Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ledpower's kweekverslag (400 watt)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: ledpower's kweekverslag (400 watt)

    ik snap niet als Alien en anderen (growshops)dit niet verkoopt daar al deftig mee gewerkt wordt met hun mond ja ikke leds ikke zus en zo ,blij jij wel echt bezig bent maar ik kijk met argusogen uitnaar je buds het weze jou gegund suxes!
    ga eerst nog wat hps'en lol en de kat uit de boom kijken groeten l@tin!
    Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

    Comment


      #32
      Re: ledpower's kweekverslag (400 watt)

      ziet er spannend uit al zie ik verhalen op het wereldwijdeweb die mooie opbrengsten hebben . daartegen ik mensen ken die er vlug mee gestopt zijn.... dus ik ben inderdaad ook wel benieuwd en ga als een kat in een boom meekijken.
      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

      Comment


        #33
        Re: ledpower's kweekverslag (400 watt)

        even wat over de led's die ik gebruik :


        1. Dimension(mm): L450*W175*H1110. Powerful 100w LED can replace standard 600W HPS grow light
        2. Main material:Aluminum body, pull filar and oxidation for surface.
        3. Excellent heat dissipation design, giving off small amounts of heat, great saving on cooling cost.
        4. Built-in cooling fans, can be replaced freely.
        5. Using original high quality Cree LED, Power factor(PF): >0.9
        6. Red: 620~630NM, Blue: 460~465 NM/Red: 650~660NM, Blue: 460~465NM, these two spectrum are available, which are the best wavelength for plants.
        7. OEM/ODM or customized integrated grow lighting solutions are available as well. Please contact us with your requirements.
        8. Lifespan: 30,000hrs, No UV and IR radiation.
        9. Horticulture & Hydroponics Lighting, Farm, botanical garnden, orchard garden, greenhouse, mursery, flowers and trees garden.
        Attached Files

        Comment


          #34
          Re: ledpower's kweekverslag (400 watt)

          update
          ik heb ze vandaag in de bloei gezet
          de plant die ik 3x heb getopt die groeit het hardst
          hoe kan dit ? iemand een idee ?

          tempratuur is 26 gr zowel dag als nacht
          lv is 50%
          ze vragen nu wel meer voeding ongeveer 250 ml per dag
          en ik heb nog steeds geen rare dingen gezien verder

          als er op of aanmerkingen zijn hoor ik ze graag
          Attached Files

          Comment


            #35
            Re: ledpower's kweekverslag (400 watt)

            Ziet er al mooi uit ledpower
            Hopelijk kan je er een mooie oogst afhalen, waar anderen steeds faalden met led!
            Ik wens je alle succes toe

            Om op je vraag te beantwoorden : aangezien al je plantjes uit zaad komen (lees ik hierboven) zou het wel is goed zijn dat die plant in kwestie een mannetje is, het zit in die man-genen ingebakken om 'naar boven te spurten', dus zo snel mogelijk hoger komen dan de vrouwtjes om het bestuiven beter te laten verlopen.
            Hou die dus maar goed in het oog

            Comment


              #36
              Re: ledpower's kweekverslag (400 watt)

              ze gebruiken nu ook steeds meer voeding
              ik zei dat ze 250ml voeding gebruikte per dag maar ze gebruiken nu z'n 350/400 ml per dag
              lv is 50% en temp 26 gr

              nog even 2 foto's
              Attached Files

              Comment


                #37
                Re: ledpower's kweekverslag (400 watt)

                Ik lees dat het een led grow light is. Ga je dan ook led bloei lampen kopen? Want ik denk dat da wel noodzakelijk is om het max resultaat te halen dat mogelijk is met led. De feiten dat velen ermee gestopt zijn kan liggen aan verkeerde toepassing van het systeem. succes verder.

                gtzz

                Comment


                  #38
                  Re: ledpower's kweekverslag (400 watt)

                  hey ledpower die lampen naar beneden godverdomme das de reden waarom ge leds gebruikt minder warmte dus kunnen de leds er veeeeeeeeel dichter tegen hangen het zijn geen 1000Watters HPS e
                  Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                  A. The cop!

                  Comment


                    #39
                    Re: ledpower's kweekverslag (400 watt)

                    ik wist niet dat je boos werd

                    ik heb ze er ook 2 week dichter op gehad maar ze staan nu in de bloei
                    ik ben van mening dat ze als de planten in de bloei staan de lampen er beter 30 cm boven kunnen hangen
                    ik heb gekeken met een wit vel papier die ik onder de lamp heb gehouden
                    direct onder de lamp was het licht vlekkerig en 30 cm eronder mooi egaal

                    de sterkte van het licht is enorm met deze lampen dat komt door de creechips die versterken de led's enorm

                    en idd omdat niemand een kweek met led's afmaakt probeer ik mijn eigen logica erop los te laten (zo ver dat mogelijk is )

                    p.s ik heb 1 lamp er in de groei iets verder er boven gehad 30cm ongeveer die planten zijn nu 15cm groter dan de planten waar de led direct boven hing

                    Comment


                      #40
                      Re: ledpower's kweekverslag (400 watt)

                      hehe lol

                      Ik versta wat je bedoelt met dat papier en die vlekkerige vlek , maar het is vooral het lumen/par die telt dus denk dat het best is dat je die lamp max 20cm boven de plantjes hangt. Want Led heeft geen/extreem weinig dieptestraling dit betekent dat je de leds zelfs tot tegen de plant zou mogen houden
                      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                      A. The cop!

                      Comment


                        #41
                        Re: ledpower's kweekverslag (400 watt)

                        oke Fifi ik snap je
                        ik zal vanavond 2 lampen laten zakken tot 15 cm boven de plantjes
                        kan ik ook gelijk zien wat het verschil dan is

                        aangezien dit ook voor mij de eerste keer is dat ik met led's kweek
                        voor ik begon heb ik eerst 2 week info verzameld over led's om zo het beste eruit te halen

                        deze led's worden trouwens wel een beetje warm hoor niet de warmte van een 400 watt HPS hoor maar toch koud is anders

                        Comment


                          #42
                          Re: ledpower's kweekverslag (400 watt)

                          Ja juist je hebt meerdere lampen, goed gedacht!
                          Nu zeker in het begin van de bloei ga je duidelijk verschil merken en zien..

                          Ik heb ook vande week ergens speciale voeding gezien voor onder Led verlichting, het was in de essensie denk ik en klinkt wel logisch hun argumenten doordat de bloei iets langer zou duren vragen de planten iets meer water en minder voeding. Dus is die voeding iets lichter geconcentreerd of de normale voeding.
                          Ga es checken vanavond wat de naam van die voeding was.

                          nog beetje extra info
                          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                          A. The cop!

                          Comment


                            #43
                            Re: ledpower's kweekverslag (400 watt)

                            Dutch Green growlights led voeding bedoel je

                            ja had ik ook al gezien

                            www.dutchgreengrowlights.eu

                            Comment


                              #44
                              Re: ledpower's kweekverslag (400 watt)

                              Yep die was het
                              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                              A. The cop!

                              Comment


                                #45
                                Re: ledpower's kweekverslag (400 watt)

                                1 ding weet ik wel zeker
                                de planten groeien onder led's wel mooier en ook sneller
                                en de lv hoeft ook geen 80 tot 90% te zijn en omdat niet heel veel mensen de lv op 80% krijgen is dat wel een plus punt
                                dat heb ik wel gemerkt en dat is geen bullshit

                                nu de bloei nog even

                                Comment

                                Bezig...
                                X