Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Help Spot ineens in mijn aarde een aantal hele kleine witte wormpjes van ongeveer 2 tot 3 mm in de lengte. Bij alledrie de planten... Weet iemand wat dit zijn en of ze het bij het bodemleven horen. Of tasten ze de wortels aan??
De larven kunnen directe schade aanrichten, doordat ze aan de wortels en stengels knagen. Ze kunnen de wortels en stengels zelfs doorboren. Indirecte schade wordt veroorzaakt, doordat de larven aaltjes, mijten, schimmelsporen en virussen verspreiden.
Gisteravond heb ik WhiteSkunk 1 geknipt en opgehangen. Heb alle bladeren eraf gehaald en de toppen redelijk goed geknipt zoadat ik over 2 weken alleen nog hoef te punten. Tijdens het knippen begon de boel aardig te ruiken Heb alle toppen wel aan de stengels laten zitten en alles ondersteboven opgehangen op zolder in het donker. Ben van mening dat zonder blad de sappen uit de stengels juist beter naar de topjes stromen dan wanneer het blad er nog aan zit maar dat kan ik fout hebben Ik neem aan dat alle sprietjes die nu nog wit zijn vanzelf ook bruin worden.
Veel werk dat knippen zeg. Die ene plant kostte me 3 uren, 2 plakhanden en 1 sticky schaartje
White Skunk 2 en de 4-Way staan nog in de tent en staan er wel wat zielig bij nu. WS2 heeft al heel veel bladeren verloren, bijna alle grote terwijl hij nog 2-3 weken moet. De 4-Way heeft nog aardig wat blad maar ook veel geel blad en moet nog iets langer. Denk 3-4 weken. Ik geef deze twee voor de zekerheid sinds gister geen voeding meer voor het geval ik eerder moet oogsten. Denk dat de witte "beestjes" ze voortijdig nekt maar goed daar kom ik nu niet meer vanaf en zie wel waar het schip strand.
Gister gecheckt en de WS1 is al helemaal droog na 1 week.
Ben nu aan het smoken en het smaakt prima! Beetje aan de zoetige kant. Maar er zitten zaadjes in :o terwijl ik het mannetje bij de eerste tekenen eruit gehaald heb. Ik ga morgen alles bijknippen en wegen en het meeste laat ik lekker uitrijpen in tupperwaredoosjes.
Jammer van de zaadjes. Nu vermoed ik dat de andere twee ook zaadjes zullen hebben.
De WS2 laat ik nog een paar dagen staan en is aardig kaal. De 4-Way word ook overal geel en moet nog een dag of 10.
Maar in ieder geval kan ik nu mijn eigen stash roken
Comment