Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Nadat ik gisteren de kachel heb verzet is hij later in de dag uitgevallen pffffffffff.
Hierdoor hebben de dames zeker een paar uur kou gehad.
Ik zag op de temp. meter dat de tempratuur helemaal gezakt was na -0.2 graden neem aan dat dit niet alle 12 uur in het donker is gebeurt maar toch zeker wel een paar uur. Gelukkig dit optijd ondekt en is nu weer lekker 27 graden. Hoop dat ze hierdoor niet al te veel stress hebben opgelopen al zie ik niets aan de dames staan er nog mooi en strak bij.
Morgen krijgen ze nog een sproei beurtje met de protector en gaan we aan de eind van de week starten met de abc voeding van growstar. Morgen zal ik ook nieuwe foto's plaatsen van de dames die inmiddels al behoorlijk zijn gegroeit.
Nadat gisteren de tempratuur iets omlaag is gegaan doordat de kachel was uitgevallen zien de dames er zeer mooi uit.
Helaas heb ik wel op 2 dames sprint ontdekt wel zeer weinig maar toch en heb gisteren dan gelijk een liter met 0.6 ml massai gespoeit over de dames.
Vanavond zag ik nog wat sprint lopen niet zoveel meer maar zal deze avond sproeien met de protector van growstar dit is de 2e keer dat we dit doen op de dames. Ik zal later van de week even bekijken wat de sprint doet en vrijdag anders nog een massai sproeibeurt geven.
De dames zullen half in de week 5 de abc voeding gaan krijgen van growstar later meer hierover. Zoals jullie zien staan de dames netjes in bloei en hebben een hoogte van 90 cm, de meeste dan toch.
Ondanks het koude weer buiten hebben we een temp. met lamp aan van 27 graden, met lamp uit 16 graden. De Lv is nog steeds mooi stabiel rond de 40 a 50%.
Gelukkig hebben ze de koude shok redelijkerwijs overleeft. Ook goed dat je de spint vroeg gespot hebt. Laat zien dat je hart voor je dames hebt en ze goed blijft observeren. Ga zo door.
spint......heb er helaas wel ervaring maar dat weet je ook he....Masai is een goed product...je weet wat ik je gezecht heb he....
in ieder geval.... ziet er weer piekfijn uit.......greets Kweker
Ze hebben het koude weer goed doorstaan zo te zien, zal ze weer wat sterker maken Ik zag dat je een temperatuurverschil had van 11 graden (16 LU en 27 LA), ik zou deze liever rond de 5 houden. Alleen weet ik niet of je hier de middelen voor hebt?. Hoe dan ook ze zien er fier uit!!
Denk wel dat dat zou kunnen ben de boel al aan het bijstellen.
Vanavond nog eens kijken als de dames wakker zijn wat de nacht heeft gedaan.
Geloof dat het vannacht hier -11 graden ga worden dus moet toch de boel hoger zetten denk. Moet zeggen sneeuw ligt gewoon nog op het hokkie wel grappig.
Gisteren nog even naar de sprint gekeken tot mijn verbazing zag ik er geen een meer lopen. Vanvond nog eens met de loep erop anders krijgen ze vandaag een 2e sproei beurt.
Comment