Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Psycho's 2e kweek Dutch passion VS Greenhouse

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Psycho's 2e kweek Dutch passion VS Greenhouse

The rest:
    Attached Files
    Last edited by Psycho; 7 March 2010, 19:24.

Comment

die planten van jou zien er echt super uit!!
      ik denk niet dat mijn planten er zo uit komen te zien.. mijn lemon skunk is niet vergeleken bij die monsters van jou...

echte super toppen.. het zal zeker gaan smaken... ik ben benieuwd na het eindgewicht van je white widows. en van het greenhouse pakketje..

grtz

Comment

Lol jamal , geloof me goed lemon skunk zijn echte moeilijke teven

MvG Izzz

Comment

ziet er erg goed uit
          Schutto In tha house

Comment

daar hebben we "de vaste maatstaaf" hahahhaha...........
            ik heb dezelfde is wel makkelijk die 1 litermaatstaafflesvanhesi.............lol.
            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

De Lemon ging erg traag ten opzichte van de 'rest'.
              Nu heden is ze meer dan 2 meter geworden (exl.de pot!)en zit in de 8e bloeiweek.
              We dachten dat het niks zou worden maar ze gaat flink toppen vormen
              Ze is het grootst van allemaal hahaha zelfs haar stam is dikker dan die van de BigBang

Grts,Cootje

Comment

Eyy amigo's,

@ Jamal, maak je geen zorgen mate, die lemon skunk van jouw gaat net zo knallen de laatste weken. Hij is zo zwaar geworden dat alle takken over gingen hellen, heb alles moeten verstevigen met bamboo en ductape. Net zoals Izz zegt: het zijn teven met een hoop kopzorgen
                Eindgewicht droog van de dames staan hier beneden

@ Emiel: mag idd niet klagen, ze smaken ook nog eens zalig

@ Kwekermaat: De 1-litermaatstaafflesvanhesi mag blijven, is van nu af aan de nieuwe standaard

@ Cootje: shit! 2 meter joh!! Ik moet die pics zien dude De mijne heeft het begeven onder het gewicht, heb haar helemaal vast moeten strapen

Thanx for the nice reps mates, ain't no stopp'n here

Comment

Eindgewicht White Widow en Power Plant

Na 10 dagen in de droogbox en 2 weken te curen gelegen in de potten hebben we een eindgewicht van: 35G van de White Widow en 33G van de Power Plant van dutch passion.

Dit komt tot nu toe op een totaal van 100 gram droog van 3 van de 9 dames.

Nog wat pics van de dames in de potjes: PP, WW en GWS
                  Attached Files

Comment

Update Bloeidag 78 Zondag 21 Februari 2010 (70 dagen sinds verschijning eerste bloemen volgens canna schema)

De nieuwe stekken van de Power Plant moeder heb ik vorige week zondag genomen (14 feb) en hebben het prima naar hun zin onder de TL. De moeder heb ik meteen maar een flinke knipbeurt gegeven, zowat gehalveerd en groeit nog steeds rustig verder. (zie pics)

De Bubba kush en Super Lemon Haze zaden zijn afgelopen dinsdag (16 feb) ter ontkieming gelegd in afgezuurd water (ph 6,5) voor 12 uur waarna ze de watten zijn ingegaan op tem van 24 graden, donker en zelfde ph. Allen zijn ontkiemd binnen 48 uur waarna ze de jiffy cubes in zijn gegaan. Sinds vrijdag de 19e lieten ze allemaal hun koppies zien op 1 achterloper na (SLH) welke vandaag boven de aarde verscheen. Totaal van 3x SLH en 3x BK, 100% ontkiemd en boven de aarde verschenen
                    De zaadlingen zitten samen met de pp-stekken in de propagator lkkr warm, lkkr vochtig op 30cm van de 110CFL

De overgebleven dames beginnen herfstverschijnselen te vertonen, mooi geel bosje geworden

Skunk #11 (Helemaal Milky en af en toe een amber trichotje) (staat op water) (week 11)

2e Skunk #11 (Milky met af en toe een amber) (water) (week 11)

White Widow (omgebogen, gaat richting eind, veel milky en amber maar ook nog wat clear tricho's, laat deze dame staan tot minimaal 1/3 amber is(water) (week 11)

White Rhino (staat al een week op water, veel amber en veel milky, heb toch besloten deze dame nog een weekje te laten staan, wil gewoon echt een goede stoner hebben) (week 11)

Train Whreck (haren allemaal bruin, tricho's nog veel clear en milky) (op water) Week 10

De Lemon Skunk (volle dosis voeding) wordt maar zwaarder en zwaarder, de takken bezweken bijna onder het gewicht dus heb haar maar verstevigd met een bamboo-stok en ductape Ondanks de versteviging blijven de toppen horizontaal hangen onder het gewicht en weet ik niet of ze een extra bloeiweek wel gaat halen (week 9)

De lowriders zijn echt de dwergen van het stel, ze ruiken echt al heerlijk en bloeien fijn verder.

Een van de PP-stekken van de vorige stekronde had ik vorige week in het bloeihok gezet als proef voor de aankomende ronde. Ondanks de lage LV schiet ze vlot het luchtruim in. (zie pics)

Aankomende woensdag de 24e gaan ze allemaal nogmaals onder de microscoop ter controle.

De voeding (week 11 bloei per liter): Staat boven aangegeven, de meesten staan op afgezuurd water (ph 6,2)

Lemon Skunk (week 9) volle dosis shooting powder met ec 1,2 cannaflores.

Lowriders voeding week 7 bloei volgens hesi

De Ph: 6,2
                    De EC: Verschillend

Temp: lamp aan: 26 graden Lamp uit: 22 graden
                    LV: Lamp aan: 35% Lamp uit: 45%

Enjoy mates
                    Attached Files

Comment

Ziet er hier weer nice uit eh verdomme
                      Keep it flowerin

Mvg Izzz

Comment

Ziet er perfect uit mate
                        Mooie opbrengst en dat met de problemen die je achter je kiezen hebt.
                        Hier gaat de Lemon ook flink aanzetten,de stam van haar is dikker dan die van de BigBang en lust de laatste tijd veel water.
                        Toen ze klein was moest je juist oppassen voor overbewatering maar nu...

Grtz,Cootje

Comment

Comment

Moooi resultaat Psycho! Wat 'n toppen.. Keep pimpin' God's work my man!

Comment

man man wat een planten prachtig gewoon !!

Comment

Bezig...
                              X