Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Amnesia x Auto AK 47

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Amnesia x Auto AK 47

Leuk die verticale scrog

5.8 is idd zeer weinig, vlug wat bij verwarmen

Comment

Ik heb een kacheltje geplaatst in de ruimte waar de kast staat en dit overdag laten opstaan (nacht voor de planten)
      Het probleem is vooral dat die ruimte een berging/werkruimte is en niet verbonden met het huis.
      Een kast in huis met plantjes is geen optie
      Er loopt hier een vrouwelijke 2voeter rond die al klaagt over de geur als ik nog maar plantjes knip

Verder heb ik de ventilator van de filter van een dimmer voorzien en deze op 1/4 vermogen geplaatst.
      Nu halen ze min 8.7 (bij licht uit) en max 25.4 (bij licht aan)

Dus nog steeds verre van ideaal maar toch al beter.
      The quest goes on

Comment

Comment

Nu dat de feestdagen gepasseerd zijn is het tijd voor wat meer werk en liefde in de plantjes te steken
          Dus hier zijn we met een update

De gelukkige winnaars voor de volgende canna-sex ronde zijn bekend
          2 weken geleden zijn ze op 12/12 overgestapt en de resultaten waren bevredigend.
          De 6 geselecteerde planten hebben zich mooi ontwikkeld in 4 vrouwen en 2 mannen.
          Het mannetje was snel geselecteerd maar de jury heeft toch lang moeten beraadslagen over de vrouwtjes
          Uiteindelijk 2 dames met de beste kenmerken qua vitaliteit en uniforme groei gekozen.

Eens de moeilijke beslissing genomen was, heb ik de gelukkige vrouwtjes verpot in 15L potten.
          Het mannetje heeft ook een grotere pot gekregen, maar niet zo'n grote die moet toch zo lang niet meer leven
          Verder heb ik de man wat omgebogen tussen de 2 vrouwtjes zodat die terug wat op gelijke hoogte zal komen.

Vrouwtje 1:
          AMS_x_AF_AK_47_12x12_week1_female1.jpg
          Vrouwtje 2:
          AMS_x_AF_AK_47_12x12_week1_female2.jpgAMS_x_AF_AK_47_12x12_week1_overzicht1.jpg

greets
          Copro

Tips, tricks, comments or whatever steeds welkom natuurlijk

Comment

ziet er allemaal wel goed uit, als je wat autoflowers ak ervanaf haalt dan zou ik graag 1 zaadje van je willen testen

Die verticale scrog is wel bruut, kamertje van die gast ziet er zowiezo stoer uit

Comment

Jeffrey,

Een zuivere AF ak47 zal ik nooit meer bekomen,
              aangezien dit al de F1 kruising van een amnesia met ak 47 is

Comment

Tijd voor een update

Ik heb afgelopen week de kast geisoleerd onder en boven met een dikke laag piepschuim.
                Verder bij gamma een warmtedeken gekocht en dit onder de planten gelegd.
                De kabel hierin ga ik nog is herwerken als ik nog wat meer tijd heb om te knutselen,
                maar voorlopig hebben ze dan toch al warme voeten

AMS_x_AF_AK_47_12x12_week2_female1.jpgAMS_x_AF_AK_47_12x12_week2_female2.jpg

Na een dagje of twee is er vaart in de zaak gekomen en heb ondertussen de lampen al 2 keer mogen verhogen.
                De dames gaan weer verder met topontwikkeling en de man staat in zijn startblokken voor het stuifmeel af te geven.
                Morgen een schaaltje maken om wat poeder op te vangen

AMS_x_AF_AK_47_12x12_week2_male.jpg

Het eerste vrouwtje staat er mooi bij, afgezien van wat brandschade van de tl
                Het tweede vrouwtje heeft de zwaarste klappen gehad blijkbaar en toont een verkleuring op het blad.
                De komende week in het oog houden dus en hopen dat het verdwijnt nu ze verpot & geisoleerd staan, en vooral warm

AMS_x_AF_AK_47_12x12_week2_female2blad.jpg

Comment

Comment

Hey Monty

De plantjes genieten echt van hun verwarmde huisje nu
                    Het deken ligt er niet zomaar onder

Momenteel is het zo :
                    ik heb het deken netjes gevouwen dat het evenredig verdeeld is over de bodem
                    hierop staat zo een zwarte plantentray gevuld met kleikorrels, om de warmte wat vast te houden als het deken uitstaat

planten update : het mannetje is begonnen met zijn stuifmeel af te geven
                    De canna-sex kan beginnen
                    Al het surplus wordt opgevangen op een tray en bijgehouden voor latere bestuivingen.

Greets

FOTO UPDATE:

De dames staan er goed bij
                    Pic1: miss one begint aan de topvorming, deze dame groeit ook nog hard in de hoogte,
                    de tl's hangen al wat schuin om te compenseren
                    Pic2: mooie vingers
                    Pic3: miss two heeft al een goede topvorming gaande, ik sta echt perplex
                    Qua bouw en structuur lijkt deze sprekend op de AK 47, maar dan met veel slankere vingers aan de schuttingsblaadjes
                    AMS_x_AF_AK_47_12x12_week3_female1.jpgAMS_x_AF_AK_47_12x12_week3_female1_detail.jpgAMS_x_AF_AK_47_12x12_week3_female2.jpg

Pic 4: het mannetje aan zijn nek vastgebonden en verplicht tot totale overgave van alle stuifmeel
                    AMS_x_AF_AK_47_12x12_week3_male.jpg

Pic 5: raad is wat dit is
                    spuitplek.jpg
                    een "spuitplek"

Voila dat was het dan de plantjes gaan goed
                    Ze staan lekker warm en ik moet weer water geven
                    een positief teken
                    Hier een foto van de opstelling nu met het warmtedeken.
                    ideale waarden.jpg

The end ...
                    Last edited by copro; 23 January 2010, 18:52.

