Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sirbootalot eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Sirbootalot eerste kweek

    zoals ik al zei: waarom zou het moeten is wel veilig en makkelijk allenmaal...... maar kan ook gewoon...lol
    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

    Comment


      #17
      Re: Sirbootalot eerste kweek

      Denk ook niet dat het nodig is maar een minimale controle onder de vorm van een dimmer zoals kweker zegt kan volgens mij wel een beter eindresultaat geven... en eventueel een kleine besparing op electriciteitskosten.
      Ik bijvoorbeeld moet op hele koude dagen een beetje bijwarmen met een electrisch kacheltje. Ik vind het nogal stom om warmte in te blazen en die er dan direct weer uit te trekken. Sinds mn kacheltje heb ik in de winter mooiere resultaten maar het kost uiteraard een stuk meer.
      Zoals kweker zegt ga ik ook gewoon voor de dimmer in de toekomst omdat ik toch als hobbyist vaak ermee bezig ben en dat wel in het oog hou. Samen met de warmtekabel en eventueel heel af en toe nog eens het kacheltje hoop ik op een constantere temperatuur en een lagere electriciteitskost.

      Grtz $iR
      sigpic

      Comment


        #18
        Re: Sirbootalot eerste kweek

        Jammergenoeg niet eenvoudig om de nodige materialen binnen te brengen voor de ruimte zelf te bouwen + laten we eerlijk zijn een tent heeft ook vele voordelen

        Setup wordt:

        *Kweektent Homebox Silver XL (zou een van de betere tenten moetn zijn hoop ik

        *600 watt set

        *afzuiging + koolstoffilter

        *ventilator

        *dimmer met thermostaat

        *Davin schakelkast DV12

        *Blumatset 3mtr 12-delig

        *Automatische poederblusser 1kg

        Voeding

        plagron green sensation 500ml

        plagron terra grow 5ltr

        plagron terra bloom 5ltr



        Nabije toekomstplannen Lumatek of quantum elektronische ballast

        Nu nog zaadjes...

        Comment


          #19
          Re: Sirbootalot eerste kweek

          kijk se zo zien we een graag een tentje ideaal....heb je veel gemak van...........
          sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

          Comment


            #20
            Re: Sirbootalot eerste kweek

            yea baby...
            bekijk zeker eens de Sweet Seeds strains black jack, ice cool en psychodelicia. Eenvoudige soortjes met een gegarandeerde opbrengst en minimale bloeitijd. Ben ik veel meer dan tevreden van!!! Goed om een eerste kweekje te beginnen maar ontzie wel de sweet afghani delight, deze stelt wat meer eisen op gebied van bodemvochtigheid.
            Tentje is leuk maar voor iemand die handig is kan een kast eventueel wel meer voordelen bieden omdat ze flexibeler is op het gebied van specifieke aanpassingen aan de omgevingsfactoren.
            Suc6 hombre!

            Grtz $iR
            sigpic

            Comment


              #21
              Re: Sirbootalot eerste kweek

              Thx gaste,

              Hopelijk komt die deze week nog binnen , dan kan ik beginnen bouwen

              Bedankt voor de tips van zaadjes, deze vond ik ook wel een hele leuke set

              Sativa mix (Greenhouse) gefeminiseerd €27,95


              5 verschillende Sativa soorten van Greenhouse in 1 verpakking. Super Silver Haze, Arjan's Strawberry Haze, Neville's Haze, Hawaiian Snow, Arjan's Haze #1.

              De revolutionaire coating bevat een anti-pathogeen en wortelstimulator. Dankzij de kleuren zijn de verschillende soorten eenvoudig van elkaar te onderscheiden.


              De 5 soorten zijn:


              Super Silver Haze (geel)
              Het meest Indica van de Sativa soorten. Geeft een zeer intense lichamelijke en geestelijke ‘buzz’ en heeft een krachtig aroma.


              Arjan's Haze #1 (blauw)
              Deze soort heeft enorm grote massieve toppen en een spectaculair hoog THC gehalte. Een absolute topper voor zelfs de meest veeleisende kweker. De psychoactieve high is vrij sterk en duurt relatief lang.


              Hawaiian Snow (paars)
              Geeft een geweldig lekkere Sativa high en kort daarop volgend een super stoned gevoel. Aanrader!


              Arjan's Strawberry Haze (rood)
              Licht lichamelijk effect, sterke cerebrale high. Erg creatief en sociaal. Gekozen als beste soort door het Green House V.I.S. Smoking Panel 2005.


              Neville's Haze (oranje)
              Een bijna pure Haze met een sterk psychoactieve, spirituele en diepe high. Zeer stimulerend.

