Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Psycho's 2e kweek Dutch passion VS Greenhouse

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Psycho's 2e kweek Dutch passion VS Greenhouse

Dat ziet er veelbelovend uit, zeer mooi man. Ga zo door, echt top!

Grtz

Comment

Wooow .. das zijn nogal toppen !!
      Krijg meteen goesting en er eentje .. (een aantal minuutjes later) .. Proost

Comment

jaah je hebt gelijk.. zo te zien gaat et toch nog een mooie opbrengst worden!!

Comment

Thanx mates!
          Hahahah, wat je zegt Olivier Proost hooms

Greetz

Comment

Planning spoelen met ph 6,2, momenteel Eind week 7 Bloei (voorgeschreven staat om minimaal 7-10 dagen te spoelen om de dames alle voedingsstoffen uit de grond op te laten nemen en stikstof uit de bladeren te trekken om haar in haar behoeftes van stikstof te voorzien. Op deze manier eindigen wij niet met een "harsh" rokertje (groen)

White Widow 1 en 2: (8 weken voorgeschreven) vanaf 25 jan (begin week 8 spoelen) tot tricho's 50/50 zijn.

Power Plant: (8 weken voorgeschreven) vanaf 22e jan (Week 7 spoelen) tot tricho's 50/50 zijn.

Great White Shark (9 weken voorgeschreven) vanaf 20e jan, tricho's zijn 50/50, wachten tot minimaal 7 dagen gepasseerd zijn

Lemon Skunk (Eind week 5), 8 weken voorgeschreven, vanaf eind week 7 beginnen met spoelen.

Train Whreck (Eind week 6), 9 weken voorgeschreven, vanaf week 8 beginnen met spoelen.

White Rhino (9 weken voorgeschreven), vanaf eind week 8 beginnen met spoelen tot tricho's 50/50 zijn.

Skunk# 11 (indica dominant), (7-11 weken voorgeschreven), pistels beginnen bruin te worden, nog 1-2 weken dan spoelen.

Skunk# 11 (sativa dominant), (7-11 weken voorgeschreven), Begint net pas op gang te komen, verwacht dat deze de 10 weken zeker gaat halen

Hoeveel dagen spoelen jullie je medium voor oogst eigenlijk? (7 dagen te kort?)

Greetz

Comment

Comment

Eyyy mate,

Ik zal ze 7 dagen op water zetten en dan nog een 3 dagen zonder water met het licht uit, moet voldoende zijn
                Ik zal speciaal voor jouw alle dames apart afwegen, op de 10e van een gram Kon je waarchijnlijk uit het gehele verslag ook wel opmaken, wil het allemaal zo nauwkeurig mogelijk vastleggen voor mijzelf als de andere growers mochten ze dezelfde planten gaan zetten in een vergelijkbare kweekomgeving. Uitslagen zullen er dus zeker komen!

Gisteren heb ik een 11 tal stekken genomen van de moederplant, na 12 uur rust staan ze nu onder 2 tltjes. Ik ga hier een stuk of 4/5 uit selecteren en die laat ik dan afbloeien (behandeling met de reverse). Ik wilde eigenlijk nog wat back-up soortjes ernaast hebben, zouden de pp-stekjes tegenvallen heb ik altijd nog een ander lkkr rokertje. Mijn oog is gevallen op bubblegum en iced-grapfruit van x-line female seeds en de bubba kush, king kush en super lemon haze van greenhouse seeds (meesten zijn lkkr zoet en indica dominant). Allemaal feminised maja heb nu dus geen ruimte voor allemaal regular zaden en heb niet voor niks de reverse aangeschaft. Ga ze gewoon allemaal preventief behandelen Welke van de bovenstaande zou jij me aanraden? Of mssn andere soortjes? (dat ze feminised zijn buiten beschouwing laten uiteraard) Een andere optie is om enkel de pp stekken te laten afbloeien, een viertal goede snelle stekken te selecteren, deze in 18 liter potten te zetten, toppen en dan een goede periode voorgroei te geven zeg 3-4 weken. Dan afwachten wat gaat komen. Hoe dan ook, ik zou graag willen weten hoe jij dit zou aanpakken?

Ik hoor het graag van je mate!

Greetz
                Last edited by Psycho; 24 January 2010, 11:57.

Comment

Ziet er allemaal goed uit psycho

Comment

psycho zeker nice mooie fotos gemaakt ook zien er echt super gezond uit ga zo door word een beste oogst
                    Schutto In tha house

Comment

Ik zal ze 7 dagen op water zetten en dan nog een 3 dagen zonder water met het licht uit, moet voldoende zijn
                      Zo is dat

Ik zal speciaal voor jouw alle dames apart afwegen, op de 10e van een gram Kon je waarchijnlijk uit het gehele verslag ook wel opmaken, wil het allemaal zo nauwkeurig mogelijk vastleggen voor mijzelf als de andere growers mochten ze dezelfde planten gaan zetten in een vergelijkbare kweekomgeving. Uitslagen zullen er dus zeker komen!
                      Ik vind het ten eerste heel nuttig voor jezelf, dat er dan anderen van die info kunnen meegenieten is ook altijd leuk. Doe je ding zou ik zo zeggen

EDIT: Wat mij trouwens te binnenschiet nu je daar 'zoet' zegt -wat je wel prettig vindt om te roken veronderstel ik- dan zou je eens 'Papaya' kunnen opzoeken, is ook iets in die fruitige trend .

