Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
als ze te groot worden kun je de toppen altijd buigen of knakken, geen nood die hebben daar geen moeite mee zo verbrand je de toppen niet die te dicht bij de lamp zouden komen
Dag 42. Zo weer een paar dagen verder en het gaat lekker hier. Ze krijgen nu elke dag 1,2 liter water p.p. afgewisseld met voeding voor de bloei. Ik laat de foto's hun verhaal wel weer doen
Van 1 WhiteSkunk krullen de bladeren in de top wat vreemd naar binnen zie foto
Ze zijn wel mooi donker groen en zien er verder niet slecht uit ofzo. Komt dit omdat de plant zijn energie naar de bloemen stuurt?
Op sommige foto's lijken de bladeren wat geel maar dit komt door het licht. Ze zijn allemaal mooi groen!
De 4-Way en 1 van de WS planten reiken al boven de lamp uit en groeien ernaast zoals je op de foto met de vreemde blaadjes ziet. De blaadjes krulden al zo toen ie nog onder de lamp stond dus hier kan het niet door komen.
Krijgen zo de toppen wel voldoende licht door weerkaatsing in de tent of moeten ze echt onder de lamp blijven groeien? Moet ik die lange toppen met een touwtje o.i.d. helemaal tot onder de lamp buigen op kan ik ze gewoon tegen het dak aan laten groeien?
Dag 48 in de tent. Alles bloeit prima en ze groeien nog steeds. Het word lekker vol hierzo. Ik draai de potten niet meer. De toppen vinden hun weg naar boven wel
Kan echter ineens geen foto's toevoegen omdat ze teveel pixels hebben 1024*768
Hoe ik de foto's ook verklein, ze willen er niet meer op terwijl ik er eerst geen problemen mee had.................
Comment