Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Van 1 plant beginnen de onderste bladeren iets slap te hangen, ben ik toch te zuinig met water? Moet hij wat extra hebben? Ze hebben net alle 4 een liter water met voeding gehad
Kheb zo een vermoeden dat de rechtse plant vanvoor een mannetje is. Die is namelijk meer gestrekt als de andere, khoop wel voor jou dat het allemaal vrouwen zijn
Dat vermoeden heb ikzelf inderdaad ook maar helaas kan ik bij de andere 3 nog steeds niets zien en ze staan al 9 dagen in de bloei.
Na het water en de voeding van gister lijken de bladeren van de 4-way weer wat steviger te staan en zal ze vandaag wat extra water geven. Door de 12/12 verbruiken ze meer water vanwege de bloei denk ik
Er zitten er hier mooie foto's bij ijscoman.
Mooie bladeren, ziet er gezond uit.
Als ze blijven groeien zoals ze nu doen gaat dat hier een mooi topic worden en een mooie oogst
Dag 29. Geef ze nu elke dag water, daar vragen ze blijkbaar om. Geef ze nu om de dag bloeivoeding erbij. Is het verstandig om dit bij elke waterbeurt te geven of zal ik het gewoon blijven afwisselen? Als ze voeding krijgen geef ik 5ml Terra Flores op 1 liter water. Ze krijgen nu 1 tot 1,5 liter lauwig water per plant
Dag 32 in de tent. Geen klachten en geen problemen
Inderdaad, de 4-Way rechts voor is een mannetje. Overal verschijnen balletjes of in ieder geval iets wat de andere drie niet hebben. Dus met pijn uit de tent verwijderd maar het is voor een goed doel zal ik maar zeggen.
De eerste White Skunk bloeit al aardig. De tweede begint net en het 4-Way vrouwtje krijgt nu haar eerste witte haartjes. Ze gaan dus niet gelijk op maar goed misschien verandert dat nog.
Temp is op dit moment 28,2 en de lv is 56
Verder heb ik niets gedaan met de PH en de EC. Heb blijkbaar lekker water
Comment