Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
die planten van jou zien er echt super uit!!
ik denk niet dat mijn planten er zo uit komen te zien.. mijn lemon skunk is niet vergeleken bij die monsters van jou...
echte super toppen.. het zal zeker gaan smaken... ik ben benieuwd na het eindgewicht van je white widows. en van het greenhouse pakketje..
De Lemon ging erg traag ten opzichte van de 'rest'.
Nu heden is ze meer dan 2 meter geworden (exl.de pot!)en zit in de 8e bloeiweek.
We dachten dat het niks zou worden maar ze gaat flink toppen vormen
Ze is het grootst van allemaal hahaha zelfs haar stam is dikker dan die van de BigBang
@ Jamal, maak je geen zorgen mate, die lemon skunk van jouw gaat net zo knallen de laatste weken. Hij is zo zwaar geworden dat alle takken over gingen hellen, heb alles moeten verstevigen met bamboo en ductape. Net zoals Izz zegt: het zijn teven met een hoop kopzorgen
Eindgewicht droog van de dames staan hier beneden
@ Emiel: mag idd niet klagen, ze smaken ook nog eens zalig
@ Kwekermaat: De 1-litermaatstaafflesvanhesi mag blijven, is van nu af aan de nieuwe standaard
@ Cootje: shit! 2 meter joh!! Ik moet die pics zien dude De mijne heeft het begeven onder het gewicht, heb haar helemaal vast moeten strapen
Thanx for the nice reps mates, ain't no stopp'n here
Na 10 dagen in de droogbox en 2 weken te curen gelegen in de potten hebben we een eindgewicht van: 35G van de White Widow en 33G van de Power Plant van dutch passion.
Dit komt tot nu toe op een totaal van 100 gram droog van 3 van de 9 dames.
Nog wat pics van de dames in de potjes: PP, WW en GWS
Update Bloeidag 78 Zondag 21 Februari 2010 (70 dagen sinds verschijning eerste bloemen volgens canna schema)
De nieuwe stekken van de Power Plant moeder heb ik vorige week zondag genomen (14 feb) en hebben het prima naar hun zin onder de TL. De moeder heb ik meteen maar een flinke knipbeurt gegeven, zowat gehalveerd en groeit nog steeds rustig verder. (zie pics)
De Bubba kush en Super Lemon Haze zaden zijn afgelopen dinsdag (16 feb) ter ontkieming gelegd in afgezuurd water (ph 6,5) voor 12 uur waarna ze de watten zijn ingegaan op tem van 24 graden, donker en zelfde ph. Allen zijn ontkiemd binnen 48 uur waarna ze de jiffy cubes in zijn gegaan. Sinds vrijdag de 19e lieten ze allemaal hun koppies zien op 1 achterloper na (SLH) welke vandaag boven de aarde verscheen. Totaal van 3x SLH en 3x BK, 100% ontkiemd en boven de aarde verschenen
De zaadlingen zitten samen met de pp-stekken in de propagator lkkr warm, lkkr vochtig op 30cm van de 110CFL
De overgebleven dames beginnen herfstverschijnselen te vertonen, mooi geel bosje geworden
Skunk #11 (Helemaal Milky en af en toe een amber trichotje) (staat op water) (week 11)
2e Skunk #11 (Milky met af en toe een amber) (water) (week 11)
White Widow (omgebogen, gaat richting eind, veel milky en amber maar ook nog wat clear tricho's, laat deze dame staan tot minimaal 1/3 amber is(water) (week 11)
White Rhino (staat al een week op water, veel amber en veel milky, heb toch besloten deze dame nog een weekje te laten staan, wil gewoon echt een goede stoner hebben) (week 11)
Train Whreck (haren allemaal bruin, tricho's nog veel clear en milky) (op water) Week 10
De Lemon Skunk (volle dosis voeding) wordt maar zwaarder en zwaarder, de takken bezweken bijna onder het gewicht dus heb haar maar verstevigd met een bamboo-stok en ductape Ondanks de versteviging blijven de toppen horizontaal hangen onder het gewicht en weet ik niet of ze een extra bloeiweek wel gaat halen (week 9)
De lowriders zijn echt de dwergen van het stel, ze ruiken echt al heerlijk en bloeien fijn verder.
Een van de PP-stekken van de vorige stekronde had ik vorige week in het bloeihok gezet als proef voor de aankomende ronde. Ondanks de lage LV schiet ze vlot het luchtruim in. (zie pics)
Aankomende woensdag de 24e gaan ze allemaal nogmaals onder de microscoop ter controle.
De voeding (week 11 bloei per liter): Staat boven aangegeven, de meesten staan op afgezuurd water (ph 6,2)
Ziet er perfect uit mate
Mooie opbrengst en dat met de problemen die je achter je kiezen hebt.
Hier gaat de Lemon ook flink aanzetten,de stam van haar is dikker dan die van de BigBang en lust de laatste tijd veel water.
Toen ze klein was moest je juist oppassen voor overbewatering maar nu...
Comment