Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Op 24" valt het wel mee nee weet niet wat er gebeurd is , nochtans geresized met imageshack , de laatste foto deed hij het goed de andere blijkbaar niet kijk zo meteen wel even voor de fotos goed te zetten , is idd niet prettig zo...
Yea boot,
dat gaat hier helemaal goedkomen. Dat voel je gewoon!!!
Het begin (eerste 3 weken) vind ik vaak het meest interessant omdat dan naar mijn mening ook het meest gebeurd en de plantjes je aandacht volledig zullen opslorpen.
Godspeed!
Oorspronkelijk geplaatst door sirbootalotView Post
Op 24" valt het wel mee nee weet niet wat er gebeurd is , nochtans geresized met imageshack , de laatste foto deed hij het goed de andere blijkbaar niet kijk zo meteen wel even voor de fotos goed te zetten , is idd niet prettig zo...
wel ik heb 15" en dat was te groot maar het is aangepast en nu kan ik het deftig bekijken ^^
Kleine update. Plantjes doen het denk ik allemaal vrij goed. Ik had de plantjes wat dieper in de pot gezaaid zodat ik er nadien wat aarde nog kon bij doen... anders zien die er altijd zo fragiel uit :o
Bij deze
Potjes zijn ondertussen nog wat verhoogd, plantjes staan zo'n 7 cm van de tl buizen
Grtz
PS op de potjes staat de soort aangeduid:
* Vlindertjes zijn de Ice cools
* Lichtblauw Psichodelia
* Donkerblauw Black Jack
(ik heb bijkomend kacheltje gestoken omdat de temperatuur anders naar een graad of 18 zakte en we hebben nog niet echt vriesweer gehad...)
LV +- 50% ( ten minste als je die goedkope meters kunt vertrouwen... in de ruimte staat emmer met handdoek )
2 Stengeltjes hebben een lichtrode kleur...(wel van dezelfde soort black jack) Kan dit kwaad ? Of beginnen ze al ondervoed te raken. Op de verpakking van de zaaigrond staat er niet onmiddelijk dat er veel voeding in zit. Moet ik nu voorzichtig Plagron terra grow meegeven?
De plantjes zitten nu in 2.5 liter potjes schat ik. Ik denk dat ik ze hier best nog even in laat groeien alvorens ze over te planten naar 12l potten ...
Ik zie nog geen wortels verschijnen onderaan de pot...
Wat denken jullie?
Daarna komen ze in voorbemeste dcm grond (100 dagen ) met lava. Waarschijnlijk zal ik nog wat moeten bijvoeden maar heb daar alles voor in huis ->terra grow / bloom / greensensation
PS op de potjes staat de soort aangeduid:
* Vlindertjes zijn de Ice cools
* Lichtblauw Psichodelia
* Donkerblauw Black Jack
Comment