Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x NLX eerste keer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5x NLX eerste keer

Lol , water moet je niet op maat geven je moet voelen wanneer je plantje genoeg heeft, niet op de ml afgaan hoor. wie weet is 300 te weinig en 500 te veel. Gewoon even voelen wanneer ze genoeg hebben

Izz

Comment

Ik denk dat 600ml wel goed is, want de potten voelen na een dag veel lichter. Als ik ze water geef is het wel zo dat bijna al het water opgezogen wordt (ik geef langs onderen water). Omdat er 2 lampen staan te branden is het natuurlijk ook zo dat er meer water verdampt.

Ik heb net Silinal gekocht en ga het net voordat de lampen uit gaan over mijn dames sproeien, ben dus benieuwd. En ik ga de geinfecteerde bladeren(meeste van onderen) gewoon weg halen.

Comment

die paarse stengels hoeft niet te komen omdat je teveel water geeft
        paarste stengels is een vorm van stres en dan kan aan heel veel dingen liggen
        - temperatuur van je hok
        -ph
        - licht doorlaten in de donkere periode

verder mooie plantje man hoop dat je het nog allemaal gaat redden
        succes iig groetjes
        B tHo ThA ASsIe

Comment

Zo, net bijna alle bladeren met meeldauw weggehaald alleen de gotere bladeren aan de bovenkant heb ik laten zitten. Hier zat een beetje meeldauw op..
          Ik hoop dat de dames niet al te gestressed hier van zijn...

Morgen vroeg net voordat de lampen uit gaan even bespuiten en hopen dat het niet verder gaat.

Comment

@ASSIE: de paarse stengels bij deze kweek geven aan dat ze wel te veel voeding krijgen....
            @UNITARI.: als het kerstboven zijn hebben ze ook veel meer nodig en bij bomen kan dat wel....zoals bij mij..lol
            @ITEY: 600 is gewoon veel te veel......Orias moet ik gelijk geven zeker in deze kweek van jou is het gewoon veels te veel...... ik zou ze om de dag 200 a 250 geven en niet eens iedere dag. De paarse stengels komen toch echt door de voeding hoor...maar ja....je plaats hier wat voor advies te krijgen en je krijgt het uiteindelijk ook..wat je er mee doet moet je zelf weten............ mijn advies NOGMAALS: stop met voeden en geef ze NIET zovel............ach ja.....
            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

ja idd
              600 ml is echt teveel man je plant hoeft helemaal geen moeite te doen om aan voeding te komen ze word dan op haar wenken bedient en ze word lui
              en op den duur toch iets zwakker en vatbaarder voor schimmels en ziekte's het hoeft natuurlijk niet te gebeuren maar de kans is veel groter

250 ml om de dag is idd goed zoals al gezegt was
              als ze groter worden kun je het eventueel verhogen naar 300/325 ml om de dag

laat die krengen maar zoeken hoor naar voeding worden ze groot en sterk van

Comment

Ik heb ze bespoten met Silinal, de meeldauw moet nu maar weg blijven cq stoppen
                Ik zal op jullie advies dan mijn voedingswater gaan minderen. De paarse stengels zijn er maar een paar en kan het ook genetisch zijn???
                Hiernog wat foto's
                Attached Files
                Last edited by itey; 24 November 2009, 18:53.

Comment

en niet minderen met voeding ook de hoeveelheid water.........

Comment

Vandaag zijn de eerste haren van de bloemen een klein beetje bruin geworden..
                    Het gaat de goede kant op, de geur van de dames is ook veelbelovend( ruikt altijd heerlijk)
                    Volgens de statistieken zal volgende week week 8 beginnen en dus de laatste week van de bloei. Het oogsten kan toch beginnen als de rest van de haren bruin zijn geworden??

Comment

NEE........ga NOOIT af op de richtlijnen op paier....kijk naar de haren idd. 80% bruin....beste is om binnenkort gewoon effe een digitale microscoop aan te schaffen bij GS ALIEN waar ze binnenkort liggen en dan de trichomes bekijken/.......veel leuker man....hou ze op 80% mocht je niet over zulk apparatuur beschikken.........

Comment

Oke bedankt kweker voor alle goede raad, ik hou het inderdaad op 80% bruine haren.
                        Dit is wel een goede richtlijn denk ik. Updates volgen nog....

Comment

updates volgen nog.....lol (is je maar geraden ook whahahhahahaha)

Comment

Comment

update??????????????????????

Comment

Bezig...
                              X