Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Psycho's 2e kweek Dutch passion VS Greenhouse

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Psycho's 2e kweek Dutch passion VS Greenhouse

wow.. die white widow heeft echt mooir buds aangemaakt... lekker vooruitzicht op de mijne :p nog bedankt voor dat adresje. ik zal jou eerst ff blijve volgen voordat ik zelf ga bestellen.. want de volgende ronde wordt toch nog eerst 1 keer met feminised seed..

Comment

Comment

Eyyy mates, thanx for the nice rep's

Heb de Great White Shark op de weefschaal gelegd: 32 gram droog na 10 dagen!!

Ik ben er zelf zeer tevreden over, zeker onder een 400 watter

Gelukkig heb ik er genoeg zaden vanaf kunnen halen om nog vele jaren te kunnen zetten

Eyy Jamal, groot gelijk amigo, gewoon ff afwachten wat de mijne doen

Eyy Jona, Thanx mate, 32 gram heh echt lkkkr man heb al een paar grammatjes achter me kiezen zitten Ik Studeer idd, al heel wat jaartjes maar wat......-D

Eyy Kweker, wat een toppen heh, vol ongeloof zat ik die heerlijke buds te knippen en aardig wat mooie zaadjes vanaf kunnen halen (feminised wel te verstaan!) Laat maar weten als je wat zaden wil hebben (free of charge uiteraard)! Heb zaden van de Monster WW en de GWS (self-pollinated)

Eyy Monty, thanx man, wat vindt je van de seed en de male flower pics?

Check ook nog ff de oogstpics uit me vorige post, nu in goede kwaliteit!!

Hier nog wat pics van de Great White Shark OOGST
        Attached Files
        Last edited by Psycho; 10 February 2010, 13:17.

Comment

Eyy Monty, thanx man, wat vindt je van de seed en de male flower pics?
          Jahman zeer mooi die zaadjes zien er goed afgerijpt uit, mooi gevamd. Nice en ja je kerel mag er ook wezen, nice shots dude en verry nice buds, lagge met dat groen mannetje ertussen,

Last edited by monty; 10 February 2010, 13:55.

Comment

Eyy Cootje! Thanx mate!, ik heb nog nooit eerder Lemon Skunk gezet, wel gesmoked uiteraard, echt een aanrader, heerlijke citroen smaak en goede medium stoner Ze zijn wel een pain in the ... om te growen, heel gevoelig voor een teveel aan voeding en moeilijke waterbehoefde, aanvankelijk te veel gegeven en nu krijgen ze maar niet genoeg. Daarnaast is het een echte laatbloeier, zit nu begin week 8 en gaat nu pas goed aanzetten. Maje heb je zelf waarschijnlijk ook al ondervonden. Hoe dan ook: the smoke compensates for the grow

Greetz mate

Comment

Update Bloeidag 67 Woensdag 10 Februari 2010 (59 dagen sinds verschijning eerste bloemen volgens canna schema)

Onlangs zijn de volgende dames omgegaan: Great White Shark (32 gram), Monster WW (4 dagen in droogbox), PowerPlant (4 dagen in droogbox)

De overgebleven dames:

Skunk #11 (nog steeds clear trichomes, steeltjes zijn wel al milky) (staat op water) (week 9)

2e Skunk #11 (claer trichomes) (water) (week 9)

White Widow (omgebogen, gaat richting eind, veel milky en amber maar ook nog wat clear tricho's, van t weekend nog maar eens kijken) (water) (week 9)

White Rhino (staat al een week op water, veel amber en veel milky, gaat van t weekend om) (week 9)

Train Whreck (haren allemaal bruin, tricho's nog veel clear en milky) (op water sinds 2 dagen) (week 8)

Lemon Skunk staat nu 1 week op volle dosis voeding en het bevalt haar prima, de naar beneden hangende bladpunten is mij een raadsel? Ph is goed, zowel van de grond als voedingswater (geen schommelingen) en de voeding is gewoon goed, geen verbrande bladpunten (kan het prima hebben) Zal wel homogeen aan de soort zijn? Buds gaan zeker niet verkeerd. (week 7)

De lowriders gaan ook lekker en staan op volle dosis bloeivoeding (hesi) tot het eind.

De "Christmas tree" Skunk #11 van de pics wordt maar groter en voller, gaat eindelijk wat bruine haren krijgen. (zie pics)

Bijna alle Power Plant stekken zijn aangeslagen (er komen zelfs wortels uit de bovenkant van het stekblokje) en hebben bijna voldoende wortels om overgepot te worden na momenteel 17 dagen onder 18/6 TL.
              Aangezien ik de PP-stekken gelijktijdig wil zetten met de nieuwe zaden (Bubba Kush en Super Lemon Haze van Greenhouse seeds) zal ik de stekken wegdoen en opnieuw stekken nemen van de moeder, (onderste internodes) (monster momenteel) van het weekend. Gelijktijdig zet ik dan de zaden ter ontkiemen en dan zullen ze hopenlijk mooi gelijk lopen.

De voeding (week 9 bloei per liter): Staat boven aangegeven, de meesten staan op afgezuurd water (ph 6,2)

Lemon Skunk (week 7) volle dosis shooting powder met ec 1,2 cannaflores.

Lowriders voeding week 5 bloei volgens hesi

De Ph: 6,2
              De EC: Verschillend

Temp: lamp aan: 25 graden Lamp uit: 22 graden
              LV: Lamp aan: 35% Lamp uit: 45%

Doe je ogen de kost zou ik zeggen
              Enjoy mates
              Attached Files
              Last edited by Psycho; 7 March 2010, 19:22.

