Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
gaan we weer verder:
BIGBANG.......
ph van 6.1 en stonden droog na een fikse spoelbeurd...maar ziet er naar uit dat de bigbangs nog niet klaar zijn dus hebben we ze maar weer wat water gegeven om alsnog even door te doen.........frapant.........
dikke zware joekels van toppen hangen er aan...thc is goed op gang.........en zien er verder gezond uit alleen een ware ergernis aan de enorme grote bladeren wat mij behoorlijk irriteerd...maja.......deze soort was eenmalig.........
de geur van bigbang na vasthouden van d etop is niet te genieten.....
stink naar champignons BAH...........ach ja.........zal wel goed komen....hahahahhaha............foto's bigbang..............
en dan tussen door een uurtje geleden de sannie's ten gronde gelegd..........
zware enorme toppen.....die flink doorwegen...........lol.............lekker rustig minimaal laten drogen en de afzuiger minimaal om de geur wat te verdrijven want ZE STINKEN ENORM...........lol...........
zonder ventilator natuurlijk (droog ik) op een mooie temperatuur van 21 graden.........LV van minder dan 45%............dan komt het helemaal goed............. foto plant 1 en foto plant 2 spreken voor zich neem ik aan.......greets Kweker......
(mijn schatting zal 70 gram zijn van beiden samen)
Hoe hoog zijn die sannies uiteindelijk geworden? En is dit onder een 400 of 600 watter. Lijkt mij sterke genetica, mss ideaal voor mijn zaadkweek en sea of green.
dikke toppen man zowel je big bangs als de jack's mooi mooi
hehehe nog effe laten drogen en dan kommek zeker es proeven om je een extra mening te geven in het rookverslagje he lol
dikke toppen man zowel je big bangs als de jack's mooi mooi
hehehe nog effe laten drogen en dan kommek zeker es proeven om je een extra mening te geven in het rookverslagje he lol
Merci. Dan ga ik die de volgende keer is proberen denk ik. Desnoods zetten we daar nog de jackberry naast om op safe te spelen. (kben enkel vertrouwd met indica's, maar die jack ziet er gewoon te lekker uit)
en of ie er lekker uit ziet............of het zo zal zijn zal ik JOU wellicht nooit kunnen vertellen..........maar andere mensen beslist wel.................
Comment