Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
mijn derde kweek
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: mijn derde kweek
Oorspronkelijk geplaatst door Psycho View PostHey Frankynl,
Ziet er netjes uit, alleen wel wat strekking zo te zien.
Zou je meer kunnen vertellen over je kweekopstelling?
Greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frankynl View Postze staan 5 bij vier lamp er 50 cm boven vrij lang laten groeien 4 weken ben niet een gehaasteStay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways
Comment
-
ze staan 5 bij 4???? kamer van 5 meter x 4 meter?? of??
vertel mij en Psycho nu eens (de rest ook) :
-welke lamp heb je?
-afzuiger hoeveel?
-hoe lang staan ze? 15 dagen groei (zie ik ook wel) maar dan?
-wat ga je doen?
-zelfgemaakte kast of tent of doos of potje van pasta of luciferdoosje of zakje of stukje of beetje of doosje of driehoekje of wat....
Kortom vertel ons eens allemaal wat over je opstelling ik neem aan dat het NIET vrij rondom je bed staat en ook geen burolampje van 25 watt hebt ook denk ik niet dat je het raam hebt openstaan voor geurtjes e.d. dus wat is je opstelling?
Met je vraag is het wat:
antwoord: JAHA.....iets groens zo te zien!!!!!!!!!!!!!!!!sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!
Comment
-
gheheheh
heey kweker hij heet een katten bak omgetoverd gheheheh
ziet er bossig uit
lijkt wel een jungle
en wat strekking hang je lamp niet e hoog en als je wilt kun je nu nog knakken waardoor de lager gelegen buds meer licht krijgt en dan krijg je plant een groter oppervlakte
zou ik wel doen met zo'n struik anders moet je heel veel dieven voor dikkere buds
Comment
-
nee ik gebruik ze lol....... whahahhahha.......... met kattenbak. lol.
maar al met al.....hoeveel wattage licht zou hij hebben??
ik denk 2x 120 watt. zet er een tientje op.....
nee serieus.... vertel ons meer, stukken meer, veel meer hahahah.....opstelling e.d.sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!
Comment
Comment