Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweek 5x white widow 1x greenhouse indica mix H (feminised)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1ste kweek 5x white widow 1x greenhouse indica mix H (feminised)

Laatste foto zijn twee pistels te zien, vrouwelijke voorbloei.

Grtz

Comment

Kzie op alle 3 de foto's pistels. Waar die pijltjes naar wijzen lijkt mij precies eerder een rare vertakking te worden dan bloemekes. Zou ek nog effe in de gaten houden.

Comment

zijn vrouwkes........ geen mannen ook geen herma's gewoon females.............
        sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

update...

ze staan nu bijna 3 weken op 12/12..

eigelijk weinig te melden... het zijn allemaal vrouwtjes en beginnen nu topjes aan te maken..

er is allen bestveel hoogte verschil tussen de planten maar dat heb ik opgelost door de kleintjes te verhogen.
          en de white widow maakt veel sneller toppen aan dan de rest
          temp:
          lamp aan 25
          lv :
          lamp aan 40%
          temp:
          lamp uit 18
          lv:
          lamp uit 55%

hier een paar foto's van de dames
          Attached Files

Comment

Geen/weinig nieuws is in dit geval goed nieuws!
            Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
            Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

Comment

Ze staan mooi naar het licht te rijken. Ziet er prima uit daarzo.

Comment

Ziet er goed en heel gezond uit!!!!!!!!!!

Succes nog
                Geniet van iedere dag!!

Comment

hier nog een paar foto's van de bovenste helft van de plant die geknakt was door het gewicht op haar hoofd,,, foto 1 en 2

dit is het stekje wat ik van de mooiste white widow dame had geknipt.
                  foto 3 en 4

en heb de great white shark (feminised) ook in me groeikast gezet...was van plan stekjes daar van te knippen. ik weet dat het een vrouwtje is.. maar heb gelezen dat dat verstandig is vanwege de instabiliteit.. dus k weet eigelijk niet wat ik met deze plant moet doen...?
                  Attached Files
                  Last edited by jamal112; 26 January 2010, 23:47.

Comment

Ziet er goed uit man! Wou dat ik al zover stond
                    http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...hps-t9684.html 4x LSD 3x amnesia 3x fruit spirit en ook 2 white widow dames hoop ik toch wel spijtig da ongelukje zal het wel overleven !

Comment

Goed je voeding in de gaten houden bij dat kleintje (ben effe niet helemaal mee met het verhaal dus excuses voor de benaming ). Niet teveel voeding meegeven maar bij stekjes gewoon goed vochtig houden in het begin, al lijkt hij echt heel mooi op weg nu. Gewoon op je voeding letten dus

Comment

Eyyy Jamal,

Gaat lkkr daar zo te zien!! Stekken van een feminised dame is je eigen graf graven (grote kans op herma's)! Ik heb dezelfde fout gemaakt met mijn feminised pp moeder daarom heb ik nu van dutch master: reverse aangeschaft om de stekken de herma trekken te ontnemen. Of dit gaat werken is ook nog maar de vraag. Als ik jouw was zou ik de GWS gewoon bij de rest van de dames in het bloeihok zetten en voor een volgende kweek uit regular zaad starten, is gewoon stabieler. Of je neemt een gok, keuze blijft aan jouw

Greetz mate

Comment

jah ik weet dat het waarschijnlijk herma's gaan worden... mja ik kijk et ff aan.. en ik was van plan de volgende ronde nog 1x met feminised seed te gaan kweken.. en daarna wil ik over stappen op regular.. zodat ik wel moeders kan selecteren en vanuit mijn eigen stekjes ga kweken in het vervolg.. mja ik ben nog maar een amateurtje dus we blijven lekker prutsen.. en de gws.. ben ik van plan de volgende ronde neer te zetten.. ik vond dat wanneer er 9 planten onder staan ze een mooi gelijk licht krijgen daarom heb ik eigelijk de gws eruit gehaald en omdat die veel kleiner was dan de rest..

als ik me nieuwe zaadjes heb besteld komen die in de zelfde kast als me stekjes(feminesed) en bij de gws.. dus ze komen daar een aantal weken in te staan om voor te groeien.. zal ze dus ook een deze dagen gaan bestellen.. daarna gaan mijn nieuwe zaadlingen de bloeikast in. en blijven de stekjes die ik heb geknipt in de groeikast staan. maar die tover ik dan om in een bloeikast door het aantal lichturen te verlagen. en wil dan kijken of het nou vrouwtjes of mannetjes worden.. als het vrouwtjes worde komen die bij de andere in me bloeihok.. worden het mannentjes vliegen ze gelijk de afvalbak in

dus het is even afwachten,,

ben toch wel aangenaam verast dat de rest van mijn plantjes allemaal dames blijke te zijn.. dus heb ze aan weinig stress blootgesteld.. hoop dat het zo door gaat en dat er een mooie oogst vanaf komt

zal vanavond of morgen nieuwe foto's erop zetten... want het worden al aardige toppen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Psycho View Post
                            Eyyy Jamal,

Gaat lkkr daar zo te zien!! Stekken van een feminised dame is je eigen graf graven (grote kans op herma's)! Ik heb dezelfde fout gemaakt met mijn feminised pp moeder daarom heb ik nu van dutch master: reverse aangeschaft om de stekken de herma trekken te ontnemen. Of dit gaat werken is ook nog maar de vraag. Als ik jouw was zou ik de GWS gewoon bij de rest van de dames in het bloeihok zetten en voor een volgende kweek uit regular zaad starten, is gewoon stabieler. Of je neemt een gok, keuze blijft aan jouw
                            Al blijft het heel benieuwd afwachten naar wat je precies zal kunnen bereiken met dat spul. Jamal, zeker iets om in de gaten te houden die test van Psycho. Kwestie dat iedereen een beetje de informatie die hem goed uitkomt in de gaten houdt. Zaad op je planten is nu eenmaal een kweker's nachtmerrie...

Comment

update...

bloei dag 34

alles gaat naar mijn idee helemaal goed... ik zag gister alleen een fruitvliegje in mijn hok.. nu vraag ik me af of deze beestjes schade aanrichten.. ik heb al in de aarde gekeken of ik larven kon vinden maar heb niks kunnen vinden.. dus mischien was het een verdwaald exemplaar vanuit de keuken..

geef ze nog steeds voeding van HESI, maar volg niet helemaal hun schema.. het water dat ze krijgen wordt afgezuurd op 5.8 en geef ze nu een week bloombastic mee. dus denk dat de toppen nog wel wat dikker gaan worden.. hier een paar foto;s van me sletjes.. en hun mooie topjes.

grtzz
                              Attached Files

Comment

Ziet er goed uit jamal ,keep up the good work

Comment

Bezig...
                                X