Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
De onstabiele genetica blijft jammer genoeg wel behouden.
Dat is nou net wat ik niet bepaald voor een moederplant zou aanraden. De rest kan je wel al raden .
Over het verschil van je soorten onderling: Het is -wanneer je uit zaad kweekt- heel normaal dat er wat verschil tussen zit, geen enkele plant uit zaad is identiek, in tegenstelling tot stekjes. Het beste lijkt me hetzelfde te doen als nu doet maar met regular zaad, en op voorhand al stekjes nemen van al je plantjes. Die ergens apart houden en je 'moeders/vaders' in bloei zetten, mannen eruit halen en de vrouwtjes mooi laten afbloeien. De plant die jou het beste bevalt neem je dan voor je moeder
Mijn mening -waar ik het gisteren met Markster nog even over had op de chat- is dat een hybride 'over all' een betere opbrengst geeft dan een pure indica of pure sativa. Een mengeling van een middelmatige bloeiperiode, toch nog een tikkeltje Sativa er in en de compacte toppen van een indica. Zoals je zegt een lichte indica dominante hybride. Ik ben zelf ook redelijk aan hybrides als het op kweken aankomt en geloof me als ik zeg dat die -mits je het goed doet- wel een sativa effect kunnen hebben. Maar persoonlijk vind ik dat een pure Sativa iets te lang bloeit (heb net niet genoeg geduld ervoor). Dus Hybride FTW
Beginnen net amber te kleuren die worden nog donkerder. ook nog redelijk veel clear maar gaat zeker bij die eerste twee foto's richting oogst. nice pics overigens, Ga zo door!
Hey psycho jammer ik je niet van in begin kunnen volgen heb, heb weel weer veel bijgeleerd door je verslagje volledig door te nemen handige en intersante verslagen van u en jona !!
Zie dat je bijna klaar bent en ziet er mooi uit, proficiat psycho en veel blowgenot,
Al benieuwd naar het rook verslag van je weedje
Allereerst bedankt voor alle positieve reacties, we blijven ons best doen
@ Jtje: Het ligt eraan welke soortje je neemt, de great white shark en de white rhino zijn zeer compact geworden. Alhoewel dit inherrent is aan de meeste dominante indica soortjes. De hoogte van de GWS was 60cm, de WR 70 cm met 2 weken vegetatieve voorgroei. Greetz
@ Cootje, gaat lkkkkrr daar, hier ook!!! blijf maar lkkr afkijken hoor Greetz mate
@ Monty, ik geef haar nog 1 weekje afgezuurd water en dan moeten ze aardig bij zijn gekleurd en oogstrijp. Ziet er toch altijd weer goddelijk uit die tricho's, made for the use of men Tricho foto's zullen blijven volgen (Check die paarse tricho's hieronder) erg appart! Greetz mate
@ Kweker, Wat je zegt mate, mooier gaat het niet worden man (serieuze bud-update vanavond!!)
@ Prutser, thanx mate, gaat nog mooier worden!
@ Newgrower, smokereport gaat er zeker komen!! Kan zelf ook niet wachten man De Great white shark gaat volgende week om en de rest zal snel volgen Greetz mate
@ Jamal, mooie oogst gaat het wel worden! Een kweek zonder tegenslagen is een kweek waar je ook niks van opsteekt. Zo kom je weer tot nieuwe inzichten. Ze zijn de afgelopen week goed gaan zwellen en zwellen, niet normaal!!. Greetz mate
@ Jona, over bananen gesproken, geen 1 banaan meer gespot sinds ik de gehele tent van buitenaf extra geblindeerd heb. De GWS is idd een toppertje, steenharde buds! Ook echt super snel oogstrijp, met 6,5 week al!! Greenhouse seeds geeft aan: 65 dagen oogstrijp, met een extra weekje heeft ze een zoetere en vruitige smaak. Heb besloten het extra weekje er maar bij te pakken. Experimentje gaat er zowiezo komen!! Heb net de additieven van Dutch Master binnen gekregen, morgen neem ik een 12 tal stekken van de moeder pp en dan kunnen we weer gaan aftellen. Voor de volgende ronde binnenkort wat regular zaden bestellen voor naast de moeder pp'tjes. Mochten die pp's niks worden heb ik altijd nog wat anders lekkers staan Nog aanbevelingen? Zat zelf nog te denken aan Bubba kush van greenhouse, zou een fantastisch rokertje zijn. Vanavond nog dikke budupdate!!
Greetz mate
Tricho's Plowerplant (dutch passion) en paarse Tricho's!?
Update Bloeidag 48 Vrijdag 22 januari 2010 (40 dagen sinds verschijning eerste bloemen volgens canna schema)
Toppen blijven maar zwellen en zwellen, kan er niet genoeg van krijgen!
Geen banaantjes meer gespot wel toppen, buds en genotsknotsen overal..
Aangezien de oude droogdoos een te klein formaat heeft voor de aankomende oogst heb ik maar een grootte droogdoos in elkaar geknutseld (60x60x120), met afzuiging naar het bloeihok. Zal de droogdoos ook gebruiken om de dames vlak voor oogst een dagie in het donker te zetten.
Voor de volgende oogst waarbij ik stekken zal nemen van Moeder pp heb ik de additieven binnen (Dutch master reverse en penetrator tegen hermafrodieten) We zullen het meemaken.
Morgen neem ik een 12 dal stekken, zal hier verslag over uitbrengen, voorbereidingen vandaag getroffen. (zie foto's)
De Great White Shark is sinds woensdag 20 januari op afgezuurd water gezet gedurende een totaal van 10 dagen.
De Powerplant is sinds vandaag 22 (januari) op water gezet (70% van de haren zijn al bruin, nu de tricho's nog)
De rest cruised nog ff lkkkr door op volle dosis voeding
De (Big) Skunk 11 heeft een prachtig tiperende kleur (goud/geel), vergis je niet, geen sprake van tekorten (homogeen aan de soort). Heeft een heerlijke citroengeur, ook wat scherp
De voeding (week 7 bloei per liter): Dubbele dosis Shooting powder toegevoegd aan het voedingswater. Hiervoor heb ik allereerst mijn voedingsvat dmv Canna flores (3,5ml) op een ec van 1,2 gebracht en een ph van 6,2. Vervolgens de afgemeten hoeveelheid shooting powder erin opgelost en als laatst 2 ml cannaboost toegevoegd.
De Ph: 6,2
De EC: 1,2 met toevoeging shooting powder en cannaboost
Momenteel 550ml per dag voor de grote dames onder het gezelschap hahah.
Comment