Comment

offtopic :
                      Ik deze week voor mn werk op verplaatsing.
                      Na de nodige formaliteiten was het op naar de vergaderzaal.
                      En daar stond dit

wtf.jpg

M'n chef en ik : howly shit
                      ah toch niet

peace

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door copro View Post
                        offtopic :
                        Ik deze week voor mn werk op verplaatsing.
                        Na de nodige formaliteiten was het op naar de vergaderzaal.
                        En daar stond dit

[ATTACH]21825[/ATTACH]

M'n chef en ik : howly shit
                        ah toch niet

peace
                        De acer japonicum of wel de japanse esdoorn erg mooi en lijkt er idd veel op haha

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door barts View Post
                          De acer japonicum of wel de japanse esdoorn erg mooi en lijkt er idd veel op haha
                          Hey Barts
                          Het was wel ff lachen ja, zeker omdat het een acer japonicum plastica was

Enkele nieuwe pics, voor de mensen die nog volgen

AMS_x_AF_AK_47_12x12_week4_female1_omgebogen.jpgAMS_x_AF_AK_47_12x12_week4_female2.jpg

Pic1:Miss one ondergaat een LST om de hoogte wat in te perken
                          .......De topvorming begint eindelijk door te starten, deze plant is duidelijk een langbloeier
                          Pic2:Miss two is groeit ook nog een beetje, maar dat is vooral in de top
                          .......die knalt maar aan, ook wordt er al veel thc zichtbaar

AMS_x_AF_AK_47_12x12_week4_male_allmostdepleted.jpg

Pic3:Het mannetje heeft al goed zijn best gedaan en zit nu ver over zijn hoogtepunt heen
                          Ik zal waarschijnlijk eind deze week het mannetje naar de eeuwige bloeivelden zenden
                          4 tot ?? weken later zouden de zaden dan klaar moeten zijn

AMS_x_AF_AK_47_12x12_week4_female1_detail_probleem.jpg

Pic4: Probleem de plantjes zijn nog maar net hersteld van de koude nachten rond nieuwjaar en alweer een nieuw probleem
                          Vreemd genoeg lijkt het op overvoeding maar dit is redelijk onmogelijk (kan ook fout zijn)
                          Ze hebben namelijk nog nooit voeding bijgehad, ze zijn 3-4 weken geleden verpot en meer niet

Beide vrouwtjes hebben dit probleem, het is nog maar net begonnen maar wil dit toch snel oplossen.
                          Als iemand een idee heeft wat het kan zijn ...

Voor de rest modderen we maar wat aan
                          Tot nu toe vind ik m'n eerste winterkweek positief, al veel bijgeleerd maar ik merk wel
                          dat je bij binnen-kweek meer problemen te bekampen hebt dan bij een buitenteelt

Peace

The more you learn, the dumber you get

Comment

Die punten lijken me niet verbrand dus geen overvoeding lijkt eerder op eerste verschijnselen van tekorten.

Grtz
                            Last edited by monty; 26 January 2010, 23:36.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
                              Die punten lijken me niet verbrand dus geen overvoeding lijkt eerder op eerste verschijnselen van tekorten.
                              Grtz
                              Thnx Monty, als jij het zegt zal ik maar de proef op de som nemen
                              Ik heb ze vandaag wat voeding gegeven, bioCannabium,
                              bevat 4-8-12 npk als ik het mij goed herinner.
                              Gebruik dit al 2 jaar tijdens de zomer, zal nu ook wel zijn ding doen zeker
                              Hopelijk doet dit ze goed
                              voeding.jpg

Als het probleem zich blijft voordoen en kan geidentificeerd worden
                              heb ik wel wat losse npk achter de hand
                              extravoeding.jpg

Hier heb ik nog niet zoveel ervaring mee ben gewend met grotere aardebuffers te kweken

En nog een overzichtje voor de volledigheid
                              AMS_x_AF_AK_47_12x12_week4_overzicht1.jpg

Tips, tricks, comments or whatever zijn nog steeds welkom natuurlijk

Greets
                              Copro

Comment

Nieuwe pica's
                                Hope you like them

AMS_x_AF_AK_47_12x12_week5_overzicht.jpg
                                AMS_x_AF_AK_47_12x12_week5_female1_top.jpgAMS_x_AF_AK_47_12x12_week5_female1_top2.jpg
                                AMS_x_AF_AK_47_12x12_week5_female2_top.jpgAMS_x_AF_AK_47_12x12_week5_female2_top_closup.jpg
                                AMS_x_AF_AK_47_12x12_week5_female2_top2.jpgAMS_x_AF_AK_47_12x12_week5_female2_top_closup2.jpg

Het mannetje is onthoofd
                                Miss one is de traagheid zelve nog steeds, maar de zaadzakjes beginnen te groeien.
                                Miss two is zwaar aan het opzwellen met zaad,
                                dit zou een ferme hoofdkrop geweest zijn indien de plant niet bestoven was.

Heb ze net voor de tweede keer voeding gegeven en ze reageren er goed op
                                Nog is bedankt Monty voor de correctie :p

Tips, tricks, comments or whatever zijn nog steeds welkom natuurlijk

Greets

Comment

Bezig...
                                X