Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Psycho's 2e kweek Dutch passion VS Greenhouse

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Psycho's 2e kweek Dutch passion VS Greenhouse

Hoi psycho , gaan lekker, mooie witte toppen .

Mvg boky

Comment

Update Bloeidag 29 Zondag 3 januari 2010 (21 dagen sinds verschijning eerste bloemen volgens canna schema)

Veel nieuwe ontwikkelingen afgelopen week, allereerst begaf mijn 110watt CFL in het voorgroeihok het waar de moeder powerplant en de lowriders onder staan. Een van de lampen was gebarsten. In de plaats daarvan heb ik mijn 26 watt TL's erbovengehangen om de periode te overbruggen. Gelukkig was ik er op tijd bij en hebben ze maar een half uurtje zonder licht gezeten.

Daarnaast heb ik een HERMA ontdekt in mijn bloeihok. Toch echt de White Widow van Dutch Passion. Ja Jona, ik moet je weer helemaal gelijk geven. Allereerst heb ik alle andere schatjes uit de tent gehaald, de travestiet laten staan en rustig alle mannelijke delen eraf getrokken met natte vingertjes om pollen niet te laten ontkomen (stuk of 5). Gelukkig stond ze achteraan de tent en zaten de bloemen onderaan waar de ventilator niet op stond. Nu staat ze weer bij de anderen en wordt elke dag goed geinspecteerd.

De toppen zijn zeker verdubbeld in formaat, mssn zelf meer Nu is al erg goed te zien dat de buds mooi naar elkaar toegroeien en de lange periode blauw licht voor toppen van 2x het normale lengte hebben gezorgd met veel internodes. Gelukkig kan ik ze met mijn reflector prima van de zijkant belichten en hoef ik dus door de minder hoge temperaturen de reflector niet veel hoger te zetten. Hierdoor komen ook de lager gelegen buds mooi tot ontwikkeling. De cannaboost heeft voor heel wat zweetactie gezorgd deze week!. Ik zou zeggen bekijk de foto's en beoordeel zelf

De favorieten so far zijn toch echt de Great White Shark op nummer 1, met een gigantische hoofdbud na de eerste 4 weken bloei Dit gaat echt een monster worden.

Op nummer 2 De gigantische 2e Skunk #11 met de vele hoofdtoppen, waar de THC letterlijk vanaf druipt en zeer sterk geurt.

Op nummer 3 the legend: White Widow met een gigantisch lange hoofdcola welke nu al goed is aangezet! Dat belooft nog wat

De Train Whreck is bezig met een comeback en gaat nu mooie topjes vormen.

De voeding (per liter) gedurende week 4 Bloei was: 4ml canna flores, 2,5ml cannazym, 1 ml cannaboost en 1,5ml pk13/14.

Voedingswater:
      De Ph hou ik op 6,2
      De EC op 1,82

Temp: lamp aan: 26,6 graden Lamp uit: 23 graden
      LV: Lamp aan: 40% Lamp uit: 55%

Moeder PowerPlant heb ik onlangs bijgeknipt wederom de hoofdtoppen en en de 2 daarondergelegen internodes zijn kortgesnoeid met de hoop nog meer lager gelegen ontwikkeling.

De Lowriders zien er zeer fier uit en hebben het prima naar hun zin onder de TL.

Lengtes zijn als volgt:

Power Plant 1 Moeder (Dutch passion): 82cm
      Power Plant 2 (Dutch passion): 77cm
      Skunk #11 (Dutch passion): 81,5cm
      2e Skunk #11 (Dutch passion): 92cm
      Great White Shark (Greenhouse seeds): 61cm
      White Widow (Dutch Passion): 74cm
      2e White Widow (HERMA) (Dutch Passion): 102cm
      White Rhino (Greenhouse seeds): ?
      Lemon Skunk (Greenhouse seeds): 56cm
      Train Whreck (Greenhouse seeds): 58 cm

De Groei is flink aan het stagneren na 4 weken op 12 uur en wordt goed omgezet in mooie buds

Op naar wederom een bloeizame week

Enjoy the fingerlicking pics

Greetz
      Attached Files
      Last edited by Psycho; 7 February 2010, 01:14.

Comment

Balen van die herma's , ben blij dat ik niet voor dutch passion gekozen heb. Plantjes zien er verder super uit,, laat die buds maar groeien

Comment

Daarnaast heb ik een HERMA ontdekt in mijn bloeihok. Toch echt de White Widow van Dutch Passion. Ja Jona, ik moet je weer helemaal gelijk geven. Allereerst heb ik alle andere schatjes uit de tent gehaald, de travestiet laten staan en rustig alle mannelijke delen eraf getrokken met natte vingertjes om pollen niet te laten ontkomen (stuk of 5). Gelukkig stond ze achteraan de tent en zaten de bloemen onderaan waar de ventilator niet op stond. Nu staat ze weer bij de anderen en wordt elke dag goed geinspecteerd.

