Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Psycho's 2e kweek Dutch passion VS Greenhouse

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Psycho's 2e kweek Dutch passion VS Greenhouse

yoo psycho... zeer netjes gedaan.. ondanks dat alles niet vlekkenloos verliep..
    toch bijna 1 op 1..

echt super gedaaan!!!

grtz

Comment

Kzat er niet ver naast in ieder geval Ik baseerde mij ook vooral op die skunks. Nette kweek, zo moet dat.

Comment

Comment

Eyyy mate's,

Bedankt voor de nice replies

Ik mag zeker niet klagen met het mooie resultaat. Elke kweekronde proberen we het vaak weer net ietsje beter te doen als de vorige. Door veel hulp van me homies en veeeeel lezen wist ik van een opbrengst van 75 gram (eerste kweek) naar een opbrengst van 366 gram te komen met dezelfde energiekosten.

Greetz mates

Comment

Hello all,

@Psycho: Damn ik ben niet zo voor die complement posten maar ik moet toegeven dat ik me op jouw verslag gebaseerd heb zenne ... en dan met die hermas ... . Mooi mooi verslag .

- Maar wat ik mij nu afvraag, Wat vind jij persoonlijk dat je bij tweede kweek anders gedaan hebt dan bij je eerste kweek ?
            of misschien moet ik je eerste verslag maar is gaan zoeken?!

Oorspronkelijk geplaatst door Psycho View Post
            ...
            Ik mag zeker niet klagen met het mooie resultaat. Elke kweekronde proberen we het vaak weer net ietsje beter te doen als de vorige. Door veel hulp van me homies en veeeeel lezen wist ik van een opbrengst van 75 gram (eerste kweek) naar een opbrengst van 366 gram te komen met dezelfde energiekosten.
            Grtz
            "Hoe ingewikkelder het probleem, hoe belangrijker de oplossing"

Comment

Eyyy Marlboroman,

Een betere vraag: Wat heb ik niet anders gedaan!

De belangrijkste verbeteringen tov mijn eerste kweek:

Positief:
              Alleerst veel informatie inwinnen voor starten van je kweek, heb zeker 4 grow boeken volledig verslonden voor te starten (jorge cervantes is top!!)
              Geen onnodige overpot-stress door gelijk in eindmedium over te potten
              Verbeterde circulatie voor actieve aanvoer en afvoer met veel circulerende fans
              Maximaal aantal dames voor de ruimte en grootte van me dames
              Met een lengte van 35-40cm in bloei zetten.
              Geen verkeerde klimaatomstandigheden (temp boven de 30, of een te lage of hoge lv voor de fase van de dames)
              De juiste voeding op de juiste grond met de juiste maten (volledige canna-lijn met shooting powder)
              Gebruik van een EC en PH meter
              Gedurende de bloei 1x per 3 weken me medium spoelen met ph afgesteld water
              Minimale afstand van de toppen tot de hps (400watt) (25cm) door verhogingen onder de potten te zetten voor een mooi gelijk niveau te creeren met uiteraard een circulerende fan tussen de toppen en hps.
              De voorgroei en eerste 3 weken bloei onder 430 watt greenpower voor minimale internode afstand. Afbloei onder 400 watt son-t pia +
              De zaadlingfase en begin vega onder 110 watt CFL (energiebesparing)
              Geen insecten gezien winterperiode
              Frequent de kweekruimte reinigen ter preventie insecten

Negatief:
              Vals licht gedurende donkeruren bloei.
              Arbeidsintensief met 11 liter potten, gezien de grootte van de dames (90-110cm) minimaal 1x per dag bewateren vereist.
              Light grond vereist veel voeding > veel voeding aanmaken> arbeidsintensief. Bevat minimale buffer
              Niet optimale reflectie in bloeihok (glanzend wit)

Greetzz

Comment

Beginnende kwekers hebben zeker iets aan jouw verslagen.
                Wij zijn daar 1 van hihihihihi
                Denk toch dat je te goed advies hebt gegeven want wij hebben een totaal droog gewicht van 388 gram
                De Lemon was best lastig om te kweken en dat er 103 gram vanaf zou komen hadden we echt niet verwacht.
                En dat zonder ph/ec apparatuur,gewoon leidingwater hebben ze gehad.

We zijn ook 2 zaadjes tegengekomen van de Lemon,jij een idee hoe dat komt ?

Grtz,Cootje

Comment

Eyy mate, vermoedelijk zelfbevruchting (fiminised zaad heh)

Ook hier mag een slotje op mods

Greetzz

Comment

Bezig...
                  X