Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3e kweek kweker (big bang 2x)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 3e kweek kweker (big bang 2x)

eindresultaat van de andere bigbanh was 43 gram...........greets Kweker
    (dus totaal 2 stuks 85 grammen)...........lol
    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

Na hoeveel weken ben je begonnen met je voeding te geven en hoe vaak gaf je ze voeding?

Nu heb ik ook pk 13/14 gehaald en daar staat op dat ik het de 5de week moet geven en dan 15ml per plant in 1 week tijd.

Comment

Lol , als het er op staat , waarom vraag je het dan ? Denk je dat ze dat daar opzetten voor de fun ?
        beetje logica

MvG Izzzz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jtje View Post
          Na hoeveel weken ben je begonnen met je voeding te geven en hoe vaak gaf je ze voeding?
          Lees effe vlug dit verslag hoe vaak: dagelijks bijna wel soms dagen ertussen..ligt aan de plant als ze me bellen kom ik ze helpen........hebben ze niets nodig krijgen ze ook niets..ze vragen het wel...........dus geef je ogen de kost zou ik zeggen................

Nu heb ik ook pk 13/14 gehaald en daar staat op dat ik het de 5de week moet geven en dan 15ml per plant in 1 week tijd.
          Verschild nog wel eens met het merk........HESI heeft namelijk PK 13-14 voor coco's wat je in week 6 geeft opbouwens naar 15 ml per 10 liter en niet per plant.......lijkt me trouwens erg zwaar als je ze 15 moet geven...............dus verschild nogal eens met merken.sommige slecht 1 week pk 13-14............enz..................
          sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Izthewiz13 View Post
            Lol , als het er op staat , waarom vraag je het dan ? Denk je dat ze dat daar opzetten voor de fun ?
            beetje logica

MvG Izzzz
            IzzVizz -> <- $iR hhihihi

Grtz $iR
            sigpic

Comment

Hahahaha i'll be back $irioooo

Comment

Bezig...
              X