Greetzzz

Jona
                      Last edited by Jona; 25 January 2010, 12:32. Reden: Iets extras

Comment

Eyy mates, thanx for the nice replies!!

Eyy Jona, Ik voel me zwaar aangetrokken tot die Super Lemon Haze, zal idd wel door de haze komen in combinatie met n lkkr zoete smaak en Super is altijd meegenomen, lijkt me toch wel erg lekker, die bubblegummer gaat er dan gewoon naast staan op een verhoging. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik ze de aankomende kweek al ga zetten naast de PP's of de volgende, zal eerst maar ff die stekken afwachten. Ze staan er niet allemaal even mooi bij, btj slap. Het zijn wel allemaal top-stekken, zullen dus ook moeilijker aanslaan (minder hormonen). Gewoon ff afwachten. Ik zal me nog ff verdiepen in dat Papaya soortje, klink iig wel erg lkkr

Thanx mate, your help is most appreciated!

I'll keep you informed!

Greetz

Comment

lol.........loller........lollest.........laten we met z'n allen op visite gaan bij Psycho...........feestje bouwen daar zo......hahahhahaha.......komt helemaal goed.........is helemaal goed..............ik vind het het almachtig prachtig..............
                          sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

ZO dan.... Kwijl kwijl :p

Comment

Eyyy Kwekermaat! feestje!! heeft zaterdag plaatsgevonden (niet in me kweektent hoor) Ik ben blij dat je er van kan genieten (wij genieten wat dat betreft veelste veel van jouw kweken, mag je gerust weten)

Eyyy Rob, kwijlen mag, doe ik ook

Update Bloeidag 57 Zondag 31 januari 2010 (49 dagen sinds verschijning eerste bloemen volgens canna schema)

De buds zijn echt adnormaal!!, geen woorden voor......., stammen buigen om onder het gewicht!!!

De meeste dames gaan richting hun eind (White Widow's en Powerplant) en doen hun laatste zwelpoging om pollen op te vangen.
                              De beiden Skunk's worden maar groter en voller en krijgen nog volle dosis voeding. De grootte getopte Skunk #11 bezweek bijna onder de gigantische toppen, heb haar maar goed vastgestraped. De Train Whreck (eind week 7) is mooie toppen aan het vormen, echte cones. De Lemon Skunk (eind week 6) gaat eindelijk van start met het maken van mooie buds, veel van de naar beneden hangende bladeren zijn mooi rechtgetrokken.

De stekken gaan niet helemaal zoals verwacht, veel hangen er wat slap bij ondanks de goede omstandigheden (2x per dag verneveld ph 6,2). Alle laag genomen stekken staan er goed bij en de top-stekken staan er minder goed bij. 7 dagen nog te gaan en dan ff kijken naar wortelvorming. Ik ga kwekers stekverslag nog maar eens doorlezen

De Great White Shark is onlangs geoogst en staat sinds vanochtend te drogen in de self-made budbox. Weer een waar genot, dat knippen, de geur, lkkre muziek, heerlijk. 7 dagen en dan gaan we curen en wegen

De voeding (week 8 bloei per liter): Verschillend per soort:

De White Widow 1 en Powerplant op afgezuurd water (6,2) met 2,5 ml cannazym

De Skunk #11's en White Rhino op volle dosis shooting powder, met ec 1,2 cannaflores en cannaboost

De Train Whreck (week 7) op volle dosis voeding ( sinds 28 jan) shooting powder en ec 1,2 canna flores en cannaboost tot eind week 9.

Lemon Skunk (week 6) op halve dosis shooting powder met ec 1,2 cannaflores.

Lowriders voeding week 4 bloei volgens hesi

De Ph: 6,2
                              De EC: Verschillend

Temp: lamp aan: 27 graden Lamp uit: 22 graden
                              LV: Lamp aan: 35% Lamp uit: 45%

Voor de volgende PP-stekken kweek gaat er een 600 watt hps-son t pia + boven hangen. Alleen was ik er nog niet uit welke reflectorkap? Mijn oog is gevallen op de grote diamond reflector of een adjust a wing medium met spreader? ik heb een oppervlak van 120x120. De diamond reflector heeft een effectief belichtingsoppervlak van 150 x 150, de adjust a wing heeft als voordeel dat deze een mooie verspreiding van licht geeft met minimale hitte en minimaal verlies van "licht" over een oppervlakte van 135x175. Wie kan mij helpen?

Pics: geen woorden

Greetz mates
                              Attached Files
                              Last edited by Psycho; 21 February 2010, 15:43.

Comment

Bezig...
                              X