Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1 x Jack 47 ,2xblack widow, 2xbubblegummer 3x ice grappefruit
Re: 1 x Jack 47 ,2xblack widow, 2xbubblegummer 3x ice grappefruit
@psycho: inderdaad ik meet alles ....alles......dan ook alles goed op...hahahhaha...en weet je wat het is: ik bekijk het ook nog eens goed.
@de rest: bij coco's en hydro inderdaad een EC meter nodig.
@BOKY: beste verslaggever, mijn advies is de PH waarde nog meer te drukken naar 6,1 bij voorkeur........ma ja...eigen keuze he...is tenslotte maar advies...
ons kraanwater ligt op 6,8 ph waarde..........
Greets Kweker.....hoe zou het met die planten zijn?
Het produckt dat ik toe voeg is HY Pro PH- . Er staat op 10ml op200l water (roeren en meten , tot gewenste ph)
Ik heb dus per 0.2ml op 5l water toegevoegt , maar ik heb dat 5 keer herhaald (tot 1ml op 5l water) maar ik zie geen verandering op de meter .
Kan het zijn dat ik meer moet toevoegen of is men gerlijding van 10ml/200l naar 0.25ml op 5l water verkeert ?
Verder met de plantjes ziet het er goed uit geel blad is er nog maar zet zicht niet verder uit , somige bladeren vergroenen terug .
wel even wachten als je PH- hebt toegevoegt (ongeveer 10 min) voor je weer nieuwe toevoegt
anders heb je kans dat als je alles in 1x toevoegt je voedings water te zuur is als je naar een uur ofzo weer meet
Hoi , vnv post ik paar nieuwe foto's ,
De ph is nu ok . De plantjes staan er ook goed bij .
Nog 1 vraagje is het intresant van teweten welke ph men aarde heeft ? (Ik had eens gelezen over waarde in koffie filter en daar gedestileerd water in gieten en dat water dan meten . klop dit ?
Mvg boky
Ben niet bekend met je voeding,
Maar je plantjes zien er tot dusver prima uit..
Voor de voeding zou ik afgaan op advies van de producent.
Maar verder mooi hoor.
Grts
Daniella
Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.
Week 5bloei , eergisteren begonnen met voeding tegeven .
1 plant is wel ver achterop met de bloei (zeeer laat in bloei geschoten ) en maakt ook maar kleine topjes aan , zou het verstandig zijn om deze plant teverwijderen ?
mvg boky
Comment