Comment

Toch kan die Psycho wel mooie verslagen schrijven he.........hoe zou dat komen?? van wie zou hij dat hebben???????? maak ons niet uit........LOL
            blijft mooi he............
            en nu hoop ik dat ie toch eens wat verkeerds doet zodat ik uiteindelijk WEL eens tegengas kan geven....maar helaas voor mij........... Psycho is goed op de hoogte gebracht en weet het daarom wel......goed geluisterd en gekeken in het verleden dus zit wel goed...........blijf je volgen............Livestream komt er weer aan eender deze dagen....je hoort er van.............greets Kweker...en ook de beste wensen aan iedereen die dit leest...............
            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

Ja,ik heb pas ergens zitten lezen over die kleur-spectrum's dat dit idd van invloed heeft op je buds.
              Zag een 'combi' lamp zopas,dat was HPS en MH in 1 en 400W geloof ik.
              Toch blijf ik bij de son-t-pia-+.
              Bestel een nieuwe na de 3e of 4e kweek en de 'oude' gebruik ik dan als groei lamp.
              Ik hou je scherp in de gaten hoor mooie pic's ook weer.
              Ziet er echt tof uit man

Bj je vorige kweek had je het over glazen potten die je in een verlichte 'kast' wilde zetten.
              Maar als je wiet droog is,dus klaar voor gebruik,er mag toch geen licht komen voor de thc of maakt het niet meer uit dan ?

Grts,Cootje

Comment

Eyyy mates,

Ik zit hier met een probleem: eerder deze week ontdekte ik nog een herma van dutch passion (de andere White Widow). Veel van de bloemen waren al uitgekomen en pollen verspreidt. Nu zag ik gisteren dat op me Skunk #11 en White Widow zaden aan het ontwikkelen zijn. Wat moet ik doen? De zaden onder ontwikkeling eruit plukken of gewoon zo laten gaan en later de herma zaden uit de gedroogde weed plukken?
                Ik heb gelezen dat de ontwikkeling van zaden veel energie kost van de plant en hierdoor de zaadloze toppen minder in grote toenemen. Daarnaast staat het idee van zaden wegplukken me tegen aangezien dit wellicht stress gaat geven Hulp geboden please

Alvast bedankt

Psycho

Comment

plukken zou ik doen......geen verstand van eigenliojk maar dat is wel wat ik eerste zou doen...........
                  sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

Eyy mates, veel erger kan het hier niet worden, heb eigenlijk vanavond geen zin om nog een update erop te zetten, zo focked up!! En dat is iets wat je mij niet zo snel hoort zeggen geloof mij maar

Kortom gisteren me dames kaal moeten plukken van allemaal zaad. De boosdoeners zijn toch echt die verrotte Dutch Passion zaden (allebij de White Widows zijn herma's) Waardoor? Heb ze werkelijk alles gegeven en de temp is niet 1x boven de 30 geweest, volgens mij niet eens boven de 28 daarnaast hebben ze altijd op een goed lichtregime gezeten. Zelfs het dagelijks checken (op aanraden van Jona) was niet voldoende om me dames van bestuiven te redden. De fan heeft uiteindelijk al het pollen naar de hoek toe geblazen over me Grote getopte Skunk 11 en 1 van de grote White widows. De Skunk #11 zat al helemaal onder en laat ik afbloeien voor de hash, de White widow is ontdaan van zijn zaden en hoop dat ze weer verder gaat in haar bloei.

@ Cootje: je hebt helemaal gelijk over die verlichting, THC breekt idd af onder de invloed van licht. Wellicht een groene bulb niet? Ben nog steeds op zoek naar een mooie Zo zie je maar Cootje, al heb je het idee dat alles van zijn leie dakie gaat alles kan zo weer omslaan naar totale chaos

Vanavond update (met tegenzin)

Greetz

Comment

Last edited by Jona; 8 January 2010, 18:21.

Comment

Eyyy Jona,

Thanx voor je reactie! Nu ik je reactie gelezen heb zit ik met het volgende hersenspinsel De 2 herma's welke nu nog in de afbloei tent staan hadden enkel laag mannelijke bloempjes, de toppen vertonen totaal geen mannelijke bloemen wat vaak wel wordt gezien. Dit zegt mij dat het van origine geen herma is maar een herma welke door (stress?) mannelijke bloemen is gaan vormen/slechte genetica. De mannelijke bloemen zijn niet terug gekomen of meer bijgekomen sinds de laatste ontdekking.
                        Wanneer ik de 2 herma's uit mijn tent haal zou ik bij god niet weten wat ik er mee aanmoet? heb geen andere tent welke op 12/12 staat en nog maar niet over de geur te beginnen. Wat zou jij in zo'n geval doen? omleggen en vroegtijdig drogen?

