Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
is dit onder leds?,anders is t resultaat echt netjes !jammer van die meeldauw.
sorry zag toevallig deze post en heb me niet de moeite genomen om alles te lezen.maar ik ga dat zeker nog doen!
grtz
ja idd dit is wel deels onder led's
er hangt aleen een 250 HPS tussen in om het licht te breken
een paar spaarlampen zou ook goed zijn maar deze had ik nog liggen.
Ze zijn wel een beetje gestrest door dat ik alles heb gespoeld omdat ze te blijkbaar te veel voeding hadden gehad tewijl ik me nettjes aan het schema van canna heb gehouden.
De lv en de tempratuur is vanaf het begin goed geweest dus daar kon het naar mijn mening niet aan liggen.
Meschien dat je onder led's je voeding moet aanpassen naar ongeveer 70% van de aangegeven waardes
Ik geef nu nog 3 dagen voeding mee en dan ga ik de toppen spoelen en de laatste 3 dagen laat ik ze in het donker staan en dan begint het feest
De planten zijn 3x getopt en alle kleine toppjes die onderaan groeide heb ik gesnoeid.
In de meeste planten zitten dan ook 4 tot 6 toppen
Dus nog even afwachten
Betreft de canna daar had ik ook last van gele bladeren met canna heb je ze zo de dames overvoed. Maar je zit in je laaste dagen dan mogen ze geel worden. Ben zeer benieuwd.
Wat de voeding van canna betreft is hij idd aan de wat rijke kant voorgeschreven, zelfs wanneer je op soilessmix kweekt kan ik de aangegeven voedingswaarden voor normale voeding niet aanhouden, je bladpunten verbranden gewoon. Naar mijn idee is dit puur vanuit het oogpunt meer winst te kunnen maken. Op een rijke grond zou ik dan ook maar de helft van hetgeen wat is voorgeschreven geven. Onder leds zullen je schatjes idd minder water en voeding uit de grond opnemen aangezien ze het minder warm hebben, dit zal idd ook weer zijn effect hebben op de hoeveelheid voeding die je per voedingsbeurt moet geven en het vaak moeten spoelen. Wanneer ze minder voeding en water opnemen uit de grond heb je ook meer kans op het opbouwen van voeding in je grond met alle gevolgen van dien. Maja hier heb je nu niks meer aan. Iig mooie toppen man, en dat met al die ellende. Je hebt wat mij betreft de kracht van de leds bewezen!
echt super shit en een beste opbrengst voor ledlampen
zelfs ik had dat niet verwacht
5 planten onder 1 ledlamp van 100 watt en een opbrengst van
120 tot 160 gr lijkt me toch echt wel gelukt
ik ga dus echt wel door met leds alleen ga ik nu wel lampen kopen van 300 watt p/s
en bij deze ga ik dus ook 3 ledlampen te koop aanbieden + 1 met een mankementje (is iets simpels) die krijg je er gratis bij
Comment