Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Psycho's 2e kweek Dutch passion VS Greenhouse

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Psycho's 2e kweek Dutch passion VS Greenhouse

feminised seeds??

Comment

Eyy Markster, rhizo is juist erg basisch, wat de ph omhoog doet gaan >7. Dat je me hier op attendeert stel ik erg op prijs! Ik heb net de ph gemeten van 2 liter kraanwater met 4 ml rhizo met een ph van 8,2. Deze zal ik even afzuren met ph- naar de ph 6,5 (regenwater)

Thanx mate

@ Unitarianez, feminised seeds oftewel vrouwelijk zaad (lees veel engels en klinkt ook beter)

Greetz

Comment

tja....frapant....moet ik er nu van zeggen...... heb ik nu net helemaal niets van opmerkingen en of critiek.........potvolkoffie ......
        ziet er netjes uit.....niet anders verwacht...... houden zo...aleen die PH zou ik toch lager zetten als ik jouw was........ 6,5 is aan de hoge kant vind ik persoonlijk...ik hou het dagelijks op 6,1..........greets maatje......hou ze hoog he....hahahah
        sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

Update dag 25 groei (vegatatieve groei)

Eyy mate voeding is nu afgezuurd naar 6,2

Wat er allemaal wel niet kan gebeuren in 5 dagen, ze zijn echt knetter hard gegaan
          De toploper is momenteel de Great White Shark, de rest volgt met de twee achterlopers: Lemon Skunk (teveel water gekregen is hierdoor wat vergeeld geraakt en vertoont weinig groei, krijgt voorlopig niet meer en is nu alweer aan het bijkleuren) De Train Whreck heeft een mooie kleur en heeft 2 bladeren gevormd, jammer genoeg bleef het hierbij. Voorlopig maar afwachten, blijf hoop houden.

2 dagen geleden begonnen een aantal stelen te verkeluren (rood). Ben vervolgens nagegaan wat het probleem zou kunnen zijn, ph was iets aan de lage kant 5,8-6,2 van de grond, er stond 24/7 een brons fan op me schatjes om sterke stammen te krijgen (net als een huis is een plant zonder sterke fundering ook een bouwval). Daarnaast stond ik er niet bij stil dat de voeding die ik gaf wellicht te weinig was gezien de arme grond welke ik gebruik. Voorheen hield ik 50% aan van hetgene wat aangegeven was in het schema op een rijke grond, deze zal ik nu dus voor 100% moeten volgen. Na de voeding aangepast te hebben, de constante fan vervangen te hebben voor een zwenkventilator welke aan gaat wanneer de lamp aangaat en ook weer uitgaat wanneer de lamp uit gaat,
          de ph van me voedingswater naar 6,2 heb afgezuurd vertonen de nieuwe groeischeuten geen verkleuring meer.

De tempertuur lamp aan: 25-27 graden, lamp uit: 20-22 graden
          Ec grond: 0,9 (iets aan de lage kant naar mijn idee, 1,2 moet hij heen, desondanks lijkt de groei er niet onder te lijden)
          Ph grond: 5,9-6,1
          LV: 49% voor de 8 toppers, de 2 achterblijvers hebben een humidity dome (designed bij Kweker)

De Skunk 11 links en de Powerplant midden hebben een lengte van 16cm, de rest blijft niet ver achter. De great white shark heeft de grootste omgang, erg mooie grote bladeren en een zeer kleine internode ruimte.

De voeding is momenteel 4ml canna vega en 2ml rhizzo per 1 liter. Ze krijgen 200 ml per dag afgezuurd naar ph: 6,2 en worden dagelijk voor uitgaan van de lamp verneveld (1ml rhizo per liter)
          Vandaag zal ik de schatjes die iets achter blijven geen voeding geven, het moeten uiteraard geen mietjes worden. (gaan ze meer wortels aanmaken om op zoek te gaan naar voeding)

De afzuiger staat momenteel aan en de luchtbevochtiger staat uit.

Nog wat overweldigende pics
          Attached Files
          Last edited by Psycho; 27 December 2009, 15:59.

Comment

ziet er goed uit.
            hoelang ga je ze nog laten groeien?
            grtz

Comment

Eyy Marktster

Met de snelheid waar ze nu mee groeien, schat ik nog n weekje (rond de 25-30 cm) dan zet ik ze op bloei. (1 van de grote 8 zal als moeder dienen). Ben nog niet helemaal uit welke. Heb jij ervaring in het houden van moeders? Weet jij of je deze het beste kan toppen?

Greetz

Comment

Nice nice , ze zien er Inorde uit
                Kijk er naar uit

Mvg boky

Comment

Het ziet er allemaal goed uit Psycho

Dat afzuren van het water...is dat nou echt nodig ?
                  Heb es zitten lezen over regenwater,het regent tegenwoordig iedere dag dus...
                  Regenwater is vervuild lijkt me of kan een wietplant daar tegen ?

