Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1 x Jack 47 ,2xblack widow, 2xbubblegummer 3x ice grappefruit
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: 1 x Jack 47 ,2xblack widow, 2xbubblegummer 3x ice grappefruit
hmm boky voor temp ratuur lager te krijgen moet je eerst kijken dat je afzuiger sneller afzuigt dan word het ook al minder koud als je dan ook nog een lucht toevoer gaat plaatsen voor je groter afzuig hebt dan verdien je niet veel dan blijft het nog te warm
Comment
-
Hoi ,Devils haze, Ik ben vandaag achte 2 ventilators geweest diameter 100 (zie foto je zal dit model wel al gezien hebben , Ik dacht van 1 tegebruiken voor de inblaas En dan nog 1 ook als afzuig (extra) .
Van als ik kan zou ik ze ook toppen . Daar zoek ik straks nog wat info over hier op het forum .
Mvg Boky
Comment
-
Heb even wat info over Toppen van de plant gezocht , als ik het goed heb ,
Moet men plant week in bloei staan , en dan na 2de of 3de internode de top er uit knippen . (zou dit doen om dat ik niet veel hoogte in men kast heb.)
Mvg bokyLast edited by boky; 28 October 2009, 22:31.
Comment
-
Hoi , allen
De plantjes staan nu op 12/12 , en 5 planten heb ik getopt .
Temp is ok nu ,
Wel heb ik Even een vraagje ivm de lamp hoogte , ik heb dus 2x250w hoe ver mag men lamp van men toppen van de plant hangen ? (erder zo als een 600w of ook als 250w enkel (om dat het verdeelt is in 2lampen ?)
mvg bokyAttached FilesLast edited by boky; 1 November 2009, 18:56.
Comment
-
Hoi even update . Alle plantjes groeien goed .
Met voeding ben ik nog niet begonnen Om dat de aarde 7Tal weken zou voorbemest zijn. waneer kan ik dan best beginnen met bij voeden zo dat de plant het al wat gewoon is . men voedings stoffe zij BN Grond mix en PK13/14 .
Mvg BokyAttached Files
Comment
-
Ok heb effe zitten lezen door je verslagje, ziet er goed uit maar enkele dingen snap ik niet:
-je gebruikt een afzuiging met "koolstoffilter" en omdat je je temperatuur niet naar beneden krijgt gebruik je 2 ventilators diameter 100 1 voor inblaas en 1 voor afvoer wat doe je met de geur van die voor de afvoer, daar die niet door de koolstoffilter blaast?
-je gebruikt 2x250W en vraagt hoe hoog ze boven de plantjes moeten hangen? Even hoog als een 600W of even hoog als een 250W.. ik veronderstel dat die 2 x 250W elk een aparte reflector hebben dus gewoon op dezelfde hoogte van 1X250W
Met voeding ben ik nog niet begonnen Om dat de aarde 7Tal weken zou voorbemest zijn. waneer kan ik dan best beginnen met bij voeden zo dat de plant het al wat gewoon is . men voedings stoffe zij BN Grond mix en PK13/14 .
Mvg,
Smoking FifiQ. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?
A. The cop!
Comment
Comment