Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Psycho's 2e kweek Dutch passion VS Greenhouse

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Psycho's 2e kweek Dutch passion VS Greenhouse

Tjonge Psycho wat gaat het hard bij je
    Ik moet nodig m'n 2e kweek presenteren dan kun je zien hoe slecht onze lemon-skunk het doet
    Ook vandaag enzymen van Canna in huis gehaald.

Grts,Cootje

Comment

Hey maatjes, ze gaan idd hard! Ik weet hoe je over het meten denkt Kweker, als je het doet moet je het goed doen toch Learned from the master
      Hey Coot, die Lemon Skunk was bij mij ook een pain in the ... Hij staat momenteel in het moederhok met de MoederPowerplant en de achterlopende Train Whreck. Hierover vanavond meer

De enzymen heb je welk nodig, voorkomt ook voor een deel dat je weer zo'n voedingsprobleem krijgt (geel worden van bladeren) Doordat de enzymen dood materiaal/voedingsresten opruimen.

Update staat er vanavond nog op

Greetz

Comment

Gaan lekker hoor , proficiat

Komen ongetwijfeld leuke toppen aan

Comment

ben benieuwd naar jou trainwrecks,die van mij gaan ook lang niet zo snel!
          show us some pics!
          grtz

Comment

hoi

Zien er zeer mooie dames uit;
            Ik heb nog een vraagje,ik sukkel wat om mijn themp. overdag ( lamp uit ) naar boven te brengen, deze is nu 16,9 graden min. met de lampen aan 26 a 28 graden.
            Ik zag in je topic dat jij je filter uitzet en het zo wat warmer kan houden in je tent klop dat; mijn themp. in de kamer is 24 graden.
            Zo ja, kan het dan geen kwaad voor de dames die erin staan.

groetjes

de groene wolk

Comment

Update Bloeidag 6 Vrijdag 11 december

JAJA het moet niet gekker worden, tot dusver heb ik alleen maar vrouwelijke schatjes (nog geen herma's). Weinig stress heh

Voedingswater:
              De Ph hou ik op 6,2
              De EC op 1,36

Temp: lamp aan: 28 graden Lamp uit: 23 graden
              LV: Lamp aan: 40% Lamp uit: 55%

Voeding (per liter) bestaande uit 4ml Canna flores, cannazym 2,5ml, 0,5ml rhizo (stress overgang verkomen naar bloei), 2ml canna boost (opvoeren wanneer eerste bloemen zich gaan tonen)

De Moeder PP krijgt halve sterkte canna vega 2ml en 1ml cannazym per liter, halve dosering stikstof zorgt voor stekken met snellere wortelvorming.

Ik heb de grootste Power Plant uitgekozen als moeder en staat nu samen met de Train Whreck en de Lemon Skunk in het moederhok onder de 110 watt CFL. Ze vermaken zich prima met een LV van 69% en een temp van 25,6 graden gem. De Lemon Skunk en de Train Whreck heb ik getopt. De Moeder PowerPlant heb ik tot dusver onverstoord laten doorgroeien, hier zal ik aankomende week gaan prunen om meer stekken te kunnen nemen. Weet iemand hoeveel stekken genomen kunnen worden zonder dat de groei al te veel stagneert? Ik was van plan de bovenste toppen te stekken om de groei wat te remmen en een breder profiel te krijgen.

De Train Whreck is groot en sterk genoeg en staat vanaf vandaag op bloei, de Lemon Skunk zal snel volgen.

Lengtes zijn als volgt:

Power Plant 1 Moeder (Dutch passion): 50cm
              Power Plant 2 (Dutch passion): 43cm
              Skunk #11 (Dutch passion): 40
              2e Skunk #11 (Dutch passion): 55cm
              Great White Shark (Greenhouse seeds): 38cm
              White Widow (Dutch Passion): 44cm
              2e White Widow (Dutch Passion): 52cm
              White Rhino (Greenhouse seeds): 36cm
              Lemon Skunk (Greenhouse seeds): 33cm
              Train Whreck (Greenhouse seeds): 28cm

Pics hebben een naam

Greetz
              Attached Files
              Last edited by Psycho; 15 January 2010, 22:11.

Comment

De rest
                Last edited by Psycho; 14 January 2010, 20:44.

Comment

Lekkertjes , uhm vanwaar dat slot

Comment

Hey mates,

@ Sir bootalot, mag het wel hopen, heb volgens de boekjes een ideale kweekruimte

@ Markster, zeker een trage dame, begint gelukkig wel op stoom te komen en is onlangs getopt

@ Groene wolk, je temperatuur zal er wellicht een graad mee stijgen, maar ook echt niet meer, simpelweg omdat de temperatuur in de kamer zelf lager zal zijn als in de opgewarmde tent. Volgens het boek "Grow Great Marijuana" is het aanbevolen gedurende de donkerperiode de ventilatie te stoppen en de circulerende fan 24/7 aan te laten. Uiteraard zal je ook je aanvoer stop moeten zetten anders krijg je een drukverschil wat nou niet bepaald leeftijdsbevorderend werkt voor je fan. Daarnaast is het wel heel belangrijk dat je je kweektent goed afsluit om gedurende de donker fase geen hemelse odors te laten ontsnappen (al is het nog zo lekker)Het proberen waard uiteraard. Wat je ook kan doen is de aanvoerslag naar de warmste meest stabiele kamer qua temperatuur te trekken.

Adios amigo's

Comment

goed voor mekaar hier,gaat goed komen!
                      grtz

Comment

Had ff niks te doen dus ben op zoek gegaan met me usb-microscoop naar de pistils van me dames (pre-flowers). Altijd leuk zo'n zoektocht naar..... je weet wel

Meestal wel zichtbaar thv de vierde internode na 2 weken op vegetatieve groei. Het kan ook zo zijn dat de witte haren (
                        pistils) niet verschijnen uit het peervormige pre-flower. Dan duurt het soms nog even of verschijnen ze soms niet. Dit betekend daarentegen niet meteen dat het een mannetje of een herma is.

Greetz
                        Attached Files

Comment

Mooie planten man! Goed bezig!

Comment

Psycho...netjes hoor.....houden zo he........ blijf je volgen hoor........
                            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

Mooi gespot die minivoorbloei nice. Ga zo door ziet er allemaal prima uit!

Comment

Thanx mates,

Ze gaan idd erg lekker
                                Hierbij ff een korte update

Voeding is (Bloeiweek 2) 5ml canna flores, 2,5ml cannazym, 0,5ml rhizo en 2ml cannaboost.

EC: 1,61
                                PH: 6,1

De moeder powerplant stond er zo mooi bij dat ik het niet kon laten een paar pics te schieten

De Lemon Skunk was helemaal bijgekomen van het toppen onder de TL en staat sinds gisteren maandag 14 december in het bloeihok bij de andere schatjes.

Greetz
                                Last edited by Psycho; 22 January 2010, 20:01.

Comment

Bezig...
                                X