Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Psycho's 2e kweek Dutch passion VS Greenhouse

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Psycho's 2e kweek Dutch passion VS Greenhouse

Eyyy mates!! Thanks for the nice reps again

@ Izz, Ze ruiken ook nog eens verdomd lkkr man!
    @ Cootje, Wat je zegt mate: die Lemon Skunk begint als een bitch en eindigd als een engeltje Ik geef de mijne nog een weekje voor ze omgaat (50/50).
    @ Prutser, hahaha, heb je ik je toch weer mooi aan het prutsen geholpen Btw die nieuwe overschot kweek van je heeft precies de opstelling van mijn volgende kweek onder de ajust a wing met 600 watter en 9x18 litter potten. Kan ik gelijk ff bij je afkijken wat betreft de instelling van die adjust a wing. Heb jij er ook een super-spreader medium onder? Ik zit op je hielen
    @ Brewer, hahahahha god's work fo sho I'll keep it pimp'n
    @ Olivier, Thanx mate, we weten waar we het voor doen heh

Greetz

Comment

Update Bloeidag 84 Zaterdag 27 Februari 2010 (76 dagen sinds verschijning eerste bloemen volgens canna schema)

De meeste stekken van de Power Plant moeder zijn geworteld na 14 dagen onder TL. Toch weer 1 week verschil met de vorige ronde waar ze 21 dagen nodig hadden
      De Powerplant moeder heb ik vandaag omgelegd ivm ruimtegebrek. Nu hebben de zaadlingen weer wat meer ruimte samen met de stekken welke volgende week de grond in gaan in 4l potten met plagron light mix. De zaadlingen staan allemaal met hun voetjes in de aarde met LV-deksels (plagron light mix van tevoren bewaterd met ph 6,5 en 2ml rhizo per liter tot run-off) Ze gaan op 1 na de goede kant op. 1 van de Super Lemon Haze wil maar niet opengaan (lobblaadjes). Ik blijf gewoon moed houden. Ik had hetzelfde probleem met de Train Whreck welke met 1 week achterstand toch erg mooi is geworden. Geduld

Gisteren de trichos bekeken van de dames in het bloeihok: de volgende dames zijn rijp en onlangs geoogst op 50/50 na 12 weken bloeikunk#11, 2e Skunk #11 en de White Rhino.
      De Skunk's zijn uitgegroeid tot echte zwaargewichten en het oogsten was dan ook een en al genot. Ik hoefde amper wat weg te knippen 1 en al bud!! Al vond ik de geur toch net iets "te". De White Rhino daarentegen is veel fruitiger van geur. Twee weken geleden had deze dame een hele sterke onaangename geur, Greenhouse seeds moet ik gelijk geven: volgens hun veranderd de smaak volledig naar een meer fruitige wanneer ze 2 weken langer staat. De geur doet dit iig wel al vermoeden De drie dames koste met 6 uur om te knippen.

De overgebleven dames (allemaal mooi milky en allemaal op water ph 6,2): 3x Lowrider, Lemon Skunk, Train Whreck en de 2e White Widow gaan nog een weekje door, wellicht 2 tot 50/50.

De PP-stek welke alweer 3 weken in het bloeihok staat begint bloemetjes te vormen en gaan vanaf vandaag weer in het groeihok om een flinke dosis stress te ontvangen. Dit alles om de stressbestendigheid te testen voor de volgende ronde.

De voeding (week 12 bloei per liter): Staat boven aangegeven, de meesten staan op afgezuurd water (ph 6,2)

Lemon Skunk (week 10) Water
      Lowriders week 8 bloei water

De Ph: 6,2
      De EC: Verschillend

Temp: lamp aan: 26 graden Lamp uit: 22 graden
      LV: Lamp aan: 35% Lamp uit: 45%

Enjoy mates
      Attached Files

Comment

the rest
        Attached Files

Comment

Mooi. Zou wel eens naar 1 op 1 kunnen gaan. Als het nog steeds bij die 400watter is gebleven. Volgende kweek schakel ik ook over op canna denk ek. En ik ga mijn planten ook is wat langer laten staan. Vorige keer al geoogst na 63 dagen 12/12... Soort van 9 weken.

