Hallo,
Binnenkort start ik met:
*Kweekruimte bouwen +- 1.2x1.2x2m
*Lamp : 400-600 hps ?(twijfel nog even wat meest zal opbrengen ten opzichte van elektriciteitsrekening) Adjust-a-wing Avenger Compleet of gewone deflector? Maakt dit zo veel verschil uit?
*Afzuiging:ventilator - Fan RVK Lti diam 125 mm 225 m3 (genoeg of toch beter 150mm versie?)
*CAN2600 Koolstof filter 160 kub 125 mm (past die bij afzuiging?)?
*Silencer for 225 kub
-> mss schakelrelais om de temperatuur wat constant te kunnen houden.
*ventilator
*Is een schakel relais nodig? bv Davin DV 12 Relaiskast 2x600w or 2 x 400w ?
*PH en Ec zullen tijdens of voor volgende kweek zijn
Als alles duidelijk is binnenkort bestelling plaatsen bij Growshop alien
Ik heb hier nog een hoop zaden liggen. Meestal vanuit zakjes , ooit eens zaden gekocht Jack Herrer in winkel amsterdam, maar 10 euro betaald... zou het de moeite zijn om met deze te proberen of best onmiddelijk feminised zaden kopen...
Enkele ervan zijn nu al aan het ontkiemen...
Wat zou een goede eerste soort zijn > goede opbrengst , korte bloeiperiode , sterke plant.
Aarde is gekozen voor speciale potgrond voor zaailingen en voorbemeste grond voor binnengebruik met voeding voor 100 dagen.
Als alles wat verder gevorderd is komen er foto's van hopelijk de dames
Binnenkort start ik met:
*Kweekruimte bouwen +- 1.2x1.2x2m
*Lamp : 400-600 hps ?(twijfel nog even wat meest zal opbrengen ten opzichte van elektriciteitsrekening) Adjust-a-wing Avenger Compleet of gewone deflector? Maakt dit zo veel verschil uit?
*Afzuiging:ventilator - Fan RVK Lti diam 125 mm 225 m3 (genoeg of toch beter 150mm versie?)
*CAN2600 Koolstof filter 160 kub 125 mm (past die bij afzuiging?)?
*Silencer for 225 kub
-> mss schakelrelais om de temperatuur wat constant te kunnen houden.
*ventilator
*Is een schakel relais nodig? bv Davin DV 12 Relaiskast 2x600w or 2 x 400w ?
*PH en Ec zullen tijdens of voor volgende kweek zijn
Als alles duidelijk is binnenkort bestelling plaatsen bij Growshop alien
Ik heb hier nog een hoop zaden liggen. Meestal vanuit zakjes , ooit eens zaden gekocht Jack Herrer in winkel amsterdam, maar 10 euro betaald... zou het de moeite zijn om met deze te proberen of best onmiddelijk feminised zaden kopen...
Enkele ervan zijn nu al aan het ontkiemen...
Wat zou een goede eerste soort zijn > goede opbrengst , korte bloeiperiode , sterke plant.
Aarde is gekozen voor speciale potgrond voor zaailingen en voorbemeste grond voor binnengebruik met voeding voor 100 dagen.
Als alles wat verder gevorderd is komen er foto's van hopelijk de dames
Comment