Grts,Cootje

Comment

Eyy dude,

Ik las dat je hem eindelijk geproeft hebt! De mijne was niet zo scherp, lkkr smooth met een echt keiharde cerebrale high. Waar je ook rekening mee moet houden is dat je weed de eerste weken best "harsh" te roken is (groen). Na een maandje zal ie echt tot zijn recht komen geloof mij maar, dan zal dat prikkende gevoel stukken minder/weg zijn. Wat het afzuren betreft, kan je het naar mijn idee niet goed genoeg doen. Wanneer je ph iets afwijkt kan het er voor zorgen dat je plant bepaalde voedingsstoffen niet meer opneemt. Dit heeft natuurlijk ook weer effect op je totale eindgewicht Daarnaast ben ik mssn ook wel een btj perfectionist.
                    Regenwater is uitstekend voor je schatjes (ph 6.5), het is tenslotte "weed", van wat meer of minder vervuiling gaan ze niet om hoor

Greetz amigo

Comment

Ja daar heb je gelijk in want het allereerste stukje wat droog was smaakte niet geweldig.
                      Gisteren waren er al wat grote toppen droog en die hadden een goede smaak en gaf een lekker relaxed gevoel.

We gaan maar eens op zoek naar een regenton.

Grts,Cootje

Comment

Eyyy Ganjalovers and Growers or both

12e dag vegetatieve groei onder HPS (32 dagen groei totaal)

True the roof, zo hard zijn ze gegaan!! En wat een stammen hebben ze!
                        Tot nu toe verloopt het boven verwachting, zoals kweker al vertelde, geen last van beestjes en andere ellende just pure joy in de koude maandjes!.

Voedingswater:
                        De Ph hou ik op 6,2
                        De EC op 1,4

Temp: lamp aan: 28 graden Lamp uit: 23 graden
                        LV: Lamp aan: 40% Lamp uit: 69%

Voeding (per liter) bestaande uit 5ml Canna vega 2 keer per week cannazym 2,5ml.

De opstelling van mijn kweektent (bloeikamer) heb ik het een en ander aan aangepast. Gedurende de donkerperiode staat zowel de afzuiger als de aanvoer uit, hierdoor kan ik de luchtvochtigheid vergroten zonder me apperatuur naar z'n klote te helpen. Lv van 69% gedurende de donker periode. De Oscilerende fan staat 24/7 aan, en dient net boven het bladerdek te blazen om een goede circulatie te garanderen zodat constant nieuwe co'2 kan worden aangevoerd. De oscilerende fan kan je het beste plaatsen in het verlengde of in de buurt van de intake fan. Morgen gaan ze op bloei, dan zal zowel de intake fan als de afzuiger 24/7 aanstaan.

Lengtes zijn als volgt:

Power Plant 1 (Dutch passion): 33cm
                        Power Plant 2 (Dutch passion): 25cm
                        Skunk #11 (Dutch passion): 28
                        2e Skunk #11 (Dutch passion): 40cm
                        Great White Shark (Greenhouse seeds): 23cm
                        White Widow (Dutch Passion): 30cm
                        2e White Widow (Dutch Passion): 30cm
                        White Rhino (Greenhouse seeds): 23cm (crazy indica leaves!!)
                        Lemon Skunk (Greenhouse seeds): 24cm
                        Train Whreck (Greenhouse seeds): 21cm

Tip: Probeer elke mogelijkheid te benutten om de fan leaves onder de nieuwe groeischeuten te plaatsen (onder de hoofdtop). Op deze manier komen de zijtoppen hoger te staan (naast de hoofdbud) en zullen ze in de bloei meer licht kunnen ontvangen wat natuurlijk voor grotere buds zorgt en een hogere opbrengst.

Here some fingerlicking pics (foto's hebben een naam)
                        Last edited by Psycho; 8 January 2010, 17:50.

Comment

Enjoy the rest:
                          Last edited by Psycho; 8 January 2010, 17:51.

Comment

dat ziet er super uit !! lol en wat een bladeren

Comment

Korte update Bloeidag 1 Zondag 6 december

Het aftellen kan gaan beginnen
                              Direct op bloeivoeding overgestapt op halve sterkte van canna.
                              3ml canna flores, 2 ml canna boost, 2,5ml cannazym (per liter)

ec: 1.20
                              ph: 6,2

Thanx Olivier, de bladeren zijn idd crazy, vooral van de white rhino

Nog wat pics:
                              Attached Files
                              Last edited by Psycho; 6 December 2009, 21:28.

Comment

Jah maatje...........lol heb er weinig aan toe te voegen.
                                alleen zo..vet...."foto's hebben een naam"geweldig he!!!!!!!!

en betrefd die metingen van afmeting...je weet hoe ik daar critisch op ben he.....netjes gedaan en zo hoort het ook...greets Kweker
                                sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

Bezig...
                                X