Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zou ik ook doen de mijne op 25 cm onder 12/12 gezet,als stek zonder groei(niet goed slecht wortelgestel) en zijn uitgegroeid tot 65 cm de langste bijna 95 cm (is Amnesia Haze)
Das minder boot... Ik heb soms ook wel eens een vliegje in de kast maar dat is niet altijd problematisch hoor. De varenrouwmug is meestal nooit alleen in binnen korte keer zit je kast vol zwarte vliegjes die opvliegen als je de deur eens opent of door je planten strijkt. Ze zijn herkenbaar aan de tekening op de vleugeltjes. Wel dikke shit hoor dat...
Als je eens eentje te pakken hebt, probeer er dan eens een fotootje van te maken boot.
Staan er netjes bij ja
Alleen op foto 5 staat het plantje links achter in een beetje te licht naar mijn idee ?
Of heb dat te maken met het lichtval ?
En meet jij je ph en ec ?
damn man!!! Goed bezig Boot... Lang geleden en mn ogen vallen uit mn hoofd
Wat vind je tot nog toe van Sweet Seeds en psicodelicia? Zag daar een bekend budje verscheinen en damn...
Weinig blad, ziet er ongelofelijk compact uit en misschien wel mogelijk om ermee te gaan tennissen!
Keep on cruisin
Comment