Comment

Eyyy mate,

Zou top zijn als ik 1op1 ga halen, we zullen zien! De eerste weken van de bloei onder de 430 watt son agro gestaan en de rest onder de 400 watt hps son t pia+.
            Oogsten doe ik enkel op basis van de tricho's, dit bepaald uiteindelijk de high! Oogsten na 63 dagen met een soortje van 9 weken is naar mijn idee een vrij vroege oogst alhoewel de tricho's best rijp kunnen zijn met die tijd. Dit is afhankelijk van heel veel factoren (licht, voeding, temp enz) Als ik jouw was zou ik de volgende keer gewoon op basis van de tricho's oogsten en niet de aangegeven bloeiduur. Wat je wel vaak ziet is wanneer je pas de bloeiweken gaat tellen vanaf het moment dat de dames bloemen gaan vormen dat je heel dicht in de buurt van de "window of harvest" komt. Dit komt dus vaak neer op 2 weken extra.

Greetz

Comment

Kzou mij is zo'n mini microscoop moeten aanschaffen. Met een gewoon vergrootglas werd ik niet veel wijzer. Trichomes waren niet meer helder, dat was alles wat ik kon zien.
              Als ge die skunk op uw hand ziet liggen... Ferm. Heeft veel weg van een jack.

Comment

wow man mooie toppen heb je daar hoor !
                ben ook vanplan de zaden van de greenhouse te gaan gebruiken

veel rookgenot

greetz

Comment

Hmmmmmmmmm chaka
                  Zieter goed uit psykoo
                  Laat even weten wat je er van vond

MvG Izzzzzz

Comment

Eyyy Ganjaguru's,

@ Beowulf, een usb mic is zkr zijn overbodigheid, tenminste als je een top-klasse weedje wil grown De Skunk's van Dutch passion zijn zkr hele ferme dames, amper knippen vereist, lkkr compact, zeer sterk geurend en een killer smoke.

@ Mr. bleuberry, die zaden van greenhouse zijn echt tha bomb, wel jammer dat ze geen regular zaden verkopen. Moet daar toch wel een heel lkkr moedertje uit kunnen selecteren zou het geen feminised zaad zijn. De meeste geoogste dames zijn van dutch passion (WW''s, Skunk's en PP's).
                    Ook zeer goede opbrengers zoals je ziet, maar ook zeer herma-gevoelig. Btj stress en je bent de klos.

@ Izz Tha Wizzard, Gaan zkr lkkr mate, de van het weekend geoogste Skunk's zijn echt killer man, 1 heisje en je zit vast aan de bank man, 1 goede joint opgesmoked met wat hash van deze killer en je bent weg man. Not for the faint hearted

Greetzzzzz

Comment

Update Bloeidag 89 Vrijdag 5 Maart 2010 (81 dagen sinds verschijning eerste bloemen volgens canna schema)

De stekken van de Power Plant moeder zijn vanochtend in de potten gegaan op light mix van plagron, goed voorbewaterd met 2ml rhizo per Li. Vervolgens de 4 mooiste stekken in de aarde gezet, goed aangedrukt en weer bewaterd met de rhizo op ph van 6,2.

De zaadlingen gaan lkkr, wat lichte overvoedingsverschijnselen gehad ondanks dat ze op light mix staan zonder extra voeding gegeven te hebben. Na het extra doorspoelen met afgezuurd water gaan ze mooi hun gangetje.

Gisteren de trichos bekeken van de dames in het bloeihok: De Lowriders zijn zo goed als rijp voor oogst, veel amber en veel milky. Alle 3 gaan van het weekend om.

De White widow is uitgegroeid tot een waar monster, zo ontzettend zwaar dat ze helemaal om is gebogen ondanks de super dikke stam. Heb haar nu vastgestraped: veel milky, nog te weinig amber. Morgen nog maar eens checken

De Lemon Skunk is zo goed als oogstrijp, gaat van het weekend om: veel milky en amber, geurt heerlijk.

De Train Whreck wil maar niet rijpen, alle bladeren zijn helemaal geel en verdord, maar die tricho's willen maar heel moeilijk amber worden. Heb deze dame nu centraal onder de hps staan om de degeneratie van de tricho's ff een boost te geven.

De stress-test stek van de pp-moeder heb ik onlangs getopt en op verschillende lichtschema's gezet. Van 12 uur naar 18 en weer naar 12. Ze staat nog steeds mooi omhoog en maakt kleine topjes aan. Nog geen herma-acties gelukkig.

