dit wordt mijn 1e kweek. dus heb totaal nog geen ervaring.. heb alleen heel veel gelezen op dit forum.
3-12 heb ik de zaadjes tussen papier gelegt.
5-12 zeven van de 10 zaadjes waren ontkiemt dus die heb ik gelijk in de aarde gestopt (stekaarde)
6-12 de andere 3 zaadjes waren ook ontkiemt dus die ook in de aarde gestopt.
7-12 twee plantjes zijn boven gekomen.
dus vanaf nu ga ik de tl verlichting aan doen 20/4 afstand ongeveer max 5cm
ben van plan mijn planten eerst te laten voorgroeien onder tl verlichting. heb een oude tv kast omgebouwd tot groeihok. (zie foto's). de kleurcode's van de tl's zijn 2x 830 en 2x 840. afzuiging/toevoer: 2 pc fans
daarna wil ik de planten in me groei/bloei hok zetten en ze daar eerst nog een aantal dagen/weken laten groeien onder een 400 watt hps.
als k de planten in de bloei zet komt er nog een 400 watt lamp bij. foto's van mijn groei/bloei hok die komen later. de afmeting van die ruimte is 150x120x180.
ik gebruik voeding van HESI.
hoop dat alles goed gaat met een beetje hulp van hier moet het wel goed komen
3-12 heb ik de zaadjes tussen papier gelegt.
5-12 zeven van de 10 zaadjes waren ontkiemt dus die heb ik gelijk in de aarde gestopt (stekaarde)
6-12 de andere 3 zaadjes waren ook ontkiemt dus die ook in de aarde gestopt.
7-12 twee plantjes zijn boven gekomen.
dus vanaf nu ga ik de tl verlichting aan doen 20/4 afstand ongeveer max 5cm
ben van plan mijn planten eerst te laten voorgroeien onder tl verlichting. heb een oude tv kast omgebouwd tot groeihok. (zie foto's). de kleurcode's van de tl's zijn 2x 830 en 2x 840. afzuiging/toevoer: 2 pc fans
daarna wil ik de planten in me groei/bloei hok zetten en ze daar eerst nog een aantal dagen/weken laten groeien onder een 400 watt hps.
als k de planten in de bloei zet komt er nog een 400 watt lamp bij. foto's van mijn groei/bloei hok die komen later. de afmeting van die ruimte is 150x120x180.
ik gebruik voeding van HESI.
hoop dat alles goed gaat met een beetje hulp van hier moet het wel goed komen
Comment