Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ze heeft 7 dagen op water gestaan en 3 dagen in het donker, flinke thc vorming als gevolg en heeft een sterke geur. 7 weken en 4 dagen effectieve bloei gehad waarna trichomen +/- 50% milky en amber, pistels 70% bruin.
Totale tijd oogsten: 60 minuten
Drogen zal 7 dagen zijn in een ruimte welke 24/7 wordt afgezogen op minimale stand. temp 22 graden en LV van 35-40%. Na 7 dagen gaan we curen. De budbox is volledig licht-dicht gemaakt.
Heb gedurende het oogsten vingerhash verzameld Tip: Knip de dames boven een glazen tafel, wanneer je klaar bent met knippen zal er veel hash op het glas zitten. Neem dan het beetje hash wat je hebt verzameld van de schaar waar je mee hebt geknipt en de hash aan je vingers en wrijf dit bolletje hash over het glas heen en weer, het hashbolletje zal al het hash van de glazen plaat oppikken.
Eyy Jonaaaaaaaaaaa!! Druk Druk Druk!! Hier niet anders hoor studie heh. Hoe dan ook ze lopen idd op hun eind en worden nauwgezet in de gaten gehouden (tricho's) Maak je geen zorgen, ik laat ze niet verpieteren, daar zijn ze te lekker voor
Toppen zijn echt monsters geworden btw, jammer genoeg kan ik nu nog geen foto's maken aangezien me fotocamera ff pleite is. De PP-stekken zijn allemaal aangeslagen (vertonen groei), kon bijna niet anders met de perfecte omstandigheden. Een deze dagen ff checken op worteltjes
Aanstaande zaterdag gaat de pp om alsmede de dikke WW welke tot mijn verbazing volledig Milky is en af en toe een ambertje: Perfect
De Powerplant heeft de laatste dagen nog een bumpertje eroverheen gegooid tot mijn schrik En ik maar denken dat ze al op haar eind zat. Nu zit ze iig echt op haar eind, de toppen zijn knoeihard met veel bruine haren, veel bladeren zijn paars gekleurd, veel milky en amber trichomes
De White Rhino gaat ook al de goede kant op, veel milky, spoelen starten vanaf morgen.
De niet getopte Skunk #11 heeft 30% bruine haren, nog ff geduld
Pics tricho's van White Rhino (nog niet oogstrijp) en White Widow (oogstrijp)
Soorten: Fem PP-stekken van Dutch Passion (test/gok met Dutch Master Reverse) (heb er 10 staan)
Fem Bubba Kush van Greenhouse seeds (lkkr zoet en fruitig, weer eens wat anders als die zware stoners) (5 zaden)
Fem Super Lemon Haze van Greenhouse seeds (Zware bloeier, ultieme high, heerlijke citroensmaak, wat wil je nog meer) (5 zaden)
Medium/potten: Start op plagron light mix met perliet (3,8 liter), overpotten (start vegetatieve groei) naar 18 liter potten met bat-mix van plagron.
Voeding: gehele lijn canna met toevoeging shooting powder laatste weken.
Verlichting: Ontkiemen onder 2x 55 watt CFL gedurende 3 weken. Voorgroei vega en eerste 2 weken bloei onder de 430 watt greenpower, vanaf week 3 tot eind 600 watt hps son t pia +.
Reflector: Ajust a wing avenger medium met super spreader medium voor optimale belichting van 120x120.
Eyyy Jamal, tot nu toe alleen nog maar positieve reacties tegengekomen over het product. Zelfs gasten die alleen met onstabiele soorten werkte met gegarandeerd herma's kregen door toepassing van dit product geen herma's meer!. Een nadeel is wel dat je de penetrator erbij moet kopen welke 2x zo duur is als de reverse om het product zijn ding te kunnen laten doen. Greetz mate
Gisteren zijn de Powerplant en White Widow om gegaan van Dutch passion (3 uur totaal), ze hebben 10 dagen op water gestaan en 3 dagen in het donker. De toppen van beiden dames zijn echt adnormaal groot, heb er een colafles tegenaan gezet om een indruk te krijgen van de massive-ness van deze dames. Afgelopen vrijdag kon ik het niet laten een sampletje te nemen van de Great White Shark welke 5 dagen droog stond (het stammetje knakte nog niet). Ondanks dat hij nog niet droog was gaf het een zeer energieke high, met een van de langste lachkicks die ik en een maat hebben gehad Niet wat ik had verwacht bedenkend dat hij tot de witte familie behoord. De smaak was moeilijk te plaatsen ook omdat hij nog erg "groen" rookte, iig minder scherp en pittig als de White Widow. Onder de usb microscoop was me al snel duidelijk waarom het zo'n gruwelijke high gaf, net een discobal zo veeeeeeeeeeeeel THC en waarschijnlijk ook CBD echt sick (zie pics). Zeker geen kwelling om dit weedje nogeens aan een test te onderwerpen Ik ben benieuwd wat hij na het curen gaat doen
Eyy Monty, Speciaal voor jouw heb ik nog een paar mooie pics geschoten van de Monster White widow zaden, Great White Shark zaden en een mannelijke bloem welke in ontwikkeling is. Als je goed kijkt zie je witte balletjes in de banaantjes, stuifmeel in ontwikkeling? Greetz mate
Alle drie de dames zitten in de droogbox, welke ondanks zijn flinke formaat al aardig vol begint te raken De foto's heb ik met me mobiel moeten maken, me goede camera krijg ik maandag gelukkig weer (update week 9 zal ik aanstaande woensdag plaatsen) Mijn tip: Gewoon een dikke jonko opsteken en dan dan de pics checken, zie je de bagger kwaliteit ook niet meer
lol....loller.....lollest.....dat is het he.....die hand erachter en die fles er naast......zo hoort het..............
Netjes maatje....zeer netjes.............heb verder geen opmerkingen te geven helaas...........lol greets Kweker
Comment