De voeding (week 13 bloei per liter): Afgezuurd water (ph 6,2)

Lemon Skunk (week 11) Water
                      Lowriders week 9 bloei water

De Ph: 6,2
                      De EC: Verschillend

Temp: lamp aan: 26 graden Lamp uit: 22 graden
                      LV:
                      Bloeihok Lamp aan: 35% Lamp uit: 45%
                      Groeihok 85% lamp uit, 70% lamp aan

Enjoy mates

Comment

Comment

Eyyyy amigo!! Long time no speak mate

Hoe dan ook hier gaat alles volgens planning, stekken slaan idd erg mooi aan! Van de 14 genomen stekken waren er maar liefs 12 perfect geworteld na slecht 14 dagen, not bad heh Ik heb hier 4 stekken van gepot welke naast de andere 5 (3x bubba kush, 2x SLH) zullen staan.
                          Of ik de 1:1 ga halen, geen idee, zou wel erg lkkr zijn voor een 2e kweek. Als ik kijk wat het knippen me vandaag opleverde qua hoeveelheid is het nog niet eens zo'n gekke gedachte.
                          Wanneer ga jij starten met je kweek? Staat alles al in de startblokken?

Oogstverslag van de: 2e White Widow, 3x Lowriders, Train Whreck en Lemon Skunk

Alle overgebleven dames zijn mooi rijp, voor het grootste gedeelte 50/50 (milky, amber). De Lowriders zijn voor het grootste gedeelte amber (voor een echte true stoner)

Totale tijd oogsten van alles 6 de dames: 7 uur non-stop cutti'n action

Ter vergelijking heb ik me mobiel en een 1 literfles van hesi ernaast gezet, het zijn echt gaint motherf#ckers geworden

Hierbij staat het bloeihok weer leeg en zijn we weer helemaal klaar voor de volgende ronde

De Smoke-reports en het aantal grammen van alle geoogste dames volgen

Enjoy the picca's amigo's
                          Attached Files

Comment

Comment

Eyyy maat! Klinkt wel ontzettend interessant 20 zaden 22 kopjes. Zeker onder invloed van een of ander chemisch middeltje. Ik ben iig al erg benieuwd en anderen waarschijnlijk ook wel: maak er een leuk draadje van zou ik zeggen
                              Ik weet dat veel van de comments vrij "zinloos" zijn maja, het heeft wel wat en zo leren we weer wat van elkaar.

De stekken zijn van de PP-moeder van dutch passion uit feminised zaad waar ik de dutch master reverse op ga toepassen. Ook erg interessant

Ik heb nu 4 stekken van de PP-moeder staan, 3x Bubba kush en 2x Super lemon haze. Ik ben alleen nog aan het twijfelen of ik 6 dames (1 stek en de rest) of alle 9 moet laten afbloeien? Als ik er zes laat staan ga ik ze zowiezo toppen om het maximale aantal toppen bij het licht te krijgen, met 9 dames op 120x120 zal toppen teveel overlapping geven en gaan ze concureren en dus strekken. Daarnaast is experimenteren op 1 PP-stek veiliger als op 4. Ik vraag me af wat jij zou doen?

Ik zal binnenkort eens een paar pics plaatsten van de gereviseerde afbloei-tent, met nu super reflecterende wanden met IR bestendigheid en volledig licht-dicht deze keer, lijkt wel een spiegelkamer, ziet er echt ziek uit
                              Check nog even het eindgewicht hieronder, ben er zeer tevreden mee
                              Greetzz mate

Oke, gaat ie komen hoor het: Eindgewicht (droog) van allebij de skunk's en White Rhino zijn binnen
                              1e Skunk #11 van Dutch passion (kerstboom skunk, niet getopt) 45 gram droog
                              2e Skunk #11 van Dutch passion (getopte skunk, groot achter in de hoek) 62 gram droog
                              White Rhino van Greenhouse, toch wel een tegenvaller met een kleine 25 gram droog.
                              Dit alles onder een 400 watt hps

Alles is momenteel aan het curen in glazen potjes.

De huidige dames gaan goed hard en zijn van start gegaan met de vegetatieve groei. Vanaf volgende week gaan ze onder de 430 watt greenpower voor een aantal weekjes tot ze een mooie hoogte hebben en ze op bloei gaan: voor de eerste weken onder de 430 watter en de laatste weken onder de 600watter hps son t pia + (ajust a wing)

Enjoy the pics van de rijk-bedeelde oogst en de startende dames

Comment

Eyyy amigo's

De laatste dames zijn droog op de weegschaal gegaan:
                                2e White widow 51G
                                Train Whreck 35G
                                Lemon Skunk 33G
                                Lowriders 15G

De eerder geoogste dames:
                                White Widow 1 35G
                                Power Plant 33 G
                                Great White shark 32
                                1e Skunk #11 45G
                                2e Skunk #11 62G
                                White Rhino 25G

Dit komt op een totaal: 366G oftewel 0.915 g/watt (400watt son t pia+)

Greetz

Comment

Bezig...
                                X