Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3e kweek kweker (big bang 2x)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: 3e kweek kweker (big bang 2x)

    lol....ik hoop het......kom je ook proeven dan? lol....vast wel he $ir......
    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

    Comment


      #32
      Re: 3e kweek kweker (big bang 2x)

      op mij kun je rekenen
      Grtz $iR
      sigpic

      Comment


        #33
        Re: 3e kweek kweker (big bang 2x)

        Ja ja gaan weer erg mooi, vind ze wel iets aan de kleine kant Ben ik niet gewend voor jouw doen Wat niet is kan nog komen toch? Ik weet het nooit met die schatjes van jouw, met al die zorg zullen er vast weer van die knotsen aan gaan komen zoals altijd

        Greetz mate

        Comment


          #34
          Re: 3e kweek kweker (big bang 2x)

          Ziet er weer netjes uit kwekertje goede verzorger lol.
          Qua grote geen zorgen de kleintjes maken ook mooie buds.

          sucsex
          Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

          Comment


            #35
            Re: 3e kweek kweker (big bang 2x)

            inderdaad dat bewees de kleine Jack diesel plant met een gewicht droog van 29,6 gr.
            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

            Comment


              #36
              Re: 3e kweek kweker (big bang 2x)

              deze doen het ook goed

              Comment


                #37
                Re: 3e kweek kweker (big bang 2x)

                UPDATE WEEK 5:

                De dames vermaken zich prima.
                Staan nu goed te bloeien (de sannie's) en krijgen voeding van Hesi met een PH waarde van 6,1.
                De sannies ruiken behoorlijk en zien wit, wit, wit, wit e nog eens wit....ruiken enorm zoet .
                De toppen van de sannie's zijn nu ongeveer voorafgezien 2 vingers dik.
                enorm lang.

                De Bigbangs....vermaken zich ook prima met de enorme bladeren....
                donkergroen...
                al had ik deze week iets last van omlaag krullende puntjes aan de bladeren.....
                vreemd....wellicht de ph te hoog of te laag dus even goed gezet door te eiken (was niets mis mee) raar in ieder geval
                De bigbangs hebben dikke stammen en maken ondanks ze tussen de bladeren weinig licht krijgen behoorlijke topvormingen aan.......
                verder geen info........zie foto's.............
                Attached Files
                sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                Comment


                  #38
                  Re: 3e kweek kweker (big bang 2x)

                  mooi kweker! mooie topvorming ^^

                  Comment


                    #39
                    Re: 3e kweek kweker (big bang 2x)

                    Ik zit weer te watertanden hier,

                    Comment


                      #40
                      Re: 3e kweek kweker (big bang 2x)

                      ale...monty toch.....en moet nog enkele weken......lol..........
                      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                      Comment


                        #41
                        Re: 3e kweek kweker (big bang 2x)

                        Watertanden, het slijmt loopt uit me mond

                        Greetz

                        Comment


                          #42
                          Re: 3e kweek kweker (big bang 2x)

                          Psycho..maatje toch.........nu al....en zit nu pas halverwege.......
                          ik zou zeggen hou het forum in de gaten...komt wat leuks aan hahahahah........
                          sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                          Comment


                            #43
                            Re: 3e kweek kweker (big bang 2x)

                            Update week 6 achter de rug...............

                            Beste kijkers:
                            Week 6 is reeds gepasseerd.....
                            Korte update:

                            Big bang :
                            Big bang planten doen het goed, al moet ik toegeven dat de groei compleet stil staat en de toppen die erop komen heel erg langzaam gaan???
                            De uiteinden van de blaadjes krullen naar beneden....zal wel iets te veel voeding gehad hebben in de 3e week want daar begon het uiteindelijk...en eer het uit de grond is ben je wel wat weken verder....
                            dus ik begin langzaam te zien dat ze weer recht komen ook om de reden dat ze bepaalde soort voeding iets minder krijgen dan wat er op het schema staat.........
                            De toppen zoals ik zei gaan langzaam maar wel goed...planten ruiken goed en thc is duidelijk zichtbaar........
                            langzaam maar zeker komen alle toppen bij elkaar aan.....dus komt wel goed he.......... lol..........

                            Sannie jack's:
                            Tja...moeten we daarover kwijt als je de foto's ziet.
                            zal deze week een foto maken met een voorwerp er naast hangend....om een goede indruk te krijgen....
                            de sannie's hebben vanaf het moment dat ik ze kreeg rode stengels....hebben ze nog steeds...zijn wel mooi donkergroen dus echt geen idee hoe dit komt....THC zitten er met bergen op en plakt als weet ik veel wat.....
                            raak je de top eventjes aan...kleeft ie vast hahahaha..........
                            qua geur: deze dames ruiken gigiantisch dan wel enorm zoet.....gewoon lekker...de geur is niet te beschrijven met pen en papier ook niet op een toetsenbord helaas/...........hahahha.......
                            De toppen bij dez eplanten zaten er best vlug en vroeg......... misschien ook omdat deze zijn voorgegreid en de BIGBANG ook rechtstreeks vanuit zaad gezet is.
                            De toppen van de sannie's beginnen nu al aardig bruin te worden desondanks dat ze nog zo'n 5 tal weken moeten gaan he..........
                            ze zwellen op en worden steeds dikker en dikker en dikker.......... en dikker ze zijn keihard en compact...kortom een plant waar ik tot nu toe enorm tevreden over ben..........
                            voeding is hetzelfde als de bigbangs...zijn dezelfde leeftijd. met een PH van 6,1 (grond)

                            in ieder geval....een mooie plant en een aanraderr.........
                            op naar een bloeizaam week 7 zou ik zeggen.......... foto's spreken voor zich en hebben een naam........
                            greets Kweker............
                            Attached Files
                            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                            Comment


                              #44
                              Re: 3e kweek kweker (big bang 2x)

                              mooi kweker;; ze hebben precies al wat tegen tanden gekregen!!!
                              ben benieuwd....... volgende week

                              Comment


                                #45
                                Re: 3e kweek kweker (big bang 2x)

                                ziet er goe uit man

                                Comment

                                Bezig...
                                X