Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Misty's 1e,stap voor stap,binnenkweek.(dr120)
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Misty's 1e,stap voor stap,binnenkweek.(dr120)
Ziet er goed uit miss, veel dingen die worden geprobeerd. Hou lekker ook mn oogje in je zeil Jammer van de koude tijden die je plantje hebben meegemaakt maar het zijn sterke beesten en ik heb er alle vertrouwen in dat ze met je goeie zorgen wel in actie zullen springen.
Grtz $iRsigpic
Comment
-
Oke camera weer gemaakt,nieuwe foto's.
100_1958.jpg net overgepot
100_1962.jpg vandaag in de tent
onder de kushes,midden de nycd,en boven mn big bang stekjes waarvan de middelste het heeel behoorlijk doet,de andere 2 weten nog niet of ze het wel zo leuk vinden.
100_1964.jpg nycd(beetje neiging tot strekken)
100_1968.jpg kush(kort en compact,zijn het meest in groei achtergebleven door de ellende,maar vind ze wel erg mooi)
100_1967.jpg mn kneusje(kush) die toch nog een kans gekregen heeft en haar best doet.
O.ja...de sprieten die je ziet is knoflook,gewoon wat tenen geplant tijdens het overpotten,doen het ook goed
Grts
DaniellaLast edited by misty; 25 November 2009, 15:39.
Comment
-
heel mooie misty kunnen de mannen nog iets van leren. Ik vermoed dat die grote die stekken zijn die je hebt genoemen van die bloeiende plant. Zo te zien doen ze het allemaal goed en zeker je juniortje. En vroeger deed ik dat ook altijd met me kweek om de zoveel potten een lookplantje erbij. Houdt vervelende beestjes ver uit de buurt. Ik blijf je volgen en mooie gedaan meid.
Comment
-
Even kleine foto update met wat mindere reden,
Heb een probleempje met beestjes en denk dat het thrips zijn.
dus wat foto's om anderen ook mee te laten kijken..
tnx alvast..
100_1984.jpg 100_1985.jpg 100_1983.jpg 100_1986.jpg 100_1981.jpg 100_1979.jpg 100_1980.jpg
grts
Daniella
Comment
-
Op foto 6 is beginnende schade te zien zoals jij beschrijft,
De andere geelverkleuringen vond ik ook terug in het tripsentopic van sir,
Daarnaast heb ik 2 stuks inmiddels goed onder de microscoop bekeken en ben voor 99%zeker van trips in het pre-stadium(dus 2 stadia voor volwassenheid)
Een volwassen trips heb ik nog niet gevonden.
Morgen nog eens heel goed zoeken,voor het roken.
Tnx voor jullie interesse,en sir_smoke_allot tnx voor de tips via msn.
Grts
Daniella
Comment
-
eyss een vrgj op die 2 de foto heeft erg veel van mijn probleem weg alleen heb ik geen insecten probleem , veel van mijn bladeren zagen er ook zo uit , had eerst op cocos heb ze daarna over gepot op jane comix zien er nu wel wat beter uit maar die planten wat al erg ligt groen waren komen moeilijk erdoor , het is pp en er zitten al topjes op maar ik ruik er geen fuck van als ik er langs wrijf en ze staan al 2 weken in bloei , is dit normaal??
alvast bedankt
rj
Comment
Comment