Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kweekverslag de groene wolk
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Kweekverslag de groene wolk
Welkom op het forum alvast mocht ik je nog niet verwelkomd hebben!
Een reden dat je met herma's kan gezeten hebben in je vorige kweek is meestal te wijten aan stress.
Een andere -persoonlijke- theorie is de kwaliteit van je zaden. Met kwaliteit bedoel ik echter niet zaken zoals de kiemkracht en dergelijke maar eerder de stabiliteit van de vrouwelijkheid van je gefeminiseerd zaadje... Wat ik daarmee wil zeggen is of dat zaadje zal uitgroeien tot een plant die resistent is om tot herma over te gaan. Dit kan dus door stress en allerlei zaken waar een plant niet goed tegen kan die uiteindelijk stress veroorzaken (en geloof me, dat zijn er heel wat en er gaat al heel snel iets fout ).
Wat ik je nu al kan vertellen is dat Sweet Seeds een heel goede zaadbank is wat feminised zaden betreft! Ik verwacht er veel goeds van alleszinds. Ik begin in Januari zelf met een Sweet Seeds kweekje waar ik nu een poll van heb geplaatst maar langzaamaan begin ik te denken om het forum helemaal laten te beslissen over wat er in komt (aangezien ik m'n eerste set eventueel met mijn reeds gekochte zaden zou wegdoen, dan is er terug geld voor andere zaden van Sweet Seeds ).
Alleszinds veeeeeel succes gewenst!!!
Greetzzz
Jona
-
Ja.....welkom he......hoi, ik ben kweker een der gestoorden hier maar devils haze is gekker....ach ja maakt niet uit....dan heb je Psycho nog..........drastisch.....
In ieder geval: veel plezier....ziet er allemaal heel erg netjes uit zo hoort het uiteindelijk ook denk ik dan maar en nu ook zo houden natuurlijk.
Verder zien de foto's er ook netjes uit en de werkwijze was ook al goed dus wat zou er nog mis kunnen zijn.
Wat ik trouwens wel erg appart vind is die tweede foto.....
Kweken aan de muur.....jah...lol...appart.......dus ik ga dit volgen....
(ai) lol....
greets KwekersigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!
Comment
-
Comment
-
einde eerste week groei5.jpg.jpg
einde eerste week groei7.jpg.jpg
einde 1ste week ghroei8.jpg.jpg
einde 1ste week groei9.jpg.jpg
einde 1ste week groei10.jpg.jpg
Hoe gaat het met jullie kweekje. Hopelijk alles goed.
Groeten
De Groene wolk
Comment
-
Mooie foto's Wolk!
Maar misschien zou het beter zijn om in het desbetreffende subforum een thread aan te maken zodat je foto's meer mensen bereiken .
Greetzzz
JonaLast edited by Jointjedraaien; 8 June 2011, 03:51.
Comment
Comment