Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@Psycho: lol........... giga toppen zouden ze krijgen, ik heb foto's gezien......wellicht zal ik gaan denken dat ze in week 9 klaar zouden zijn...moet ze dan wel 2 weken langer laten staan........... zodoende creeer ik dikke toppen wat ik wel verwacht........
de geur: kom eens langs man......haha.....zet je vinger er tegen en je krijgt em niet los...........hahahahah
Week 7 zit er weer op en gaan we week 8 in.....
in week 7 is er op zich niet echt veel veranderd vind ik persoonlijk.
Hesi voeding alles hetzelfde en PH op 6,1
Bigbangs...staan het zelfde, zelfde voeding als week er voor.
sannie's........ deze blijven maar zwellen hahahah..............dikke pret om te zien................
Nu heb ik sinds vandaag een EC meter...zou het NU nog nut hebben om bij deze 4 dames de ec te doen????????? ikzelf denk van niet en gewoon zo laten met ph op 6,1................ graag iemands mening AUB
Verder gaat alles prima....de BIGBANG heeft nog steeds last van omlaag krullende blaadjes (topjes)
ze maken nu eindelijk een beetje THC aan.....
De sannie's zijn glansrijk............LOL......................
Dahm Kweker, geen stoppen aan bij jouw, mijn kweekje heeft de laatste weken alleen maar ellende gegeven met al die herma's en moet je de jouwe zien, geen herma, geen tekorten helemaal niks. En dat zonder ec meter Prachtig gewoon.
Ec nu gaan meten? Waarom zou je? Gaat alleen maar verwarring schoppen. Zul je zien dat je ec er helemaal naast zit, terwijl je schatjes erop zweren. Gewoon zo doorgaan. Heb je een voedingsprobleem (zoals de naar beneden krullende bladeren, verbrande bladpunten van je big bangs), wat meestal duidt op een iets te rijke voeding, zou ik persoonlijk even kijken wat de bigbang qua voeding aankan (sterk/medium/licht?), is deze wat lager als de voeding die je ze nu geeft, zou je er voor kunnen kiezen je ec met 0,2 naar beneden af te stellen en te kijken hoe ze erop reageren. Nog geen verschil: weer 0,2 naar beneden enz. Ook gelijk een leuke oefening met de nieuwe ec meter
Gisteren btw alle zaden van de 2 White Widows afgeplukt, de grote Skunk 11 zit al helemaal onder, deze te ontdoen van zijn zaden is moord.
Deze laat ik dan maar staan om hash mee te maken.
De rest van me schatjes gaan goed, 1 van de White Widows wordt een ware monster, met een hoofdtop met allemaal punten echt gestoord
Zal er vanavond een foto van plaatsen
Nog bedankt voor de hulp mate, was echt ff ten einde raad
UPDATE: weer een weekje verder dus update week 8............
De bigbangs gaan hard ineens ...ze zwellen op...........frapant.......... De bigbangs maken nu pas THC aan.................. De bigbangs hebben veel te grote bladeren.............. en zat zelf te denken deze langzaam tegen het einde aan te verwijderen.........alleen nog even wachten tot er daadwerkelijk eens bruine draden aankomen.......... volgens de boeken 9-10 weken................. drastisch nog niet 1 bruin draadje?????? wel worden ze dikker en dikker en dikker...............maken nu pas thc is het gekste vind ik....appart plantje moet ik toegeven............... dus in afwachting he..........zal ver op zijn einde lopen........... ze staan er toch om bekend dat de laatste 2 weken veranderlijk zijn voor de planten en ineens geweldig hun best gaan doen dus ben benieuwd komende week of het ook zo is...........................
ps eerste 3 foto's van bigbangs............
De Sannie's: GEEN WOORDEN VOOR............ -toppen kei en keihard...net bakstenen......toppen worden dik............ plakken................. ruiken enorm zoet................. zijn groot................... en zie foto's............ je zou haast denken dat ze klaar zijn maar van de originele eigenaar waar ze uiteindelijk vandaan komen mag ik niets doen tot aan week 11..........dus in afwaching..........op naar een volgende week....... sannie's worden in volgende post getoond.............greets kweker...........
Comment