Alvast bedankt

Greetz

Comment

wel, als eerste zou ik uitkijken naar mannelijke bloempjes, valt dat nog mee en ben je van mening dat je die handmatig kan wegsnijden dan zou ik dat doen. Je laat ze dan gewoon afbloeien in je tent (wel als je met enige zekerheid kan zeggen dat je ze weer op een vrouwelijk niveau hebt ipv nog wat zakjes te laten hangen dus). Kijk ook al eens naar de bevruchting, hoeveel toppen zijn er al bevrucht en valt dat nog wat mee?

Ik heb ervoor gekozen om ze te laten staan maar heb dan ook echt elke oksel gecheckt op balletjes. Je moet redelijk zeker zijn van je stuk al kan je 100% zeker nooit zijn helaas. Hangt er sterk van af wat het verschil zou zijn als je de WW's zou weghalen, schiet er nog genoeg over naar jou mening dan? Moet je een beetje voor jezelf uitmaken.

Greetzzz

Jona

Comment

Eyy Jona,

Ik heb ze gisteren van top tot teen geinspecteerd op mannelijke bloemen (2 uur bezig geweest), deze waren wederom niet meer aanwezig. Ik denk dat het een enkele uitbraak is geweest van een paar mannelijke bloemen (White Widow) waardoor de Skunk 11 en andere White Widow bevrucht zijn geraakt. De white Widow is helemaal ontzaad en de 2e Skunk #11 is helemaal bevrucht van top tot teen. Aan elk topje zit wel een zaad. Het is geen beginnen aan om haar van haar zaad te ontdoen, dit zal waarschijnlijk haar dood betekenen. Dit is gelukkig geen herma, enkel bevrucht. Aangezien je zegt dat bevruchte weed nog steeds uitstekende weed geeft laat ik haar maar afbloeien en trek ik na het drogen het zaad er wel uit
                            Thanx mate!! Je ervaren raadgevingen worden erg op prijs gesteld en hebben me gelukkig weer wat moed gegeven.

Mij krijgen ze niet zo snel van de baan hoor die HERMA"S I'll keep on cruisi'n "With Jona on my side it will be a smooth ride"...hahahahah

Greetz

Comment

Update Bloeidag 35 Zaterdag 9 januari 2010 (27 dagen sinds verschijning eerste bloemen volgens canna schema)

Deze week nog een Herma ontdekt in het bloeihok, de andere White Widow van Dutch Passion. Enkele mannelijke bloemen hebben de grote 2e Skunk #11 achter in de hoek volledig bevrucht en de grote White widow (vroegtijdig heb ontdaan van haar zaden).

De andere schatjes gaan hard en maken mooie toppen aan. Vooral de Great White Shark is echt prachtig alsmede een van de White Widow welke een hele aparte hoofdbud heeft (zie pics)

De Train Whreck lijkt in een vroege fase van bevruchting, dit moet ik nog afwachten

De White Rhino had vergevorderde verschijnselen van een tekort aan stikstof in de voeding (gele bladeren met roestachtige plekken welke zich van de oude bladeren naar de nieuwe aan het verspreiden waren) Dit heb ik aangepakt door allereerst te spoelen met afgezuurd water en vervolgens voeding te geven met extra N. Dit heeft de toenemende vergeling meteen gestopt en is sindsdien niet meer terug gekomen. De topvorming heeft zich weer voortgezet.

De moeder PowerPlant staat weer mooi te glunderen onder haar 110 watt CFL en de Lowriders heb ik overgepot in 7 liter potten en staat onder 2TL's van 13 watt elk.

De voeding (per liter) gedurende week 5 Bloei was: 4,5ml canna flores, 2,5ml cannazym en 2 ml cannaboost
                              Voedingswater:
                              De Ph hou ik op 6,2
                              De EC op 1,53

Temp: lamp aan: 25 graden Lamp uit: 23 graden
                              LV: Lamp aan: 40% Lamp uit: 55%

Op naar hopenlijk een week met minder frustraties
                              Toppen mogen er wederom wezen hoor

Greetz
                              Attached Files
                              Last edited by Psycho; 14 February 2010, 15:19.

Comment

the rest:
                                Last edited by Psycho; 7 February 2010, 17:39.

Comment

Bezig...
                                X