwijderd
Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?
Sorry mensen,het heeft even geduurd,ik weet het..
Dan toch even update(toestel heeft kuren,ff geen foto's)
Een paar weken geleden kwam er vanuit onverwachte/ongewenste hoek wat interesse naar mijn persoonlijke leefsituatie,met als resultaat dat ik ruim 2 weken mijn plantjes heb moeten verhuizen en verstoppen.
Resultaat:11 jonge plantjes die hebben blootgestaan aan kou,lichtstress en verhuisstress.
Duidelijke groeistop en ze zitten niet echt lekker in hun vel..
Vorige week dan toch alles overgepot in 4 literpotten batmix(met wat wortelstimulator),en uiteindelijk is donderdag de hele boel de tent in gegaan,
het blijft een gokje,maar wat moet een mens zonder spanning in zn leven...
Wat er nu dus in staat:4x nycd(1 gesneuveld omdat ik ze liet vallen)
2x killakush,2x bubbakush(alle 8 regulier zaad) en 3 stekjes big bang,die weer goed in de groei zijn en waarbij ik na 2 dagen in de kast 5 vingerig blad telde,het risico van herma is bij de big bang wel groot door de stress die ze gehad hebben,in bloei gestekt,gestresst en fem zaad(moeder) is vragen om moeilijkheden,maar we zullen zien..
Verder nog 3 bloeiende walhalla stekjes gedoneerd gekregen welke ik ook weer in de groei ga trekken(deze staan inmiddels 24/0 onder tl)
En voor de haze die ik graag wilde,komen ook nog wat stekjes amnesia deze kant op waarvan de kweker ook de genen wilde bewaren,maar geen ruimte ervoor heeft,deze komen over enkele weken,en zullen dan ook weer eerst de groei in moeten.
Voor zover deze update,volgende zal weer met foto's zijn.
Grts
Daniella
Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.
wooow misty mooie gedaan zo ben ook wel geintreseert in je stekjes. In de bloei nemen kan maar zoals je zelf zegt herma is nu het risico. Blijf je volgen meid. Zeer intresant en je bent een durfer.
Comment