              Heb het iets meer voor high dan stoned dus lijkt mij wel leuk. Bloeitijd is op zich ook geen drama , wil gerust wat langer wachten voor een iets beter weed.

              Denken jullie dat dit met bovenstaande setje, veel liefde en dit fantastisch forum lukt of raden jullie toch aan om met een eenvoudigere soort te starten...

              Comment


                #22
                Re: Sirbootalot eerste kweek

                zie MIJN verslag secret jardin mix greenhouse of zoiets


                suppersilver haze: echt niet....grootste 11-13 weken echt niet
                arjan's haze: klopt wel
                hawaiian snow: lol
                strawberry: kleintjes...GEEN haze naar mijn idee??????? slecht 55 cm
                neville's: 12-14 weken echt niet
                Last edited by kweker; 16 November 2009, 22:46.
                sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                Comment


                  #23
                  Re: Sirbootalot eerste kweek

                  amai...dat zal niet eenvoudig worden... Jammer dat je mn raad niet opvolgde en ik hoop dat alles goed afloopt. Hou je in de gaten.
                  Hou er rekening mee dat het wel nog een heel lang tijdje zou kunnen gaan duren voor je iets rookbaars hebt.
                  Grtz $iR
                  sigpic

                  Comment


                    #24
                    Re: Sirbootalot eerste kweek

                    @sirbootallot: Ik moet $ir smoke DIK gelijk geven.....zoals op papier staat is NIET haalbaar...maar onzettende moeilijke planten die weinig kunnen hebben die Strawberry kan veel hebben. Groeien ontzettend lang door dus raad ik U aan deze kort te laten voorgroeien. ik ben benieuwd....
                    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                    Comment


                      #25
                      Re: Sirbootalot eerste kweek

                      Heb ze nog niet gekocht hoor vandaar dat ik even jullie raad vroeg

                      Dus als ik het goed begrijp is er eigenlijk niet echt iets mis met de plantjes maar groeien zeeeeer lang. Ik was me er wel van bewust dat het langer ging zijn maar bijna 20 week is wel heeel lang

                      Net even gekeken naar deze die je voorstelde Sir, ziet er goed uit , leuke mix

                      Denk dat ik je wijze raad ga volgen. Een maal ik wat reserve heb en wat ervaring bij zal ik me wel eens aan wagen. Die toppen in je topic kweker zien er waanzinnig uit.

                      Comment


                        #26
                        Re: Sirbootalot eerste kweek

                        Net even gekeken naar deze die je voorstelde Sir, ziet er goed uit , leuke mix ???????????????????????

                        Ja man $IR vette mix??????????????????????????????????
                        sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                        Comment


                          #27
                          Re: Sirbootalot eerste kweek



                          Ik doelde op Sweet Seeds die $ir voorstelde:

                          ->black jack, ice cool en psychodelicia.

                          Sweet Seeds Female Black Jack (3 seeds )

                          We have crossed-bred our Black domina with an exceptional Jack Herer of pleasing and intense aroma similar to the haze of cathedral incense, resulting on one of our most powerful and highly productive plant.
                          This variety produces long lateral branches plenty of abundant resinous buds giving the plant a sphere like form. This breed-crossing provides the plant a sweet aroma characteristic of black Domina that softens the deep incense aroma of our Jack.
                          It has the great vigour of a hybrid, totally adapted to indoor conditions. Planted outdoor in earth, with enough sun, becomes a resinous and hairy monster as high as 3 metres.

                          Growing method: Indoor / Outdoor.
                          Sex: Female
                          Genotype: Indica / Sativa Hibryd
                          Region: Holland.
                          Lineage: Jack Herer x Black Domina.
                          Indoor Maturation: 61-65 days
                          Outdoor Maturation: 1-15 October.
                          THC: 15-20%
                          Yield: 500-600 gr/m2 indoor. 500-700 gr/plant

                          Sweet Seeds Female Psicodelicia Sweet Seeds Female Icecool

                          Comment


                            #28
                            Re: Sirbootalot eerste kweek

                            Net bovenstaande zaadjes besteld bij Alien growshop

                            Pff wat een dure hobby

                            Comment


                              #29
                              Re: Sirbootalot eerste kweek

                              lol....... dacht dat je die link bedoelde wat ik neer pofte....lol.
                              Dure hobby, nee toch? lol....
                              sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                              Comment


                                #30
                                Re: Sirbootalot eerste kweek

                                als ik jouw was zou ik een iets grotere afzuiging nemen...
                                in de wintermaanden , ken net, maar zomer maanden echt niet ,,
                                dus neem gelijk een grotere bespaart je geld en moeite als je van de zomer weer nieuwe afzuiging moet kopen

                                Comment

                                Bezig...
                                X