Comment

wat een gruwelijke toppen man!!!... ze hebben genoeg liefde van je ontvangen zo te zien...

krijg zin in een dikke joint als ik er na kijk... dus dat ga k ook ma doen

Comment

The rest:
                  Attached Files
                  Last edited by Psycho; 7 March 2010, 19:23.

Comment

Comment

Eyyy Amigo,

No worries, ik ben een vrij stabiele factor
                      Morgen gaat de Powerplant op de weegschaal alsmede de White widow, kan gewoon niet wachten Vanavond ff de tricho's bekijken van de andere WW en White Rhino welke zo goed als rijp zijn. Gezien de overvloedige thc-productie van de White Rhino zal een 24 uur donkerperiode afdoende zijn. De PP-stekken ga ik wegdoen en nieuwe nemen van de moeder zodat de pp-stekken gelijktijdig met de bubba kush en super lemon haze zaden lopen. Anders wordt het zo'n gedoe met overschakelen met een achterstand van 3 weken als je begrijpt wat ik bedoel. Voor de rest heb ik alles al binnen voor de volgende ronde: 600 watt son t pia + met ajust a wing medium avenger met spreader medium, plagron light mix met perliet voor de voorgroei en batmix na het overpotten in de 18 litter potjes. De binnenkant van de kweektent zal voor de volgende ronde helemaal light-proof zijn door bekleding met infra-rood proof reflective mylar.

Vanavond Tricho update van de WW en WR

Greetz mate

Comment

mooie ronde die je gedraaid hebt,hoelang heeft jouw trainwreck gegroeid?omdat ze zo anders uitzien dan de mijne,de jouwe zijn veel breder vertakt!mooi om te zien,en erg lekker om te roken!
                        thumbs up!
                        grtz

Comment

Fuck man wat staan die plantjez mooi! Ziet er zeer smakelijk uit ya!!

Enjoy the fruits of your labour my man.. Greetz!

Brewer

Comment

Thanx mates,

Eyy Markster, de Train Whreck was een echt freak-zaadje en wilde maar geen eerste blaadjes aanmaken waardoor ze een achterstand van 1 week op de andere dames opliep, na totaal 3 weken voorgroei: lengte van 30 cm. De toppen van de TW zien er idd anders uit als die van jouw dame. De mijne is toch net iets meer een text-book example Greetz mate

Eyy Brewer, thanx mate, Lkkr tuintje heh, er gaat zo nog een klein gedeelte in rook op

Comment

Eyy mates,

De Power Plant clonen van Dutch passion zijn rijp voor overpotten na 20 dagen onder 18/6. Ik heb 1 cloon zelf gehouden om op te kunnen experimenteren de komende weken (op stressbestendigheid) door haar op verschillende lichtschema's te zetten. Dit terwijl de andere dames afbloeien.

Pics van de clonen:
                              Attached Files

Comment

Update Bloeidag 71 Zondag 14 Februari 2010 (63 dagen sinds verschijning eerste bloemen volgens canna schema)

De Monster WW en PP zijn nog niet droog na 8 dagen in de droog-box

De overgebleven dames:

Skunk #11 (nog steeds clear trichomes, steeltjes zijn wel al milky) (staat op water) (week 10)

2e Skunk #11 (claer trichomes) (water) (week 10)

White Widow (omgebogen, gaat richting eind, veel milky en amber maar ook nog wat clear tricho's, laat deze dame staan tot minimaal 1/3 amber is(water) (week 10)

White Rhino (staat al een week op water, veel amber en veel milky, heb toch besloten deze dame nog een weekje te laten staan, wil gewoon echt een goede stoner hebben)

Train Whreck (haren allemaal bruin, tricho's nog veel clear en milky) (op water) Week 9

Lemon Skunk gaat als een bezetene nu en wat een geur komt daar vanaf . Nog 1 week volle dosis voeding en dan gaan we afbouwen. Ik ben erachter hoe het komt dat de bladeren naar beneden krullen: de lemon skunk heeft bepaalde fenotypen waarin dit tot uiting komt. De groei of bloei wordt er totaal niet door beinvloed. Dus toch echt homogeen aan de soort. (week 8)

De lowriders gaan ook lekker en staan op volle dosis bloeivoeding (hesi) tot het eind.

De voeding (week 10 bloei per liter): Staat boven aangegeven, de meesten staan op afgezuurd water (ph 6,2)

Lemon Skunk (week 8) volle dosis shooting powder met ec 1,2 cannaflores.

Lowriders voeding week 6 bloei volgens hesi

De Ph: 6,2
                                De EC: Verschillend

Temp: lamp aan: 26 graden Lamp uit: 22 graden
                                LV: Lamp aan: 35% Lamp uit: 45%

Vanavond zal ik nieuwe stekken nemen van de PP-moeder en dan gaan de zaden aanstaande dinsdag ter ontkieming. Wat me net opviel was bij het pre-soaken van de steenwol stekpluggen dat ze de ph sterk verhogen. Water aangemaakt met ph 6,2 en na de stekblokken erin te hebben gelegd > 6,8 dus meteen het water weer aangezuurd naar 6,2. Een ander verbeterpuntje: ik heb nu de bodemverwarming aangesloten van de propagator zodat de grond een paar graadjes hoger is als de lucht-temperatuur (grond 25,5 lucht 22 graden). Als ze nu niet de grond uit gaan knallen weet ik het niet meer.

Greetz mates
                                Attached Files
                                Last edited by Psycho; 7 March 2010, 19:25.

Comment

Bezig...
                                X